Anahtar:
Bakış açısı
Naruto'dayken kurama
*Zihinsel Bağlantılar*
Geçmişe Dönüşler/Rüyalar
Mektuplar/Yazılı
-Zaman atlaması-
----------------------------------------------------------
Naruyo
"Sakura-chan, seni seviyorum. Sana her zaman aşık oldum. Lütfen duygularımı kabul et," dedim. Bana ters ters baktı.
"HAYIR! Biri seni nasıl sevebilir? Kendi anne baban senin ne kadar çirkin, aptal ve zayıf olduğunu bildikleri için intihar ettiler!" reddetti. Bana tokat attı ve kaçtı. Gözyaşları yüzümden aşağı aktı.
*Kurama-oto, artık takımımda olmak istemiyorum. *Kurama'ya söyledim.
*Eve gel. İstemediğin hiçbir şeyi yapmak zorunda değilsin.* dedi. Ölüm Ormanı'ndaki evimize sustum. Kollarında ağlarken beni tuttu. "Şşt, Kit. Zaten ondan daha iyisini hak ediyorsun," dedi. Sonunda durdum ve ona kararlı bir yüzle baktım.
"Sıkı antrenman yapacağım. Son anları benim ne kadar güçlü olabileceğime tanık olacak" dedim.
-Chunin Sınavları-
Sakura iki takım arkadaşına "Naruto'yu gerçekten özlüyorum. Muhtemelen ona böyle şeyler söylememeliydim," dedi. Takım arkadaşı ve yedek takım arkadaşı.
"Hangi şeyler?" diye sordu.
"B-Pekala, bana itiraf ettikten sonra ona karşı çıktım... Biliyorum daha kibar olmalıydım," diye yanıtladı Sakura. Sasuke kıza baktı.
Sasuke, "Bunu neden yaptın? Bildiğin gibi, kaçıp kendini öldürtebilirdi," dedi.
"Biliyorum. Üzgünüm," dedi yere bakarak. Ayaklarının dibine bir yaprak düştü. Turuncuydu. Garip bir şey olduğunu biliyordu, bu yüzden onu aldı.
Üzgünsen nehre git,
Sakura-chan. Geri gelmek isteyebilirim. Yalnız gel. -Naruto, okuduğu şeydir.Takım arkadaşlarına "Ben-ben döneceğim" dedi. Sadece başlarını salladılar ve o nehir yönünde yürürken yürümeyi bıraktılar. Oraya vardığında beni bir kütüğün üzerinde otururken buldu.
"Demek geldin" dedim.
"Naruto-kun, ben-"
"Nefesini kendine sakla. Yararı olacağından değil," diye hırladım. Kafası karışmış görünüyordu. Boynuna bir kunai dayayarak hızla arkasından gitmek için "babamın" nakliye jutsusunu kullandım. "Benim 'ebeveynlerim' Minato ve Kushina Namikaze. İçimde sadece Kyuubi'yi değil, aynı zamanda efsanevi sannin, Jiraiya, Orochimaru ve Tsunade'nin çakrasını da tutuyorum. Tahmin edebileceğinizden daha güçlü ve zekiyim. işin çirkin yanı herkesin kendine göre fikri var o yüzden ben seninkini kabul edeceğim. İşlerin bu hale gelmesini hiç istemezdim ama bu lanet köyde herkes beni çok zorladı. sonra boğazını kesti. Sonra babamın beni hatırlamasını sağlamaya karar verdim. Masum oynamaya karar verdim. Kunaiyi nehre attıktan sonra onu aldım ve Sai ile Sasuke'nin olduğu yere taşıdım. Gözlerimde sahte yaşlar vardı ve Sakura'yı korumak için savaşmış gibi görünmek için bir henge kullandım. Beni gördüklerinde nefesleri kesildi ve ben "zayıf bir şekilde" Sakura'yı yere indirdim.
"Naruto-kun, ne oldu?" diye sordu Sasuke, vücuduna bakarak.
"Sakura-chan'ı öldürmeye çalışan bir ekip gördüğümde sizi bulmaya çalışıyordum. Çok savaştım ama onu kurtaramadım. Boğazını kestikten sonra gittiler," diye yalan söyledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
intikam
FanfictionBilmenizi isterimki kitabı yayımlamadan önce yaptığım bütün düzenlemeler kayboldu, ve ben geri düzeltmeyi denemedim, yani demem o ki kitap aşırı kötü, okumamanızı öneririm yanj Naruto'nun ailesi asla ölmedi. 3 Sannin de yaptı ve çakralarını gizlice...