Sfârșitul iernii se arătară destul de rapid, prin mugurii copacilor și atmosfera caldă. La Elvor lucrurile nu stăteau așa de bine, din cauza dispăruților. Presa locală anunța numele persoanelor dispărute:
,,Lista completă a numelor persoanelor dispărute: John Crin, Mary Speed, Lory Madison, Gary Gray, Norman Dirst. Investigatorii au găsit un cadavru in aleea Grig, nu este prima și nici ultima crimă care va avea loc în Medding. Fiți cu băgare de seamă. Sfaturile primarului sunt să nu prea ieșiți din case doar dacă este necesar. Vă dorim o zi bună. Dumnezeu să aibe grijă de noi".
La Elvor accesul elevilor înafara castelului a fost restricționat pe termen nedefinit. Cei trei prieteni opriră investigațiile asupra conflictului. Dean era mult mai retras față de ceilalți doi. În principal scopul lui era să cerceteze singur ceea ce se întâmplă.
Într-una din după amizi, Dean se afla în bibliotecă scriind ceva. Tocmai în acel moment Alice și cu Rick intrară și ei în bibliotecă.
- Ești în regulă amice?, întrebă Rick.
- Excelent, răspunse neatent Dean.
- Nu pot sa nu observ că te-ai distanțat de noi, adaugă Alice.
- Nu m-am îndepărtat, doar că indicat ar fi să continui singur să pun capăt acestei nebunii, răspunse Dean.
- Nu fi egoist Dean, îl mustră Alice.
- Nu eu sunt cel egoist aici, îi spuse Dean.
- Știu că nu înțelegi ce se întâmplă. Nici noi nu înțelegem prea bine, însă dacă te consolează asta, atunci să știi că indiferent de cine ar fii tatăl tău, noi suntem familia ta. Ai nevoie de noi, spuse Alice.
Pentru un moment Dean rămase fixat la cuvintele ce le-a spus Alice. Fără să adauge nimic, continuă să scrie.
- Pentru salva lumea în care trăim va trebui să știi motivul pentru care merită salvată. O salvezi pentru că ești o persoană bună. O salvezi pentru că nu vrei ca noi să pățim vreun rău. Îți dorești ca tot scandalul acesta să ia sfârșit, spuse Rick.
- Da... așa este , spuse Dean.
- Va trebui să te duci la el. El îți poate spune cum să găsești steaua, continuă Alice.
- Nu voi face asta, răspunse cert Dean.
- Atunci vei lăsa lumea asta să ardă, din cauza conflictului vostru dintre tată și fiu. Singur nu vei putea găsi steaua, spuse Alice.
- Vorbim mai târziu, răspunse Dean ridicându-se de la masă.
Între timp în bibliotecă intră directorul școlii care avea să le transmită ceva.
- Voiam sa vă alertez că cineva vrea sa îi facă rău tovarășului vostru, domnul Clover. Uitați acest bilet, spuse el.
,, Băiatul Clover trebuie să moară. Predațimi-l mie, la Turnul Nox, iar toate astea se vor termina. Dacă nu faceți asta, Elvor și totodată Medding va suferi pierderi cumplite "
- Scandalos, grăi Rick înțepat.
- Nu știu ce legătură are prietenul vostru cu asta, dar cel mai bine ar fi să plece deocamdată din Medding. Până treburile se rezolva iar cel din spatele acestui atac va fi prins, spuse directorul.
-Nu îl puteți da afară din școală. L-ați condamna la moarte, sări Alice.
-Nu este exmatriculat. Doar îi asigur binele, continuă directorul.
-Nu poate merge singur. Nu ar avea nici o șansă. Trebuie excortat, spuse Alice.
-Am rezolvat deja asta. De fapt cel mai bine va fi ca școală să se închidă pentru un termen nedefinit. Până se liniștesc treburile, spuse directorul.
-Nu și dacă cei din Medding au ceva de spus. Este adevărat inamicii sunt foarte puternici, însă dacă suntem uniți putem să îi punem capăt odată pentru totdeauna, îl sfătui Rick.
- Oamenii nu vor scandal. În plus se pare că avem un spion printre noi. Cineva ne dă de gol mereu, spuse directorul.
- Alarmant. Trebuie sa ne dăm seama cine este, spuse Alice.
- Lucrurile nu stau bine deloc. Școala a hotărât. Cursurile se încheie astăzi. Vă rog părăsiți Medding până când va fi din nou un loc sigur, spuse directorul.
Cei doi se retraseră din bibliotecă, urcând grăbiți treptele in dormitorul băieților pentru a-l anunța pe Dean .
Dean nu se afla în camera. Se îndreptă către biroul lui Mandrake, având un pumnal în cizmă. Acesta intră în birou și închise ușa.
- S-a terminat tot acest joc, strigă Dean.
- Clover. Ce tot vorbești acolo?,spuse Mandrake.
- Știu că îmi ești rudă. Știu că...
- Că..., insistă Mandrake.
- Tu ești tatăl meu natural, spuse Dean ezitând.
-Sunt lucruri misterioase și întunecate pe care cel mai înțelept ar fi să nu le descifrezi, spuse Mandrake.
- Tu ești cel din spatele nebuniei ăsteia, spuse Dean. Tu ești cel ce voia să mă omoare nu?
- Ascultă aici....Dean. Nu eu sunt cel ce a vrut să te omoare, spuse Mandrake.
- Nu îndrăzni să te scuzi ticălosule, strigă Dean. Tu ai fost de la bun început.
- Ajunge!!, strigă Mandrake. Daca voiam să te omor o făceam până acum. Eu sunt cel ce v-a salvat viețile, ție și prietenilor tăi, în noaptea aceea la Turnul Nox. Tot eu sunt cel care a te-a păzit mereu.
- Este mai mult de atât. Cum se face că m-ai abandonat la familia Clover? Cum se face că nu m-ai căutat niciodată Mandrake?
- Sunt lucruri pe care nu le înțelegi Dean. Dar o sa îți spun...
- Dean!, strigă Alice, deschizând brusc ușa.
- Ce este?!, răspunse Dean
- Se închise școala. Trebuie sa plecăm cu toții. Iar tu vei fi escortat in siguranță de aici. Rick si cu mine vom veni cu tine. Cu cât mai mulți cu atât mai bine, zise Alice.
- Ce? Nu se poate tocmai acum, spuse Dean.
Pe ușă mai intrară polițiștii Meddingului spunând:
-Profesore Mandrake, avem un mandat de arestare preventivă. Vă rugăm nu ripostați. Mandrake se predă spunându-i lui Dean
- Pergo. Caută-l pe Pergo.
Polițiștii ieșiră cu Mandrake, lasându-i pe cei trei prieteni in birou.
- Și acum?, întrebă Alice.
- Nu am habar. Voi fi escortat. Nici nu știu de unde să încep căutările, spuse Dean.
- Haideți sa coborâm prin spate, ieșim din castel si mergem la hanul Deroll. Acolo toată lumea se știe cu toată lumea. Sigur vom afla unde stă Pergo, spuse Rick.
-Genial, răspunse Dean.