-Önceki Bölüm-
-"İçimde olmanı istiyorum." dedi Harry sessizce.
-"Emin misin?" Louis ellerini Harry'nin kıvırcık saçlarında gezdirdi.
-"Evet.Sadece...yavaştan al."
-"İlk seferki gibi mi?"
Harry başını salladı ve dudaklarını onunkilere hapsetti.
Bu daha çok aşkın sevişmesiydi.
Asıl soru kim için?
-Şimdiki Bölüm-
Son zamanlarda yaşanan trajik olaylardan sonra hayat yavaş yavaş düzeliyor gibiydi.
Harry sanat okuluna gidiyordu.Okulda olmadığı zamanlarda ise Niall'ın annesini çalıştığı restorant'da çalışmaya başlamıştı.Eli daha iyi olmaya ve şaheserlerini yaratmaya devam ediyordu.Annesiyle arası düzelmişti.Hatta arada bir kendi evinde de kalıyordu.Ama babasından bahsetmek bile istemiyordu.
Niall yakın arkadaşının ölümünü atlaktıktan sonra hayatının aşkını bulmaya çalışıyordu.
Liam ise birsüre buralarda değildi.Kalbine yediği ağır darbe onu derinden sarsmıştı. Kafasını toplamaya ihtiyacı oldugu için teyzesi Ginger'in yanında St.Louis'e gitmişti.
Ve son olarak Louis ...hala Louis.
Düzenli olarak birilerini beceriyordu ve hayatında değişen tek şey Harry'nin onun yanında kalmasıydı.
Şuan ise markette karşı raftaki seksi ve kaslı adamla birbirlerine kur yapıyorlardı.
Önündeki uzun ve kalın salatayı aldı.Kaldırıp piç sırıtmasını yaptı.
Tam o sırada Harry Louis'nin ne yaptığını görüyordu.
Alışılmadık bir durum muydu? Hayır.Ama elbette onu paylaşmak hoşuna gidiyor değildi.
Yanına gitti ve elindeki iki makarnayı sepete koyması için ona uzattı.
-"Alınacak başka birşey kaldı mı?"
Harry büyük ihtimalle tüm bu malzemeleri kendi başına taşıyacağını düşündü çünkü Louis'nin eli başka bir iş ile meşgul olabilirdi.
-"Hayır gidelim."
Harry içindeki şok ve sevinç ile arabaya giderken Louis arkasından şu kelimeleri duydu.Bu o kur yaptıgı adamın sesiydi.Hafifçe arkasını döndüğünde onun başka bir adamla konuşurken gördü.
-"Bu adamı tanıyor musun? O Louis Tomlinson.Babylon'nun popüler sürtüğü ve şimdi onun bir erkek arkadaşı var."
Louis gözlerini devirdi ve Harry'nin arkasından ilerledi.
***
-"Ne diyeceğime inanamazsın Sara.O değişti."
Harry ,Sara ile birlikte Louis'nin evinin merdivenlerinden çıkıyorlardı.
-"Bunu nereden anladın?"
-"Bu sabah marketteydik ve orada seksi bir adam vardı.Onu orada bıraktı.Bu kesinlikle onun yapacağı bir şey değildi.Her ne kadar inanmasalarda o değişiyor."
Harry'nin bu teorisi her ne kadar doğru olsada evin kapısını açtığında ve Louis'i o marketteki adama götten verdiğini görünce tüm teorilerinin yerle bir olduğunu idrak etti.
Hipoteze geri dönecek olursak değişecek kelimeler şöyle olmalıydı:
O asla değişmeyecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUNSHINE(Larry Stylinson)
Fanfiction-"...oysa ben sanmıştım ki biz seninle..." -"Ne sanmıştın Harry? Sevgili olacagımızı mı?" alayla sırıttı ve devam etti. "Bak Harry dün akşam her ne olduysa hepsi eglence içindi.Sen beni istedin ben de seni.Hepsi bu." -"Sadece eglence mi?" dedi gözl...