I NEED YOU.

2.9K 185 102
                                    

Keyiflii okumalarrr..

-"Dün gece ne yaptınız Liam?" diye sordu kahvesini içerken.

-"Zayn ile birlikteydim." dedi kolunu Zayn'nin omzuna atarak.

-"İşte bu çok şaşırtıcı.Kaç saatte boşalıyorsunuz? Hala nasıl birbirinizden başka birilerini becermediniz anlamıyorum."

-"Agzımı sana laf anlatmakla yormak istemiyorum."

Konuyu degiştirmek için Niall araya girdi.

-"Peki , dün gece sen ne yaptın Louis?"

-Dün geceye dönüş-

-"Seni tüm gece becerecegim Harry!" dedi ve yatakta üzerine çıktı.Azgınlar gibi öpüşüyorlardı.Louis gittikçe aşagılara indi.

-Şimdiki zaman-

-"Bilirsiniz.Aynı şeyler.Farklı bir şey yok." diyip yalan söyledi.

-"Peki şu günışıgı?"

-"Nerden bileyim Niall.Saçma sapan şeyler sorma.Umrumda degil."

-"Sakin ol Lou.Sadece sordum" dedi Niall sakince.Louis ise çoktan işe gitmek için kalkmıştı.

***

-"Harry?" diye seslendi annesi. "Harry tatlım okula geç kalacaksın!" diyip odasına girdi.

-"Tamam duş alıp gidecegim." dedi ve yataktan kalktı.Annesi yatagını düzeltirken çantası yere düştü.Egildi ve çantayı alacakken agzı açık olan çantadan bir kaç kagıt yere düştü.Annesi kagıtları yerden aldı.

Kagıdın birini inceledi.

Bunlar Harry'nin çizimleriydi.Çıplak erkek çizimleri.Şaşkınlıkla bakıyordu.

Diger sayfayı eline aldıgında sayfa "Louis" ismi ile doluydu.

Harry'nin ayak seslerini duyunca kagıtları aldı ve defterin arasına sıkıştırıp çantaya geri koydu.

-"Tatlım seni arabayla bırakmamı ister misin?" diyip gülümsedi.

-"Anne çocuk degilim"

-"Ama arabayı sen süreceksin." dediğinde Harry gülümsemesine karşılık verdi ve başını salladı.

-"Peki."

***

Yolun boyunca annesi Harry'e , babası ile yaşadıgı bir kaç anıları anlatıyordu.

Harry çok fazla konuşmuyordu.

Louis hakkında düşünüyordu.Onunla olmak istiyordu.Bu imkansız gibi görünüyordu. Bunu o da biliyordu.

O kalpsizin tekiydi.

Ama en azından deneyecekti.Umudu olmasa bile.

-"Harry?"

Annesinin ona seslenmesiyle düşünceleri dagıldı.

-"Üzgünüm bir şey mi dedin?"

-"Sana bir soru sordum." dedi annesi.Harry tek kaşını kaldırarak "ne sordun?" gibisinden bir bakış attı.

-"Erkek arkadaşın var mı?"

Harry tüm kanının aniden çekilmiş gibi hissetti.

-"Ne?Hayır"

-"O zaman "Louis" kim?" diye sordugunda Harry arabayı birden durdurdu.

-"Eşyalarımı mı karıştırdın?" diyip arabadan indi.Annesi arkasından "Harry!" diye seslendi. Harry ise koşarak oradan uzaklaştı.

SUNSHINE(Larry Stylinson)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin