Anahtar:
Bakış açısı
Naruto'dayken kurama
*Zihinsel Bağlantılar*
Geçmişe Dönüşler/Rüyalar
Mektuplar/Yazılı
-Zaman atlaması-
--------------------------------------------------------------------------------------
Minato
Bugün Naruto'da ne vardı? Birincisi, kapıyı bile çalmadı ve ikincisi, o şakayı bana yapmaya çalıştı. Menma'nın en büyük oğlum olduğunu söylediğimde kalbi kırılmış görünüyordu. Bu yüzden ofisimde bir klon bıraktım ve evime sustum. Kushina pek şaşırmamıştı. Çocuklarım hala akademideydi.
"Merhaba canım," diye selamladı.
"Merhaba. Naruto'yu hatırlıyor musun?" Diye sordum. Bunu düşündü. Sonra birden ağlamaya başladı. Onu teselli etmek için hemen koştum. "Sorun nedir?" Diye sordum.
"En büyük bebeğimizi unuttuğumuza inanamıyorum!" diye bağırdı.
"Menma?" Diye sordum. Göğsüme şaplak attı.
"Hayır baka! En büyüğümüz Naruto! Onunla çok zaman geçirirdik ama Akihiko doğduktan sonra... ah Minato, bunu nasıl yapabiliriz?" diye sordu, şimdi ağlayarak. Şimdi hatırlıyorum. Dokuz Kuyruk'u Naruto'ya mühürledim. Doğruyu söylüyordu. Peki ya taciz? O ne demek istedi?
"Kushina, biz ne yaptık?" Diye sordum.
-3 Saat Sonra Meclis Toplantısında-
"Hokage-sama, bunun anlamı nedir?!" diye sordu öfkeli bir Danzo.
"Naruto Uzumaki hakkında bir şey bilen var mı?" diye sordum sakince ve ustalıkla öfkemi ve suçluluk duygumu gizleyerek.
Sivil üyelerden biri olan Mebuki Haruno, "Elbette. O, kendi anne babasını intihara sürükleyen iblis velet. Bu arada, ondan kurtulduğun için teşekkürler," diye yanıtladı.
"Ondan kurtulmadım ve ailesi intihar etmedi. Tam buradayım, değil mi?" diye sordum, yavaşça KI'yi bırakarak.
"N-Ne demek istiyorsun? Menma-kun senin en büyük oğlun," dedi.
"Hayır, Naruto öyle. Yine de, sanırım hiçbirinizi bilmediğiniz için suçlayamam. Bunu hatırlamadığım için benim hatam var," dedim. Sonra tonlarca KI bıraktım. "Ama evimden çıktığı anda hiçbiriniz onu almaya nasıl cüret edersiniz? Jinchuriki olsun ya da olmasın, bu onu bir iblis yapmaz ve bu nedenle onu yine de bir Konoha vatandaşı yapar!" öfkelendim Bazıları suçluluk ifadesi takındı. Mebuki değil ama. Ne de sivil üyelerden herhangi biri. Aslında, Mebuki ayağa kalktı ve ellerini masaya vurdu.
"Senin o velet kocamı öldürdü! Ve muhtemelen kızımı da!" diye bağırdı.
"Onu Naruto öldürmedi. Dokuz Kuyruk öldürdü ve şimdi dikkatimi çektiğine göre, size o gece olanların gerçeğini söylemeliyim, çünkü görünüşe göre hepiniz bir yalana inanmışsınız. Dokuz Kuyruk hiçbir şey yapmadı." Söyledim.
"Onu öldürdüğün gün orada mıydın falan? Hâlâ o saldırıdan kurtuluyoruz!" Shikaku dedi.
"Hayır ve onu düşündüğüm gibi öldürmedim. Dokuz Kuyruk'u Obito Uchiha kontrol ediyordu. Kyuubi'nin bu konuda başka seçeneği yoktu. O sırada onu tutabilecek kapasitede. Hepinizin onu bir kahraman olarak görmenizi istedim ama bunun yerine onu yalnızca iblisin kendisi olarak görüyorsunuz" diye açıkladım. Şimdi daha fazla kafa utanç içinde düştü. Mebuki hala geri adım atmadı.
"O zaman Wave'den Haku ve Zabuza'yı nasıl öldürdüğünü açıkla!" dedi. Şimdi ayağa kalktım ve ellerimi aşağı indirerek neredeyse herkesin irkilmesine neden oldum.
"Benimle bir Anbuymuşsun gibi konuşmayacaksın. Aslında artık mecliste değilsin. Köpek, ona dışarı kadar eşlik et," diye emrettim tekrar yerine oturarak. Kakashi veya Dog, onu aldı ve odadan çıktı. "Onun nerede yaşadığını bilen var mı?" Diye sordum.
Hiashi Hyuga, "Hokage-sama, sanırım o ve kızım Ölüm Ormanı'nda yaşıyor," diye yanıtladı.
"Bütün klan başkanları benimle gelsin. Geri kalanınız evinize dönebilirsiniz" dedim. Fugaku Uchiha, Shikaku, Inoichi, Hiashi ve ben dışarı çıktık. Ölüm Ormanı'nın A Kapısı'na sustuk. Şu anda burada teste giren tüm genleri hissedebiliyordum.
"Hokage-sama?" diye sordu Anko.
"Ormanı tarayıp merkezi binadan başka bir bina mı buldunuz?" sorguladım.
"Evet. Yolu ben gösteririm," diye yanıtladı. Genin'in orada olduğumuzu bilmediğinden emin olarak içeri girdik. Bir eve ulaşmak en fazla bir saat sürdü. Solmakta olan bir çakra imzasını kesinlikle hissedebiliyordum - hayır, üç - ve birini çok iyi tanıyordum.
"Bunu gerçekten çocuk mu yaptı?" Shikaku sordu. İçeri girdiğimizde sorusu görmezden gelindi. Bir not dışında hiçbir şey yoktu. Ben kaldırdım.
Hey, Eğer bunu okuyorsan, sanırım yeterince umursamışsındır. Ölümcül, ezik bir genninmişim gibi davranmaktan yoruldum. Oh bir de Sakura Haruno'yu ben öldürdüm. Harunos gerçekten ağızlarını ait olmadıkları yerde tutamazlar. Her neyse, ben ve Hinata-san gidiyoruz. Zaten bizi istemedin, öyleyse neden kalalım? Kurama-oto'nun çakra imzasının izini merak ediyorsanız merak etmeyin. O sadece beni büyüttü ve Hokage seviyesinin üzerine çıkmam için eğitti. Minato, Menma doğduktan sonra beni unutman senin suçun. Bütün yıl seni hatırlaman için uğraştım. BİR ÇAKRA VARLIĞINI ÖLDÜREMEZSİNİZ, BAKA! Ben ve Hinata-san iyi olacağız. Bir daha asla yollarımızın kesişmeyeceğini ummalısın. Senin ölümünü Sakura-chan'ınki kadar acısız yapmayacağım. Neden? Çocuklarını asla ihmal etmeyeceğini veya başkalarının en büyüğünü istismar etmesine izin vermeyeceğini biliyorum. Oka-san'a senin hataların için onu suçlamadığımı söyle. Hatırlamasa bile ara sıra bana yardım etmeye çalıştığını hatırlıyorum. Yazacak yerim kalmadı, bu yüzden Hinata-san'ın babasına söylemek istediklerini yazacağım. "Siktir git Hiashi-sama" demek istedi. -Naruto Namikaze Uzumaki.
Gözyaşları düşmekle tehdit etti. Görünüşe göre omzumun üzerinden okuyorlardı. Fugaku bana baktı.
"Oğlunu nasıl unutursun anlamıyorum" dedi.
"Ben de öyle. Ben çok kötü bir insanım," diye mırıldandım.
Shikaku, "Nara klanı Konoha'dan ayrılmak istiyor" dedi. Onunla yüzleşmek için döndüm.
"Ne?!" talep ettim.
"Bir süredir artıları ve eksileri tartışıyoruz ve eksilerden çok artılar var gibi görünüyor. Tek olumsuzluk, Konoha'dan olası bir savaş ve kaynak veya ninja eğitimi alamayacağımız gerçeği. birkaç artı daha var," diye açıkladı.
"Ciddi olamazsın! Neden gitmek isteyesin ki?" Diye sordum.
Hiashi, "Burada, Konoha'da bir noktada klanlarımızın hepsi zarar gördü. Aslında, o nota göre kendi klanına zarar verdin," diye yanıtladı Hiashi. Gözlerim genişledi.
"Hiashi-san, ciddi olamazsın. Klanınız da mı ayrılmak istiyor?" Diye sordum.
"Bu köy yüzünden ben kardeşimi, Neji de babasını kaybettim. Bu köyde başka bir klan üyesini kaybetmeyeceğim" diye yanıtladı. Fugaku'ya baktım.
"Oğluna bunu yapan sensin. Klanım onu almaya çalıştı ama sen izin vermedin. Şimdi gitti ve sen aniden onu önemsiyorsun. Klanım buna müsamaha göstermeyecek. Naruto'yu bulacağız, ama onu buraya getirmeyeceğiz, onunla gideceğiz” dedi. Umutla Inoichi'ye baktım.
"Sanırım kendim ve gelemeyen diğer klan başkanları adına konuşuyorum ama Konoha klanlarının Konoha klanları olma işi bitti. Elveda Hokage-sama," dedi. Dördü de arkasını dönüp dışarı çıktı. Şimdi yalnız, gözyaşlarımın serbestçe akmasına izin verdim. Ah Kami, ben ne yaptım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
intikam
FanfictionBilmenizi isterimki kitabı yayımlamadan önce yaptığım bütün düzenlemeler kayboldu, ve ben geri düzeltmeyi denemedim, yani demem o ki kitap aşırı kötü, okumamanızı öneririm yanj Naruto'nun ailesi asla ölmedi. 3 Sannin de yaptı ve çakralarını gizlice...