-Hát itt vagy...-szólalt fel Tsireya kedvtelenül, miközben széthúzta a fűzfa ágait, azonban szegény [Y/N] a nem várt hang hallatára megugrott és beverte hátát a fa törzsébe, aminek időközben neki támaszkodott-Már mindenhol kerestelek-folytatta a vezető lánya törökülésbe leülve a vele szembe.
-Miért?-szólalt fel halkan a másik, lejjebb eresztve az eddig arcáig felhúzott térdeit.
-Neteyam is keres. A szüleid is keresnek. Aonung is keres. Én is kerestelek. És... És Lo'ak is... Keres-köszörülgette a torkát, mintha csak nehezére esne kimondani-Már lassan 2 órája besötétedett. Legalább szólhattál volna, hogy ne várjanak anyudék.
-Ő is?-akadt meg a lány a fiatalabb fiú neve hallatán, majd egyből felment benne a pumpa.
-Ki az az ő?
-Mindegy...-fújtatott- Üzenem, hogy jól vagyok. Nincs semmi baj. Majd valamikor megyek.
-Most komolyan?-sóhajtotta a lány, azonban mikor látta, hogy [Y/N] valóban komolyan gondolja, ismét szuszogva egyet feltápászkodott a földről és visszaindult a faluba-Ezért aztán megérte megkeresni-dunnyogott.
Amint visszaért és meglátta Lo'ak-ot egy szó nélkül elkapta a csuklóját és hiába ellenkezett a fiú, ő azt teljesen figyelmen kívül hagyva ráncigálni kezdte magával. Egyenesen oda, ahol az előbb [Y/N]-el is találkozott.
[Y/N], Tsireya távozása után, egyből eltűnt onnan, hisz megérezte, hogy ott már nem lesz több nyugta. És milyen jól is tette, hogy eljött. A partra lépkedve félig a homokba, félig a vízbe feküdt és élvezte, ahogy a lágy hullámok egy másodpercenként végig szaladnak testén.
Fogalma sem volt arról, hogy Tsireya odarángatta hozzá Lo'ak-ot, segítve kibékülésüket. A fiú, pedig arról nem tudott, hogy Tsireya [Y/N] miatt, hozta őt ide.
Tsireya pedig nem szólt egy szót sem.
2 nap telt el az incidens óta.
[Y/N] lassan beleőrül Payakan hiányába, amit a folyamatos sírógörcsökből, az egésznapos alvásból és a magát való ostromolásból le lehet szűrni.
Lo'ak már többször is megpróbált beszélni a lánnyal, azonban soha sem úgy sikerül, ahogy azt ő is szeretné, ugyanis a lány teljesen leignorálja.
Nem tudta mi tévő legyen.
Ám elhatározta, hogy a mai nap más lesz. Teljesen más.
ESTÁS LEYENDO
꧁A zátonyon túl꧂ [Lo'ak x Reader]
Romance[Y/N], aki a Metkayina klán egyik lakosa, egy nap arra ébred szunyókálásából, hogy idegenek érkeztek a faluba, uturu-t kérni. Itt találkozik Lo'ak-kal is. [Bro...Fogggalmam sincs, hogy kell leírást írni, haggyá máááá, btw remélem tecik a címbe a bi...