Valerie
Ik zit weer in een cel. Jippie! *sarcastische jazzhands* Daar gaan we weer. Alles gaat weer vanaf voor af aan beginnen. Waar blijft de brief van Alec?(zie hoofdstuk 2&3)
Opeens stapt er iemand uit de schaduw. 'Hee Valerie.' 'Hoi vreemdeling.' 'Ik ben je broer.' 'Gezellig.' 'Nog steeds die sarcastische humor van vroeger.' 'Uhm, denk het.' 'Je bent echt niets veranderd.' 'Ik kan me anders niks herinneren hoor.'
Broer Valerie
'Dat is fucked up. Net als wij, alleen zijn wij locked up.' 'Wauw. Gewoon, wauw. Echt, wauw.' 'Mijn humor is gewoon wauw.' Ik maak een rollende beweging met mijn ogen en een geluid dat op 'tsss, duh' moet lijken. Het klonk echt mislukt. Tenminste, Valerie heeft nu de slappe lach.
Alec
We lopen al een tijdje te zoeken naar Valerie. We hebben haar nog steeds niet gevonden. Kut, kut, kut. Ik mis haar. Ik wil haar niet nog eens verliezen.
Mister X
Alec ziet er verdrietig uit. We hebben Valerie namelijk nog steeds niet gevonden. Wat zou er toch gebeurd zijn? Ik wil het nu echt weten, stel nou dat ze zich iets gaat herinneren... Dat moeten we echt voorkomen. Ik wil dat absoluut niet hebben. Ik kijk rond. Is er geen andere oplossing om Valerie te vinden zonder doelloos rond te lopen? Dan heb ik een idee...