Anahtar:
Bakış açısı
Naruto'dayken Kurama/Gaara'dayken Shukaku
Naruto'dayken Sannin
~Çataldili (yılan dili)~
*Zihinsel Bağlantılar*
Geçmişe Dönüşler/Rüyalar
Mektuplar/Yazılı
-Zaman atlaması-
----------------------------------------------------------------------------------------
naruto
"Günaydın Naruto-kun," diye selamladı Mikoto, ben mutfağa girerken. Dört Uchiha zaten oradaydı.
"Günaydın Mikoto-san" dedim.
"Lütfen oturun" dedi. itaat ettim. Önüme bir tabak pastırma ve yumurta koydu.
"Üç klan da kabul etti, artı Nara klanı," diye bilgilendirdi Fugaku.
"Bu harika. İşimi kolaylaştırıyor" dedim. Ben yemeye başlayınca güldü. Tadında gözlerim parladı. "Ah... En son ne zaman bu kadar iyi bir şey yediğimi hatırlayamıyorum!" Söyledim.
Peki ya ramen? diye sordu.
"Ramen yiyip yememem konusunda gerçekten bir seçeneğim yoktu. Ichiraku dışında herkes benden her şey için çok fazla para istedi," diye yanıtladım.
Mikoto, "Konoha yok edildikten sonra, onu tüm klanlar ve Akatsuki için yeniden inşa edeceğiz. Senden başka kimseden bir kuruş fazla ücret almayacağız," dedi. Ona küçük bir gülümseme verdim.
"Teşekkür ederim ama bunu nasıl garanti edebilirsin? Klanınız en çok benden ücret aldı" dedim.
"NE?" diye bağırdı. kıkırdadım.
"Şaka yapıyorum, siviller yaptı" dedim.
söz konusu. Sakinleşti.
"Beni böyle korkutma!" diye azarladı, Sakura'nın hayattayken yaptığı gibi kafama şaplak attı.
"Naruto-kun," dedi Fugaku. ona döndüm. "Hiç kekki genkai açtın mı?" O sordu.
"Uzumakiler ve Namikazelerin kekki genkai'si mi var?" Diye sordum.
"Rinnegan, Uchiha kanı veya Senju kanıyla karıştırılmış Uzumaki kanı ile açılabilir. Sende Uzumaki ve Senju kanı var" diye yanıtladı.
"Eğer bende varsa nasıl etkinleştiririm?" Diye sordum.
"Çakranızı gözlerinize yönlendirin," diye yanıtladı Sasuke. Gözlerimi kapattım ve çakrayı gözlerime yönlendirdim. Bu konuda farklı hissettim. Gözlerimi açtığımda bazı şeyleri görebiliyordum. Çakranın akışı, Sasuke ve Itachi'nin doğmamış kardeşi, havada bir metre ötede beliriyor. Pain'in gördüğü şey bu mu? Sonra görüşüm termal görüşü gösterecek şekilde değişti ve burnumun kan imzası kokusu almasına neden oldu. Görüşüm tekrar değişti ve bana aktığını hissettiğimde doğa enerjisini özellikle görebiliyordum.
Fugaku, "Bu... olağandışı," dedi. Çakramı yönlendirmeyi bıraktım ve görüşüm normale döndü.
"Ne oldu? Tüm bunları nasıl görebildim?" Diye sordum.
Mikoto, "Nasıl olduğunu bilmiyorum ama sende Rinnegan ve iki Sannin'in gözleri var," diye yanıtladı.
"Hangi Sannin?" Diye sordum.
"Orochimaru ve Jiraiya," diye yanıtladı Itachi.
*Kit, bunu görmelisin.*
"Kura-" beni zihnime çekmeden önce ağzımdan çıkan tek şey buydu. Bir tepede oturmuş çay içen Sannin'lerle karşılaştım. yanlarına gittim. "Şey... burada ne yapıyorsun?" Diye sordum. Bana baktılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
intikam
FanfictionBilmenizi isterimki kitabı yayımlamadan önce yaptığım bütün düzenlemeler kayboldu, ve ben geri düzeltmeyi denemedim, yani demem o ki kitap aşırı kötü, okumamanızı öneririm yanj Naruto'nun ailesi asla ölmedi. 3 Sannin de yaptı ve çakralarını gizlice...