Lo'ak jó ideig el volt a vadászattal, hiába szerzett közben több sérülést is.
Elvágta a talpát egy eltörött kagylóval, amire rálépett, megszúrta az ujját valami tüskés növénnyel és még fejjel neki is ment egy sziklának, mert nem figyelt eléggé. Az esze azonban csak egy dolgon járt. El akar kapni egy uthornt.
Így minden problémája megoldódna.
A legnagyobb vágya?
Hogy a szülei ugyanolyan büszkék legyenek rá, akárcsak a bátyára...
A vadászata azonban nem járt sok sikerrel, így a folyamatosan mögötte lebegő lányt kezdte figyelni, aki gyorsan elrejtette az eddig arcán fent lévő vigyorát.
-Te miért nem akarod elkapni őket?-dobta hátra szeméből a fonatokat a fiú, ahogy felért a víz felszínre.
[Y/N] csak elnevette magát. Egész eddig azon kuncogott a háttérben, hogy hogyan is bénázik ez a szerencsétlen, pár órára rá, pedig neki is feltűnt, hogy ő egész végig csak jókat mókázott rajta.
-Tudod...Amikor kicsi voltam ezt velem is eljátszották. Egésznap kergettem őket, hogy elkapjak egyet, azonban soha sem sikerült. És tudod miért?
Lo'ak miden figyelmét a lánynak szentelte, úgy hallgatta kisebb történetét.
-Mert igazából lehetetlen őket megfogni.
-Mi? Miért?!-lepődött meg.
-Mert folyékony. Ha az öklödbe is zárnád, kifolyik az ujjaid között, hisz érzi, hogy veszélyben van.
-Tehát, nem válik valóra a legnagyobb vágyad?-húzta el a száját szomorúan Lo'ak.
-Nem-rázta meg a fejét a lány elnevetve magát-Miért? Mi...A legnagyobb vágyad?
A fiú felkapta a fejét [Y/N] arcára e kérdése következtében, azonban pont nem áll olyan kapcsolatban vele, hogy lelkizni kezdjen, így csak megpróbálta elterelni a témát.
-És te órákig vártál vele, hogy ezt elmond?!
-Jó műsor volt-nevette el magát ismét.
-Szemét vagy...-dunnyogta neki, miközben a lány szerzett egy Ilu-t, hogy haza menjenek, hiszen szegény Lo'ak is biztos kifáradt már és éhes is.
-Te pedig szórakoztató-válaszolt neki vigyorogva, aztán hazafelé vették az irányt.
Tsireya és Neteyam is meglepődve fogadta azt a kettőt, mikor visszaértek, hisz még az is furcsa volt, hogyha meg maradnak egymás mellett, egy légtérben, nem hogy csupán csak ketten menjenek valahova. Tök egyedül. Maguktól.
Aztán Tsireya hamarosan rá is jött [Y/N] miért is viselte meg közvetlen közelében a fiút.
Őt is megszivatta.
Ezt annak idején vele is eljátszotta a lány, és nemigen örült neki, de be kell hogy vallja, sokkal viccesebb, ha mással történik meg.
Főleg [Y/N] szemszögéből és előadásában.
Eredetileg Neteyam-nak mesélte, de Tsireya is hallgatózott.
Lo'ak...Lo'ak pedig forgatta a szemeit, karbatett kézzel.
Szépen fogalmazva nem örült annak, hogy a lány így rászedte.
Főleg, hogy...Főleg, hogy azt hitte, ezután könnyebben össze tudnak majd barátkozni. De nem.
A lány csak becsapta.
Rosszul esett neki, hisz nem elég, hogy a kívánságába beleélte magát, de még abba is, hogy [Y/N] hasonlóan fogja kezelni őt, mint a bátyját, akivel most is bizalmasan sutyorog valamit, miközben átkarolja a vállát.
VOUS LISEZ
꧁A zátonyon túl꧂ [Lo'ak x Reader]
Roman d'amour[Y/N], aki a Metkayina klán egyik lakosa, egy nap arra ébred szunyókálásából, hogy idegenek érkeztek a faluba, uturu-t kérni. Itt találkozik Lo'ak-kal is. [Bro...Fogggalmam sincs, hogy kell leírást írni, haggyá máááá, btw remélem tecik a címbe a bi...