-Önceki Bölüm-Louis bilemiyordu.Bunlar ona doğru gelmiyordu.Tam anlamıyla gülünç ve anlamsızdı onun için.Çiçekler...özel günler...
Onlar homoseksüellerdi.Bu tür şeylere ihtiyaçları yoktu.Bu o değildi ve olmayacaktı.
-Şimdiki Bölüm-
-"Seni becereceğim.Bütün bir gece boyunca seni becereceğim."
Klasik bir Meat Hook gecesinden sonra Harry ve Louis oradan ayrıldılar ve Louis arabasını park ettiği yere yürüdüler.
-"Yeterince yapmadın mı?"
Louis ,Harry'i arkasından kollarıyla sımsıkı sardı.Hem yürüyor hemde Harry'nin yanağına öpücükler veriyordu.
-"Asla yetmez."
-"Neden hafta sonuna kadar sabretmiyoruz?" Harry kollarıyla onu tuttu.
-"Neden arabaya kadar sabretmiyoruz?"
-"Düşündüm de hafta sonunu baş başa geçirebiliriz.Kayak yapmaya gidebiliriz?"
-"Güzelmiş.Ama kar olsaymış."
-"Vermont'ta var.Sarah erkek arkadaşıyla daha yeni oradaydı.Mükemmel olduğunu söyledi.Harika bir yerde kalmışlar."
Harry düşüncenin gerçek olabileceği hayaliyle heyecanlanmıştı.Birlikte romantik bir kaç saat geçirip eğlenebilirlerdi.Ayrıca eğlenceli olurdu.Ve seksi.
-"Piknik yapmamışlar mı?"
Harry'nin Louis'den beklediği cevap bu değildi.Bu onu üzmüş ve sinirlendirmişti.Alay edip duruyordu.
-"Pardon.Louis Tomlinson'un romatizmle ilgilenmediğini unutmuşum." diyip önden hızlı yürümeye başladı.
-"Birini becermek için bahaneye ihtiyacım yok." Louis arkasından bağırdı.Harry arkasına döndü.
-"Beni reddetmek için de bahaneye ihtiyacın yok.Neden hafta sonunu benimle harcamak istemediğini kabul etmiyorsun?"
-"Peki.Hafta sonumu seninle harcamak istemiyorum."
-"En azından açık sözlüsün." diyip yürümeye devam etti.Kırılmıştı.
-"Tüm haftamı seninle harcamak istiyorum."
Bir dakika ne?
-"Ya tabii." dedi Harry.Büyük ihtimalle Louis Tomlinson alayını geçiyordu.
-"Bak.Eğer ilgini çekmiyorsa , ilgilenen başka birini bulabilirim."
Israrcı tavrı sayesinde Harry ona döndü.
-"Sen ciddi misin?" dedi.
Ah hayır Louis Tomlinson bunu kabul etmiş olamaz.
-"Sömestr tatilinde boşsun.Partnerin olarak sana kayak yapıp aklını başından almak benim görevim."
Louis eğilip Harry'i saçlarından öptü.
-"Gerçekten mi?" Harry ani duygu değişimleri yaşıyordu.Şuan ki mutluluğu tarifsizdi.Yüzündeki kocaman gülümsemeyi engelleyemiyordu.Neredeyse sevinçten ağlayacaktı.
Koştu ve Louis'e sarıldı.Louis ellerini Harry'nin beline koydu ve onu arabaya yaslayıp uzunca öptü.
×××
Louis'nin sekreteri onu acilen müdür ile görüşmesi için hazırladı ve odaya soktu.Müdürden ilk duyduğu kelimenin "ajansı sattım" değil "maaşını arttırdık ,tebrikler" gibi birşey olduğunu düşünmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUNSHINE(Larry Stylinson)
Fanfiction-"...oysa ben sanmıştım ki biz seninle..." -"Ne sanmıştın Harry? Sevgili olacagımızı mı?" alayla sırıttı ve devam etti. "Bak Harry dün akşam her ne olduysa hepsi eglence içindi.Sen beni istedin ben de seni.Hepsi bu." -"Sadece eglence mi?" dedi gözl...