Ușa era baricadată bine, pentru ca intrușii sa nu o poată deschidă. Era u ușă din lemn de tisă, destul de groasă.
- Și acum?, întrebă Rick.
- Trebuie să mai existe o cale. Nu ne putem da bătuți, spuse Dean.
- Dean, ușa nu poate fi spartă, spuse Alice.
- Mi-am dat seama și eu de asta Alice, însă dacă nu găsim pergamentul, mă tem că Mandrake va distruge tot acest oraș, spuse Dean.
- Există o soluție. Dar este nebunie curată, spuse Alice.
- De când am venit în acest oraș trăim o nebunie Alice, nu e nimic nou, spuse Dean.
- Ar trebui să îi dăm foc sau sa o topim, spuse Alice.
- Alice ești genială. Absolut genială. Nu mi-ar fi trecut în minte așa idee, spuse Dean.
- Odată ce ii dăm foc, riscăm ca focul sa se extindă sau mai rău, să fim blocați, spuse Rick.
- Nu vă jucați cu focul copii, spuse Dean.
- Bună glumă. Acum dacă mă scuzați aș vrea să vă dați la o parte din fața ușii, spuse Alice.
- Tu ești șefa, spuse Dean.
- Liquefactio!, strigă Alice.
- Trebuie să mă apuc și eu de învățat, spuse Dean.
Ușa începu să se topească în timp ce lumina din încăpere inunda holul. Podeaua camerei era făcută din sticlă groasă, iar tavanul era făcut din aur autentic.
- Ar trebui sa fie aici, spuse Dean.
Cei trei intrară în cameră. În încăpere predomina un aer rece, ca și cum încăperea era în aer liber.
- Dean, raftul acela. Nu vrei să te uiți un pic? Strălucește ceva, spuse Rick.
- Nu atingeți numic. Presupun că e mai bine sa deschid eu acel pergament. Până la urmă Mandrake îmi e rudă, spuse Dean.
Dean se îndreptă spre raftul indicat de Rick și zări pergamentul.
- Acesta este! L-am găsit!, spuse Dean.
- Ce zice?, spuse Alice.
- ,, Lumina se va stinge,dar nu va fi uitată. Medding este amenințat. Sufletele nobile vor fi salvate, înainte de sfârșit. Cei ce subestimează partea întunecată, vor avea de suferit. Găsește steaua ce a căzut pe aceste tărâmuri, iar întunericul va dispărea. Se va vărsa sânge. Sânge de oameni nevinovați. Tatăl și fiul vor lupta împreună, iar la momentul potrivit diavolul va ajunge vulnerabil și rănit. Nu aveți încredere în nimeni!!", spuse Dean.
- Dean! Vine cineva!, Spuse Rick.
- Îl iau cu mine, spuse Dean.
- Grăbește-te!, spuse Alice.
- E Mandrake, spuse Dean. Știu asta.
Cei trei se ascunseră după un raft, făcând liniște. În cameră intrară o persoană cu fața acoperită cu o mască neagră de metal. Avea o mantie neagră și avea gluga trasă pe cap.
- Credeam că ești mai isteț de atât, spuse silueta.
Dean tăcu și nu spuse nimic. Stătea proptit de raft, fără să facă o mișcare.
- Clover!!, strigă silueta.
Pe ușă mai intră cineva. Nu i se vedea chipul clar, dar părea și el la fel de misterios.
- Impetum!, strigă a doua persoană către prima, cu un baston negru, iar acesta căzu jos.
- Fugiți acum!, strigă salvatorul, iar cei trei fugiră din cameră. Fără să stea pe gânduri, cei trei coborâră grăbiți treptele, părăsind astfel Turnul Nox.
- Ce a fost asta?, întrebă Rick.
- Cred că Mandrake a vrut să ne facă felul. Dar apărut acest bărbat și ne-a salvat, spuse Dean.
- Băieți..., spuse Alice.
- Alice, cred că suntem într-un pericol de nedescris, spuse Rick.
- Ar trebui sa anunțăm directorul, spuse Rick.
- Nu. Nu vom face asta. Ai uitat? Nimeni nu acuză pe nimeni fără dovezi. Nu știm cine a fost agresorul. Doar presupunem, spuse Dean.
- Când am ieșit, cel ce ne-a salvat a vorbit într-o altă limbă, spuse Alice.
- E o limbă veche. O folosesc doar localnicii orașului. Cei din anul V o au ca și materie, dar nu prea e folositoare, spuse Rick.
- Pentru un eventual viitor atac, cred că ar trebui să știm și noi câteva vrăji de apărare și atac, spuse Dean.
- Eu știu câteva dar nu sunt tocmai prea folositoare, spuse Rick.
- Destul cu vorbăria. Ar trebui sa mergem înapoi la școală, imediat este dimineață, spuse Alice.
Cei trei se îndreptară spre școală, bineînțeles în cel mai discret mod, încetând cu vorbăria.
La Turnul Nox, rămăsese cei doi bărbați, care purtau o conversație cam agresivă pentru cele întâmplate în noaptea aceea.
- Nu trebuia să mă ataci așa idiotule. I-ai lăsat să scape. Sunt Mungus, am viță regală, spuse cel atacat. Nu permit sa fiu tratat în felul acesta.
- Nu te mai plânge!, spuse celălalt bărbat. Crezi că mucoșii ăia ne pot face vreun rău? Daca ți-aș fi urmat ,,exemplul" presa locală și-ar fi scos bani buni pe treaba asta. Tu însă, idiot fără minte, nu cooperezi bine, spuse celălalt.
-Tu m-ai atacat pe nedrept. Ai început să ți la ei nu-i așa? Știu că ai devenit sentimental în ultimul timp. Dar copiii ăia nu sunt prosti deloc. Tu vei fii cel care va pierde în cele din urmă, spuse Mungus.
- Mai vedem noi, spuse celălalt.
Între timp cei trei ajunseră cu bine la școală, in dormitoarele lor, având grijă să nu se întâlnească cu nimeni.
A doua zi, presa era plină de noul mister ,, TURNUL NOX SPARGERE. PĂGUBAȘUL ESTE CĂUTAT". Presa era plină de această știre, cum că Turnul Nox a fost deschis după atâția ani și că ceva anume a fost furat.
,,
ȘTIREA ZILEI:
TURNUL NOX A FOST DESCHIS.Nu știm încă exact ce anume s-a furat din turn, însă ce este cert este faptul că păgubașul sau păgubașii au fost niște hoți de mână I . Autoritățile locale nu au găsit nici o amprentă în tot Turnul Nox. De astfel, ușa de la camera sigilată a fost topită în întregime. Oare să fie mâna profesorului Mandrake? Sau altcineva se ascunde în spatele acestui scandal?"
- Dracie! Cineva a anunțat presa, spuse Rick.
- Mai vrei să îl aperi pe Mandrake acum?, întrebă Alice.
- Alice, nu știu clar dacă el a fost, bine?,spuse Dean.
- Ai inceput sa ți la el nu?, întrebă Alice.
- Nu este vorba de sentimente aici, spuse Dean. Chiar dacă el a denunțat spargerea, nu pot pur și simplu sa mă confrunt cu el. Odată ce fac asta se va știi cine a dat spargere, spuse Dean.
- Însă dacă nu o faci, Mandrake va fii cu un pas înaintea ta,spuse Rick.
- Nu o sa ii joc jocul. Știu că așteaptă să ripostez, spuse Dean.
-Dean nu vreau să...,spuse Alice fu întreruptă de Dean.
- Vorbim mai târziu. Vreau sa iau puțin aer, spuse Dean ieșind în curtea castelului.
În capătul opus curții castelului se afla Mandrake. Acesta se uită fix spre Dean, iar Dean la fel.
,, Însă dacă nu o faci, Mandrake va fi cu un pas înaintea ta" își aduse Dean aminte. ,,Cu un pas înaintea ta", ,,Ai început să ți la el?", ,,Lumina se va stinge,dar nu va fii uitată " , ,, diavolul va fii vulnerabil și rănit" , ,,Nu aveți încredere în nimeni!". Toate aceste amintiri orbitară în jurul lui Dean.
Pentru un moment timpul se opri în loc. Singura realitate era el și cu Mandrake. Ceea ce se întâmpla în jurul lor era ca un vis, nimic real, nimic palpabil. Totul era intens.