༻⁕*⚝7.rész⚝*⁕༺

271 25 3
                                    

Ahogy [Y/N] felkelt egyből érezte, hogy szemei bedagadtak a sok sírástól.

Ugyan észrevette az ebédjét maga mellett, de le is véve róla a tekintetét kifutott a móló széléig, majd egyenesen a vízbe vetette magát.

Őrült sebességgel kezdett úszni. Úszni a zátonyon túlra, ahol a lélektársa, majd vígaszt nyújt neki. Ebben reménykedett.

Már csukott szemmel tudta az utat, mégis merre fogja lelni barátját, így arra vette az irányt.

Igaz, még mindig teljesen ki volt merülve, de úgy határozott az energiáit most csak Payakan tudja feltölteni. Rá volt szüksége.

Rá és a közelségére.

A lány megállt. Megszeppenve evezett lábaival, hogy ne süllyedjen még lejjebb a mély óceánban, bár igencsak közel járt már hozzá.

Teljesen elsápadt.

Felócsúdva gondolataiból elbújt pár korall mögé és onnan figyelte tovább a történéseket.

Egyszerűen nem akart hinni a szemének.

Mit keres itt az a fán ugráló?

A reggeli incidens után látni sem akarta, de egyszerűen nem tudta le venni a szemét róla és Payakan-ról.

Mégis mit művel itt vele?!

Mégis mit művel itt Lo'ak vele?!

Payakan kinyitotta a száját, majd a fiú hezitálva ugyan, de beúszott az üregbe.

[Y/N] teljesen elképedt. Egyszerűen nem tudta felfogni a képet, ami épp most történik a szeme előtt.

Kapcsolódni fog vele. Lo'ak kapcsolódni fog az ő lélektestvérével.

Egy teljesen jött-ment vadidegen.

Az ő lélektestvérével.

Hirtelen felindulásból [Y/N] odaevezett Payakan-hoz, a szemei már teljesen könnybe lábadtak.

A tulkun meglepődve figyelte a most érkező lányt, aki a szeme melletti megsimítás helyett, most a fejét kezdte el ütni. Igaz, meg sem kottyant neki, de még így is érezte a lány mértéktelen dühét.

Zokogott és nem bírta abbahagyni a különös lény bántalmazását.

Nem jelelt. Nem tudott jelelni. Ordítozni kezdett. Az óceánban, a hatalmas tömegű víz alatt.

-Miért?! Miért engeded neki?!

Nem tudott megfelelően gondolkodni, így ahogy kiabált a víz bele áradt a szájába, de őt ezt egyáltalán nem zavarta. Figyelmen kívül hagyva, ugyanazt a kérdést ismételgette:

-MIÉRT?!

Már megtörtént a kapcsolódás. Biztos, hogy megtörtént, hisz Payakan szemei teljesen elhomályosultak.

Ismét újra át kell élnie a múltbeli történéseket. Miatta. Lo'ak miatt.

꧁A zátonyon túl꧂ [Lo'ak x Reader]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant