༻⁕*⚝2.rész⚝*⁕༺

373 31 0
                                    

Igazából Lo'ak és [Y/N] nagyon is hasonlítottak egymásra. Na nem külsőleg, hanem inkább a tulajdonságaik és személyiségük. Lehet ezért sem jöttek ki olyan jól. Két dudás egy csárdában...

Mindketten magányosak és magának valóak voltak, azonban ha kellett, tudtak szocializálódni, de még ez sem vette rá arra a két ifjút, hogy egy húron pendüljenek és megpróbáljanak akár egy kicsit is kijönni egymással.

Marták egymást. Talán ez a legjobb szó rá, és lehet, hogy [Y/N] kezdte a kakaskodást, Lo'ak belement a játékába és folytatta azt, így egy örökösen véget nem érő kör alakult ki kettejük szócsatájában az elmúlt két hétben.

[Y/N] titkon kedvelte kicsit a fiút, hisz nem vette szívére a piszkálódását, mint a legtöbb Na'vi, de még ez sem volt elég ahhoz, hogy normálisan szóljon hozzá. Mint például Neteyam-hoz.

Rendkívül jól kijött a bátyjával, amit Lo'ak kicsit irigykedve figyelt a távolból. Azon járt az esze, vajon [Y/N] vele miért nem tud ilyen kedvesen viselkedni. De erre soha sem kapott választ a fejében lévő hangtól.

-Hát itt vagy indaugró-emelte ki magát a lány a vízből, majd lehuppant a sárgaszemű mellé a stégre. Lo'ak halványan elmosolyodott és a lány felé terelte a tekintetét, miközben a lábait még mindig a vízbe lógatta.

-Új becenév?

-Inkább gúnynév-tette az állára a kezét gondolkodóan.

-Kreatív-bólintott lenyűgözve, így a hosszú hajú elejtett egy vigyort, azonban mikor a fiú ismét rápillantott, hogy biztos jól látta-e a lány arcizmai már visszarendeződtek alapállásba.

-Oh!-kapta fel a fejét az alacsonyabb-Gyere, mutatok valamit-intett a kezével, így a másik kerdőn felemelte fél szemöldökét, azonban követve a lányt, utána ugrott a vízbe.

Ha már valamit észrevett ez alatt a két hét alatt, akkor az az, hogy kevésszer lehet látni [Y/N]-t nem csurom vízesen -valószínűleg pont az ilyen véletlenszerű vízbe ugrálásai miatt.

Nem volt nagy táv -legalábbis a lány számára- azonban Lo'ak már a negyedénél könyörgött, hogy forduljanak vissza, de amaz nemet mondott, így a fiú inkább felment a víz felszínre levegőt venni.

-Mivan már?-jött fel a lány is.

-Elfáradtam-kapkodta a levegőt-Nem jöhettünk volna inkább Ilu-val?

-Ugyanmár-legyintett-Nincs neked arra szükséged. Van két szép hosszú lábad, meg kezed, csak annyit kell csinálnod, hogy evezz.

-De már beállt a vállam-panaszkodott, megpróbálva figyelmen kívül hagyni a gyomrában keletkező kisebb görcsöt a lány előző szavai következményében.

-Te jó ég...-fordult a másik az ég felé-Erre nincs sok Ilu. Mindegyik a falu közelében úszkál-sóhajtott, de aztán mégiscsak lement a víz alá hívni egyet.

Tényleg csak egyet sikerült szereznie, így megforgatva a szemét ugyan, de visszatért Lo'ak-hoz.

-Kapaszkodni még tudsz?

-Talán-felelte.

-Nagyszerű-válaszolt. Hangjából csöpögött a gúny.

Összekapcsolódott az Ilu-val, majd Lo'ak tenyereit a derekára helyezve elindultak.

A fiú először elkapta onnan a kezét, de rájőve, hogy a lány simán itthagyja inkább erősen rászorított ujjaival a [Y/N] csípőcsontjára.

Igazából sokkal hamarabb is odaérhettek volna úticéljukhoz, ha tudták volna annak pontos helyét, hiszen a látványosság, amit [Y/N] meg akart osztani Lo'ak-kal, folyamatosan vándorolt.

Egy Uthorn felvonulás. Most ennek van az időszaka. Igazából még egy hét lenne az érkeztükig, de a lány ma hajnalban beléjük botlott és gondolta megmutatja ezt a Sully fiúnak is.

Azt még pontosan ő sem tudta miért, de magával rángatta a helyszínre, mikor pedig odaértek Lo'ak annyira elcsodálkozott, hogy kinyitotta a száját, így az összes víz beleáradt. Muszáj volt felmennie a víz felé, így mikor sikerült neki köhögni kezdett.

A lány nevetve követte, néha-néha hátba csapkodva a fiút, hogy segítsen neki, de igazándiból csak élvezte megütögetni a visszaszólásai miatt.

-Na? Hogy tetszik?-vigyorgott rá [Y/N] miután abbahagyta a fuldoklást.

-Mik ezek?

-Uthornok. Most van a felvonulásuk. Egy vándorfaj, amiket nagyon ritkán lehet csak elcsípni.

A két fiatal ismét a tenger alá bukott és úszni kezdtek az ökölnyi méretű, színesen világító medúza-szerű élőlényeket követve.

Rózsaszín, kék és zöld minden árnyalatában pompáztak, nem mellesleg a folyamatos vibrálásuk miatt könnyen észre lehetett őket venni a vízben. Csak a  felszín felettről nem látni jelenlétüket.

[Y/N] megfogva Lo'ak kezét, hogy rá figyeljen felfele mutogatott, jelezve, hogy valamit mondani akar, így a fiú követni kezdte.

-Állítólag, ha az egyiket elkapod teljesül a legnagyobb vágyad-szólalt fel, hisz ezt hallotta az öregektől a faluban, azonban még neki sem sikerült elkapni egyet sem, bármennyire is gyorsan úszik.

A fiú öntelten elmosolyodott, majd a nyomukba eredt, azonban mikor elkapott volna egyet, azok csak arrébb menve, két oldalról megkerülték a kezét.

[Y/N] arcára egy mosoly szökött, hiszen valahogy magát látta a kiakadt arcot vágó fiúban, aki épp felé fordult mutogatva, hogy nincs a kezében semmi. A lány csak megvonta a vállát, majd jelezte neki, hogy próbálja újra.

꧁A zátonyon túl꧂ [Lo'ak x Reader]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora