Part 7

1.8K 79 17
                                    

-N...Nem!- nyögtem ki nagynehezen
-Helyes! És rajtam kívül senki nem is fog!

Maga felé fordított és szoros ölelésbe vont. Egyszerűen imádom az ölelését! Mikor a karjai közt vagyok úgy érzem hogy, míg ő itt van mellettem, semmi bántódáson nem eshet! Bele puszilt a hajamba és elengedett.

-Együnk! Éhes vagyok!

Miután mindketten jól laktunk, felmentünk a szobába. Én az oldalamra fordultam hogy szembe legyek Ashtonnal.

-Ash, kérdezhetek valamit?
-Persze! Mi az amire kíváncsi vagy?
-Miért én?
-Hogy érted?- mosolyodott el értetlenül
-Miért én tetszettem meg neked? Mi fogott meg téged bennem?- lehet kicsit bugyuta kérdés volt tőlem, de tényleg kíváncsi voltam rá
-Hát..- kezdett bele, és az egyik ki lógó tincsemet a fülem mögé tűrte
-Sok minden! Leginkább a személyiséged! Mikor oda jöttél hozzánk, nem gondoltam volna hogy ilyen merész vagy! Azt is imádom benned hogy bevállalós vagy! Nem félsz ki mondani amit gondolsz! Talpra esett vagy, nem vagy egy kényes picsa!- itt mindketten fel kuncogtunk
-És hát gyönyörű vagy! Nem félsz magadat meg mutatni, de azt is csak finoman teszed!
-Hűha! Mien kis romantikus vagy!- csipkelődtem vele
-Én csak az igazat mondom, BOGARAM!
-Lehet még egy kérdésem?
-Hadd halljam!
-Miért hívsz BOGARAMNAK?- egy ideje már furdal a kíváncsiság hogy honnan szedhette ezt a becenevet
-A hajad miatt! Te vagy az én kis katica bogaram!

Mikor ezt kimondta, egy széles mosoly kúszott arcomra. Hozzá bújtam és megcsókoltam.

-Ideje aludnunk, BOGARAM!

Lejjeb csúsztam, rá hajtottam a fejem Ash mellkasára, és átöleltem. Ő az egyik kezét derekam köré fonta, a másikkal pedig a hajamat simogatta.

- Jó éjt BOGARAM!- mondta majd bele puszilt hajamba
- Jó éjt Ash!- És így aludtunk el. Egymás karjai közt. Nagyon szeretem őt! El se tudja képzelni hogy mennyire! Igaz, nem ismerem őt még olyan sok ideje, de érzem hogy ő az én sorsom!

Reggel mikor felébredtem egy irtó aranyos látvány fogadott. Olyan békésen tud aludni az én szerelmem! Mellkasa szép egyenletesen emelkedett. Óvatosan ki másztam az ágyból, ügyelve arra hogy még véletlenül se ébresszem fel Asht. Ki vettem a szekrényből egy fekete melegítő nadrágot, és egy fekete pólót. Majd be osontam a fürdőbe. Felöltöztem, arcot illetve fogat mostam, majd kifésültem a hajamat, és szokásosan fel kontyoltam. Mikor vissza mentem a szobába Ash még mindig aludt. Megpusziltam homlokát és le mentem a konyhába reggelit készíteni. Gofrira esett a választás. Ki kevertem a tésztát és adagonként bele öntöttem a gofrisütőbe. 20 perc múlva már kész is voltam az összessel. Összepakoltam a konyhába és elmosogattam. Megtérítettem, a gofri mellé vágtam fel gyümölcsöt, elővettem a tejszínhabot és a juharszirupot is. Percekkel később Asht láttam meg a lépcső tetején póló nélkül. Éreztem hogy vörösödik a fejem, ezért sarkon fordultam, és inkább ittam egy pohár hideg vizet.

- Jó reggelt!- szólalt meg a hátam mögül
- Jó reggelt!- felé fordultam végre, és akaratom ellenére is fedetlen felsőtestére vándorolt tekintetem. Be haraptam a szám a látványtól.
-Miért nincs rajtad póló?- kérdeztem kaján
-Ezt úgy mondod mintha nem tetszene!- mosolygott
-Nem azt mondom hogy nem tetszik, csupán feltettem egy kérdést, amire még nem válaszoltál!
-Melegem volt. Így megfelel BOGARAM?
- Meg! Na de együnk! Éhen halok!l

-Nagyon finom lett!- dicsért meg
-Köszi!- pirultam el
-Nemsokára el kell mennem! Mattel van egy kis dolgunk még. Szóval készülődnöm kell!
-Oké!- egy kicsit szomorkodtam hogy el megy, de nem lehet velem egész nap!
-Naaa, ne lógasd az orrod bébi! Sietek majd!- állt fel az asztaltól, és megcsókolt.

A fogadott húg Donde viven las historias. Descúbrelo ahora