3

137 18 0
                                    

Anahtar:

Bakış açısı

Naruto'dayken kurama

*Zihinsel Bağlantılar*

Geçmişe Dönüşler/Rüyalar

Mektuplar/Yazılı

-Zaman atlaması-

----------------------------------------------------------------------------------------

Naruto

Burnumun seğirdiğini hissettim. Biri benim hakkımda konuşuyor olmalı. Aniden iki Akatsuki üyesi önümüze çıktı. Onları Itachi ve Kisame olarak tanıdım.

Kisame, "Köyün dışında olmak çok tehlikeli çocuklar" dedi. O farkına bile varmadan, kunai'm boğazına dayayarak arkasındaydım. Henüz nerede olduğumu bilmiyordu.

"Sanırım tehlikeyle başa çıkabilirim. Akihiko doğduğundan beri bunu yapmak zorundayım. Dokuz Kuyruklu beni kendisi eğitti ve büyüttü. Hinata-san da kendine hakim olabilir," dedim.

"Siz veletler ne istiyorsunuz?" diye sordu.

"Akatsuki'ye katılmak ve bize yanlış yaptığı için Konoha'dan intikam almak istiyoruz," diye yanıtladı Hinata kendinden emin bir şekilde. Itachi'nin gözlerinde bir şey parladı.

"Bakalım, babam hokage onun oğlu olduğumu tamamen unutmuş, beni ihmal etmiş ve o zavallı köyün beni taciz etmesine izin vermiş. Kurama-oto tarafından büyütülen Ölüm Ormanı'nda yaşamak zorunda kaldım, çünkü o aptalda kimse yok. köy benim gibi bir 'iblis' alırdı. Hinata-san'ın babası, görünüşe göre o bir rezalet olduğu için onu kovdu. Bütün lanet köy ona sırt çevirdi, bu yüzden benimle kalmak zorunda kaldı. Benimle yaşamasına aldırmadım, tabii ki , ama o köy yozlaşmış. Akatsuki dediği gibi dünya barışına ulaşmak istiyorsa, o zaman Konoha'nın haritadan silinmesi gerekiyor," diye açıkladım. Itachi kaşlarını çattı.

"Bizimle gel" dedi. Kisame'yi serbest bıraktım ve hep birlikte geldikleri yere yürüdük.

*Ben çıkmak istiyorum.*

*Tamam, Kurama-oto.*

"Hey, çocuklar biraz Kurama-oto'yu çağırmamın sakıncası olmaz, değil mi?" Diye sordum.

"Devam et," diye yanıtladı Itachi. Kafamda el işaretleri yaptım ve daha küçük bir tilki biçiminde Kurama yanımda belirdi. Kurama, Itachi ve Kisame'nin şok olmuş ifadelerine sırıttı.

"Merhaba, Itachi Uchiha ve Kisame -soyadınız her neyse," dedi Kurama.

Hinata "Merhaba Kurama-kun" dedi. Kurama ona gülümsedi.

"Ah, merhaba Hinata-san," dedi. Hinata, Byakugan'ını etkinleştirdi ve az önce beliren birinin tekmesini engelledi. Onu geri attı. Bu Neji'ydi.

"Neji-kun? Ne istiyorsun?" diye sordu Hinata, kavga etmeye başladıklarında.

"Kafa bandındaki o çizik senin bir yabancı olduğunu kanıtlıyor. Sen ve iblisin ortadan kaybolması tüm klanların Konoha'ya isyan etmesine neden oldu. Artık Tenten-chan'ı göremiyorum!" Neji öfkelendi. Kurama homurdanarak Neji'nin ona irkilerek bakmasına neden oldu. "Naruto-kun, neden yanında küçük bir Kyuubi var?" Neji sordu.

"Kurama-oto çıkmak istedi. Klan isyanına gelince, zaten köy umurumda değil," diye yanıtladım. Kunai'mi boynuna dayayarak aniden arkasında durduğumda şok oldu. "Hinata-san'a saldırman çok yazık. Şimdi seni öldürmek zorundayım," dedim.

"...Zaten kaderdi," dedi, kendini kunaiye doğru atarak. Kanı kıyafetlerime bulaştığında tiksintiyle kaşlarımı çattım. Onu düşürdüm. Hinata, kuzeninin onun önünde öldürülmesinden hiç de aşamalı görünmüyordu.

intikam Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin