5

101 15 8
                                    

Anahtar:

Bakış açısı

Naruto'dayken Kurama/Gaara'dayken Shukaku

Naruto'dayken Sannin

~Çataldili (yılan dili)~

*Zihinsel Bağlantılar*

Geçmişe Dönüşler/Rüyalar

Mektuplar/Yazılı

-Zaman atlama-

--------------------------------------------------------------------------------------------

Kiba (Biliyorum, şok edici!)

Naruto'yu özledim. Değişip değişmediği umurumda bile değil. Her şey korkunç. Klanlar kendi yiyeceğimizi bulmak zorunda. Tabii ki birbirimizle paylaşıyoruz. Artık Konoha sokaklarında köpek dolaşmıyor. Neden? Klanımın köpekleri var. Biz olmadan köpeklerin hepsi öldü ya da bizim tarafımızdan geri alındı. Sasuke'nin ailesinden o kuş gelip bize seçeneklerimizi sunduğunda çok memnun oldum. Naruto'nun otomatik katılımıydı. Toprağı çizerken Akamaru'yu okşuyorum.

"Pişt! Kiba-kun!" Duydum. Yan kapılardan birinin yanında birini görmek için baktım. Sessizce yanına gittim. Bu Shino'ydu.

"Shino-kun?" Diye sordum.

"Bu çok şiddetli! Beni içeri alın!" dedi. Sessiz ve hızlı bir şekilde kapıyı açtım, onu içeri çektim ve kapattım. "Hinata-san gitti," diye beni bilgilendirdi.

"Biliyorum. O, Naruto-kun ve Shikamaru-kun, Akatsuki ile birlikteler. Konoha'yı Hokage'nin ailesinin gözleri önünde yok edecekler. Ama klanlar değil. Oh, vur, bu Tenten-san demek, Lee -kun... klansız arkadaşlarımızı kaybedeceğiz," dedim aniden paniğe kapılarak.

"Ya arkadaşlarımız buraya gelirse? Naruto-kun bizi rahat bırakır mı?" O sordu. Aniden, bir yılan yukarı doğru kaydı. Bastırdığı parşömeni uçup gitmeden önce yerleştirdi. Parşömeni aldım ve okudum.

Kiba-kun, tüm arkadaşlarımızı klan yerleşkelerine topla. İki günün var. Ama sadece onlar. Aileleri veya bir başkası değil, yoksa kendinizi kaybetmenizle sonuçlanacaktır. -Naruto.

"Akıl okuyabilir mi?" Shino sordu. Daha fazla yazı fark ettim.

Not: Merak ediyorsan, zihin okuyamıyorum. Gönderdiğim yılan yapabilir. Bunu aldıysan, bu, arkadaşlarımızı kaybetmekten paniklediğin anlamına geliyordu.

"Tamam o zaman" dedim. Shino'ya baktım. "Onları almalısın," dedim.

"Neden ben?" O sordu. Onu, yerleşkenin dışına bakacak şekilde çevirdim.

"Orası KLAN YOKTUR bölgesi. Eğer oraya gidersem tutuklanırım ya da idam edilirim. Gürültülü bir klanda değilsin, kolayca fark edilmezsin," diye yanıtladım. Başını salladı ve gitti. Ah Naruto, bize ne olacak? Seri katillerin asla acısız bir ölüm yaşamadıklarını biliyorum. Planladığınız katliama rağmen acısız bir ölümü hak ettiğinizi biliyorum.

Kushina

Ah Naruto... Ben çok korkunç bir anneyim!

"Oka-san?" diye sordu. Gözlerimden akan yaşları sildim. "Sorun nedir?" diye sordu. ona yalan söyleyemem

"Tatlım, gidip kardeşlerini almanı istiyorum," dedim. Başını salladı ve kaçtı. Beş dakika, dört çocuk da önümde oturuyordu. "Arkadaşlar, ben ve baban korkunç bir hata yaptık," dedim.

"Bütün klanların yerleşkelerine çekilmesinin nedeni bu mu?" diye sordu. iç çektim

"Ben... dördünüze yalan söyledim. Klanlar tatile girmiyor. Artık Konoha'nın parçası değiller. Naruto-kun gittiğinde isyan ettiler," diye yanıtladım. Menma, gözlerinde öfkeyle ayağa kalktı.

intikam Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin