Хьонджин не став довго затримуватись у будинку Синміна. Батьки молодшого ось-ось мали повернутися додому, а Синмін наполягав на тому, що він повинен провітрити будинок від запаху альфи, який його батьки могли відчути. І Хван у принципі з ним погодився.
Прощалися вони довго. При тому, що тічка Кіма добігала кінця і він обіцяв наступного дня зустрітися в школі, вони страшенно не хотіли відпускати один одного. За останні проведені дні разом вони так прикипіли один до одного, що розлука, хоч і ненадовго, для них дорівнювала здертій шкірі. Вони кілька хвилин обіймалися в коридорі, в тиші, мовчки. До того моменту, поки Джин не притулився губами до його скроні.
- Я б попросив тебе залишитися ще трохи... Якщо можна було... - тихо сказав Синмін.
- Я їм не подобаюсь, так? Твоїм батькам? - гірко хмикнув Хван.
- Ні. Ти їм подобаєшся. Але ти подобався б їм ще більше, якби не той факт, що ти альфа. – відповів Мін.
- Мін-і... Я все ще можу поговорити з ними. - запропонував Хьонджин.
- Не треба. Я... Сам скажу їм, коли вони повернуться сьогодні. Чесно.
- Вірю. - посміхнувся Джин. - Тоді мені треба якнайшвидше змотуватися.
- Стривай.
Синмін підвівся на шкарпетки, завиляв хвостиком, і ніжно-ніжно поцілував його. Хван посміхнувся в поцілунок і притис його до себе за талію ще міцніше. Кім обійняв його за шию, лагідно погладжуючи його потилицю і повністю віддаючись губам. Хьонджин трохи підняв його над підлогою, змусивши молодшого тихо хихикнути, і поставив на місце, перервавши поцілунок.
- Бувай, цуценятко. До зустрічі у школі.
Востаннє стиснувши руки молодшого, Хьонджин покинув його будинок. Синмін сумно провів Хвана поглядом і попрямував відчиняти вікна на провітрювання. Без Джина квартира здавалася порожньою і Кім навіть трохи засмутився. Але думка про те, що завтра в школі його побачить, змушувала посміхатися.
Батьки повернулися надвечір. Як хороший син Синмін допоміг їм розібрати речі, подумки налаштовуючи себе на серйозну розмову. Він дійсно дуже хотів бути з Хьонджином, але його виховали так, що йому постійно потрібно було зважати на думку батьків. От буквально у всьому. Під час вечері, коли батько-альфа, як завжди, вимкнув телевізор, щоб він не відволікав від трапези, Мін почав.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Повільний танець
أدب الهواة[Перша частина трилогії "Любов з перевертнями"] У цьому світі кожному має дістатись свій перевертень. Стандартна пара - перевертень-альфа та людина-омега. Іноді навпаки. Хьонджин - людина. Він чудовий баскетболіст, який грає у шкільній команді, але...