Orange Year

492 22 27
                                    

•Tachihara Michizou/Akutagawa Gin

  "Gerçekten bütün gün o kağıdı mı tutacaksın?"

   Tachihara yüzünde aptal bir sırıtışla, üstüne "İyi seneler" yazdığı kağıtla dikilen kıza baktı.

  Gin büyük bir azimle başını sallayınca Tachihara kıkırdadı ve takıldıkları otopark katında yankılanan ayak sesleriyle ritim tuttu.

  "Kimin görmesini istiyorsun? Akutagawa-san'ın mı?"

  Gin başka bir kağıda hızlıca karaladı; onu zaten gördüm. Bana kendi rızasıyla iyi seneler diledi, inanabiliyor musun?

"Harbi misin?"

Gerçekten!

"Vay anasını.."

Bence de.
 
  "Pekala.. Higuchi?"

Kesinlikle hayır.

  Tachihara buna sesli bir kahkaha atınca kızın çatılan kaşları düzeldi.

  "O zaman Hirotsu-san?"

   Sabah gördüm!

   "Yine mi Chuuya-san? Ona olan platoni seviyen beni ürkütüyo-"

  Gin ona bıçaklarından birini fırlatınca Tachihara şapkasından duvara asıldı. "Hey!"

Bu seneler önceydi!!!

Kızın kıpkırmızı olan yüzüne tatlı tatlı sırıttı ve bıçağı çekip ona geri artı. "Utanma, mafyaya katılan herkesin ona en azından bir süre için bile olsa bir crushı oluyor."

Gin gözlerini devirip başka bir kağıt buldu ama daha yazmaya başlayamadan Tachihara'nın eli onu durdurdu.

"Birkaç saat içinde yeni yıla girmiş olacağız," mırıldanarak kızını narin ama güçlü elini inceledi. "Artık benimle konuşmaya başlamalısın.."

Gin gözlerini kırpıştırdı.

"Sonuçta gerçeği biliyorum," derin fısıltısı Tachihara'yı bir kabadayı gibi gösterse de aslında bir bakıma yalvarıyordu. "Sesini benden sakınmanın bir anlamı kaldı mı?"

Genç kız parmaklarının üzerinde kayan parmaklarla titredi. Yüzüne uzanan el başkasına ait olsa çoktan kırardı ama Tachihara olunca eli ayağına dolanıyordu.

Tachihara, maskesine dokununca gözlerini sıkı sıkı kapattı.

Parmaklarının maskeyi kavradığını hissedince aşağı çekmesini bekledi ama hayır-

Önce maskesinin üstündeki elin baskısı kalktı, sonra tam dudaklarının olduğu noktada hafif bir sıcaklık oluştu.

Gin gözlerini araladığında Tachihara'nın kolları yavaşça onu sardı ve maske üstünden kız arkadaşına verdiği öpücükle yanakları hafifçe ısındı.

"Biliyorsun," hafifçe gülümsedi gangster kılıklı çocuk. "Seni zorlamak gibi bir niyetim hiç olmadı."

Gin'in gözlerine bir huzur doldu, kalbi pır pır ederken yavaşça kendi kavradı maskesini.

Tamamen çıkarıp Tachihara'ya güzel yüzünü sunduğunda kenarda duran iyi seneler kağıdına baktı.

"Onu göstermek istediğim tek kişi sendin," diye mırıldandı elinden geldiğince kısık bir sesle. Erkek arkadaşını gerçek bir öpücüğe çekerken dudaklarına fısıldadı. "İyi seneler Michizou.."

BSD Christmas Collection Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin