Brown Year

516 37 21
                                    

•Edgar Allan Poe/Edogawa Ranpo
•NSFW

   "Ranpo- Nnh-"

   "Sakin ol Edgar~"

   Sıcacık olmuş odada yankılanan nefesler çok ağırdı.

Yılın son dakikaları- hatta artık son saniyeleri demek mümkünken iki bedenin bir olma sesleri, iniltiler ve zaman zaman küçük çığlıklar geri sayımı saat yerine yapıyorlardı.

"Be-ben.. Ben.- hn..- Ranpo!.. Ah!"

Sevgilisinin zevkten darmadağın olmuş yüzüne keyifle baktı daha genç olan.

Her daim kapalı olan zümrüt gözleri şimdi arzuyla açılmış, şevkle zehirlenmiş pırıl pırıl parlıyordu.

"Biliyorum, pamuk şeker," ellerini onunkilere kenetledi sıkıca, yatağa bastırdı. "Ben de yakınım."

  Gözleri bir an için guguklu saate kaydı.

  "Yeni yıla böyle girmek ister misin?" sevgilisinin tatlı noktasına doğru yaptığı sert bir hareketle Edgar, ağzının içine ağladı. Deli gibi başını sallıyordu.

  "Evet, evet- lütfen..!"

   Ranpo onu kolları arasına aldı ve dudaklarına kapanarak çıkardığı bütün sevimli sesleri yuttu.

  Karnında büyüyen ateş, sonuna geldiğini belirterek şiddetleniyordu. Sevgilisinin dudaklarına tıpkı bir yeni yıl şarkısı gibi ismini fısıldadı. "Tanrım.. Edgar..~"

Saçları terle alnına yapışmış adam, zarif elleriyle sevgilisinin sırtını çizdi, kıvrandı ve nefesleri git gide hızlandı.

"R-Ranpo.. Hah- Sanırım.. Ben-"

"Şşh," onu bir öpücükle susturup alnını alnına yasladı. Bu hayatında geçirdiği en iyi yılbaşıydı. "Benim için gel, şeker küpü..~"

Ve saat on ikiyi vurdu.

BSD Christmas Collection Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin