Part 6

2.1K 87 9
                                    

-Nehogy el menyj a közelemből, mert még én is alig tudom magam visszafogni, nemhogy mások!

Megfogta a kezem, és be mentünk a klubba. Jenna és Matt mögöttünk jöttek. El tudnám őket képzelni, mint egy pár. Szerintem nagyon is össze illenek egymáshoz!

-Min gondolkozol annyira?- simított ki egy tincset az arcomból Ash.
- Csak szerintem illik össze Jenna és az öcséd?
-Hát nem is tudom. Matt éretlen Jennához! De ha jól tudom nem ezért jöttünk, hanem hogy jól érezzük magunkat!- megfogta a kezem, és a bárpult felé vettük az irányt. Egy fiatal lány volt a pultos. Mondjuk azt nem néztem jó szemmel hogy, kellette magát Ashnak, amit ő is észre vett, úgyhogy inkább ki kérte az italjainkat.

-Két vodka narancs lesz!- intett a lánynak
-Rendben! Még valami más esetleg?- simogatta meg barátom karját. Mondanom se kell, elöntött a féltékenység, és le söpörtem a kis ribi kezét róla.
-Befejezted a barátom taperolását,vagy el törjem a karod?

Miután leesett neki hogy jobban tenné ha meghúzza magát, ki öntötte az italokat és oda adta nekünk.

-Mien kis féltékeny volt valaki!
-Már elnézést kérek, hogy nem nézem jó szemmel azt, ha tapizzák ami az enyém!- horkantottam fel
-Ummm, szóval a tiéd vagyok?
-Igen! Csak is az enyém! De inkább menjünk táncolni!- húztam a táncparkett felé
-Várj! Még megse ittam!- de én továbbra is húztam őt
-Gyere már bébi, ez a kedvenc zeném!- kérleltem őt bociszemmel, de amikor meghallotta hogy neveztem, eszméletlen gyorsasággal magához húzott
-Hogy hívtál?
-Ha táncolsz velem, annyiszor hívlak így, ahányszor csak akarod!

Úgy látszik ezzel meggyőztem, mert már fogta is a kezem és a táncoló tömeg felé irányított. A kedvenc latin zenémet játszották le. Szerencsére nagyon jól táncolok és ezt Ash is észre vette.

-Nem is tudtam hogy ilyen jól táncolsz, BOGARAM!

Fogta meg egyik kezével hátam, másik kezét pedig maga mellett hagyta. Én tarkójára tettem mindkét kezem, és össze kulcsoltuk lábainkat. Ash is nagyon jól táncol, be kell hogy valljam. Csak úgy járt a lábunk a zene ritmusára. Ash egyszer-kétszer megpörgetett saját tengelyem körül, majd a végén oldalra döntött, jobb lábamat fel emelte csípőjéhez, és még csókolt. Annyira mesébe illő pillanat volt ez, hogy azt kívántam soha ne érjen véget! De persze egy pillanatra se lehetek boldog, ugyanis valaki ki rántott szerelmem karjaiból. Mikor megláttam Noaht, egy pillantás alatt ki halásztam kezem a fogásából, és Ash mellé álltam, aki vette a lapot, tudta hogy Noah az, ezért gyengéden magához húzott, és még puszilta halántékomat.

-Ez meg kicsoda Chloe?- látszódott rajta hogy nem józan. Minden veszekedésünk után, ezt csinálta. Megkereste a legközelebbi szórakozóhelyet és szét csapta magát.
-Ő a barátom! De hogy őszinték legyünk, semmi közöd hozzá!
-Már hogyne lenne, a bátyád vagyok! És most szépen haza jössz velem!- jött közelebb hozzánk épp ragadta volna meg a kezem, mikor Ashton elém lépett

-Hagyd békén Chloet!- már eléggé zabos volt, nyugtatás képpen rásimítottam hátára, kezéért nyúltam, és össze kulcsoltam azokat
-Semmi baj BOGARAM, ne félj!- húzott közelebb magához, és hajamba puszilt
-Naháát Chloe! Nem hittem hogy a családod halála után, rá két hétre be kurvulsz! Mintha az egyik sarokról hoztak volna ide! Mondd, már drogoztál? A kis lovagod is meg megfektetett már?

Ashton indult volna Noah felé, de Matt még időben le fogta. Fogalmam se volt mikor kerültek ide Jennával, de most nem ez volt a legfontosabb. Hálás voltam Mattnak hogy lefogta bátyját, mert nem szeretném ha Ash miattam verekedne!

-Neked rohadtul nincs rá jogod, hogy őket a szádra vedd!- indultam most én felé
-Jobb is hogy már nem élnek! Legalább nem kell látniuk mien undorító lotyó lett a lányukból!

A fogadott húg Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang