Anahtar:
Bakış açısı
Naruto'dayken Kurama/Gaara'dayken Shukaku
Naruto'dayken Sannin
~Çataldili (yılan dili)~
*Zihinsel Bağlantılar*
Geçmişe Dönüşler/Rüyalar
Mektuplar/Yazılı
-Zaman atlama-
--------------------------------------------------------------------------------------------
NarutoYaklaşık bir yıl sonra Konoha'nın tamamı yeniden inşa edildi, Akatsuki bir klan oldu, ben Hokage oldum ve dokuz çocuk doğdu. Onları tanıtmama izin verin:
İsim: Kiyomi Uchiha Ebeveynler: Kendim, Itachi Doğum Günü: 11 Ekim
Görünüşü: Siyah saç, mavi gözlerim, bıyık izleri (yanak başına 3), soluk ten
Cinsiyet: Kadın
İsim: Kyuu Uchiha
Ebeveynler: Ben, Itachi
Doğum günü: 11 Ekim
Görünüşü: Sarı saç, siyah tilki gözleri, bıyık izleri (yanak başına 3), güneşten öpülmüş cilt
Gender: Male
İsim: Natsuko
Ebeveynler: Gaara, Sasori
Doğum günü: 19 Eylül
Görünüşü: Kızıl saç (bu bariz), gözlerin altı gri, üst kısmı açık yeşil, soluk ten
Cinsiyet: Kadın
İsim: Shikadai
Ebeveynler: Temari, Shikamaru
Doğum günü: 23 Eylül
Görünüş: Temelde daha genç bir Shikamaru
Cinsiyet erkek
İsim: Yahiko Uzumaki
Ebeveynler: Konan, Pain (namı diğer Nagato Uzumaki)
Doğum Günü: 20 Şubat
Görünüşü: Kızıl saç, Rinnegan, kağıt beyazı ten
Cinsiyet erkek
İsim: Yukika Uzumaki
Ebeveynler: Konan, Ağrı
Doğum Günü: 20 Şubat
Görünüşü: Mavi menekşe saç, Rinnegan, açık ten
Cinsiyet: Kadın
İsim: Zuriel Hyuga
Ebeveynler: Hinata, Deidara
Doğum Günü: 15 Ekim
Görünüşü: Koyu mavi saçlar, koyu gri gözler, açık ten
Cinsiyet erkek
İsim: Ayako Senju
Ebeveynler: Tsunade, Kisame
Doğum Günü: 14 Eylül
Görünüşü: Platin sarısı saçlar, beyaz gözler (kör olmasa da), açık gri ten
Cinsiyet: Kadın
İsim: Toshiro Uchiha
Ebeveynler: Mikoto, Fugaku
Doğum günü: 18 Temmuz
Görünüş: Siyah saç, siyah göz Cinsiyet: Erkek
Hepsi henüz sadece bebek. Şu anda Mikoto, Fugaku, Sasuke ve küçük Toshiro'yu ziyaret ediyorum. Kiyomi, Kyuu ve Itachi benimle. Çocuklar yerde bir battaniyenin üzerinde.
"Yakınlarda görüldükleri görüldü," diye bilgilendirdi Fugaku.
"Gelirlerse tutuklanacaklarını biliyorlar" dedim.
"Anne" diye duyduk. Kiyomi'nin bana doğru uzandığını görmek için baktık. Bunu söyledi mi? Onu kaldırdım ve kıkırdadı.
"Dada" diye duyduk. Bu sefer Kyuu, Itachi'ye uzanıyordu. Itachi şaşkın bir şekilde onu kaldırdı. Kurama mutfaktan geldi. İnsan formundaydı. Sasuke için spagetti, sarımsaklı ekmek ve yanında domatesten oluşan akşam yemeği hazırlamıştı. Kurama kuyruklarını çağırdı ve onları tabakları dağıtmak için kullandı. Kucağımda Kiyomi ile yemek yerken, Itachi kucağında Kyuu ile ve Sasuke kucağında Toshiro ile yemek yedi. Küçük kardeşine karşı çok koruyucuydu. Toshiro, küçük olan domateslerden birini çaldı ve yardım almadan yedi.
"Umm... Okaa-san," dedi Sasuke. Mikoto, Fugaku ile konuşmayı bıraktı ve ona baktı. "Toshiro-otouto az önce tek başına bir domates yedi. Endişelenmeli miyim?" diye sordu. Mikoto ışınlandı.
"Hayır. Sadece iyi olduğundan emin olmak için onu izle," diye yanıtladı. Onayladı.
"Naruto-kun," dedi Kurama, "Evet, Kurama-oto?" diye sordum.
"Kardeşlerimden birinin kapıdan geldiğini hissettim. Gidip kontrol edebilir miyim?" O sordu.
"Devam et. Sana güveniyorum" diye yanıtladım.
"Teşekkürler!" dedi ve gitti.
"Anne," dedi Kiyomi tekrar. Herkes gibi ben de ışınlandım. Tabii ki Kyuu ve Toshiro hariç. Kiyomi gömleğimin içinden göğüs ucumu ısırana kadar. Sonra diğerleri gülerken yüzüm kızardı. Itachi'ye baktım.
"Bu gece kanepe senin olsun," dedim. Ben gömleğimi çıkarırken gülmeyi bıraktı ve durmadan özür dilemeye başladı. Kiyomi sol göğüs ucuma yapıştı. Kyuu kucağıma çıktı ve sağıma yapıştı. O kadar küçüktüler ki, bu şekilde yemeye devam edebildim. Tabii bir elimle yedim, diğer elimle destek oldum. Toshiro dikkatle izledi. Arkasını dönüp Sasuke'nin meme ucunu ısırana kadar kimse bunu düşünmemişti. Sasuke nedense üstsüzdü. Sasuke domatesleri kadar kırmızıya döndü.
"Şimdi endişelenmeli miyim?" O sordu. Toshiro tatmin olmamışa benziyordu ve Sasuke'yi serbest bıraktı. Mikoto kıkırdadı ve bebeğini aldı.
"Daha yaşlı olmasına rağmen ikizlere saygı duyacağına dair bir his var içimde" dedi.
Sasuke, "İkizler Naruto'nun eskisi gibi iğrençse, umarım değildir," dedi. Aniden, arkamdan bir şeyin bana saplandığını hissettim. Nefesim kesildi ve bu ikizlerin düşmesine neden oldu. Itachi onları yakaladı. Aşağı baktım ve bunun bir chidori olduğunu gördüm. Bunu Sasuke dışında sadece bir kişi yapabilir.
"Kakashi-kun?" diye sordum.
"Bunun yapılması gerekiyordu" dedi.
"Naruto-kun ?!" diye haykırdı Kurama, kapıyı çarparak. Hepsi Kakashi'yi öldürmeye odaklandı. Yere yatarken ikizleri tuttum.
Gözlerimi kapatmadan önce onlara "Seni seviyorum," diye fısıldadım. Sonsuza dek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
intikam
FanfictionBilmenizi isterimki kitabı yayımlamadan önce yaptığım bütün düzenlemeler kayboldu, ve ben geri düzeltmeyi denemedim, yani demem o ki kitap aşırı kötü, okumamanızı öneririm yanj Naruto'nun ailesi asla ölmedi. 3 Sannin de yaptı ve çakralarını gizlice...