"Hayatında iyi ve kötü insanlar olacak,önemli olan senin hangisini düşman hangisini dost olarak göreceğindir"
Okula baktığımda karanlıktan başka bir şey görmüyordum.Okulun kendisi zaten siyah okulun üstünde uçan kuş,çiçekler,çiçeklere konan kelebekler,okulun etrafını saran karıncalar,çöp kovalarının üstünde uçuşan sinekler herşey çok siyah karanlıktı.Ha birde havayı söylemeyi unuttum sabah olmasına rağmen hava hala kapkaranlıktı.Ben hala okula kederli kederli bakarken sırtımda bir el hissetmiştim.İrkilerek arkamı döndüm,karşımda siyah saçlı aşırı uzun siyah bir etek ve üstüne de polo yaka, yakasında bir arma vardı üstünde kocaman FARKLILAR OKULU yazıyor altında ise bir sloganmış gibi diğerlerinin okulu yazıyardu.Ve yıne bu siyah bir kazaktı.Bu okul sayesinde daha şimdiden siyahtan nefret etmiştim.Karanlık
okulu elegeçirmiş gibiydi.
Kadın bana baktı ben ona ilk başta analam veremedim,sonra beni kaşlarını kaldırarak bir süzdü.Memnuniyetsiz bir yüzle "Buse sen misin?"diye sordu, ben hala olayı anlayamadığım için sadece başımı evet dercesine salladım.Kadın bana yine memnuniyetsiz bir tavırla "beni takip et"dedi üsten bir bakışla, bu kadına çok gıcık oluştum.Bende meraklı bir şekilde "nede..." kadın sözümü kesti ve "sadece beni takip et çok konuşma.Çok konuşanları sevmem" sevmezsen sevme be gıcık
Evet o an içimden bunu geçirştim keşke dışında da söyleye bilseydim ama bu kadın beni cidden fena korkutmuştu.Ama bu korkutucu ve aynı okul gibi siyah giyinen kadının dediğini yaptım ve onu takip ettim.Okulun içine girdik ve yüksek bir tavan vardı tavanda ise korku filmlerinden eksik olmayan, aşırı büyük, en az okul kadar eski bir avize asılıydı.Bu avizeye hala bakarken hiç tanımadığım çok korkutucu gözüken bu kadını hızını yakalamak için gözümü avizeden aldım ve kadına yetişmek için hızla yürümeye başladım.Aynı filimlerdeki zenginlerin evlerinde olduğu gibi okulun içiniden iki yanda merdiven vardı kadın soldaki merdivenden çıktı bende onu takip ettim ve merdivenler gerçekten çok gıcırdıyodu ben de kadını yakalamak için hızla yürüdüğümden merdivenler daha çok gıcırdıyordu.Bu korkunç kadının dikkatini çekmiş olmalı ki bana dönüp şöyle bir baktı bende bunu anladım, çok dikkatli ve yavaş bir şekilde merdivenleri çıktım.Sonund merdivenler bitince o gerginlikten kurtuldum,yani öyle sanmıştım.Etrafıma bir göz gezdirdim,kızlar yurdu yazıyordu tam karşımda,sonra aklıma geldi bir alt katta da erkekler yurdyazıyordu.Neyse bu katta bir sürü oda vardı.Kadın 9.numaralı odaya girdi, bende onun arkasından odaya girdim.Odada benim yaşlarımda iki kız daha vardı birinin boyu neredeyse benim kadardı yani kısa,aynı zamanda zayıfta bir kızdı saçı örgülüydü .Diğerinin boyu bize göre çok daha uzundu,iri bir kızdı saçı uzun benimki gibi at kuyruğuydu.İkisinin pantalonu siyah bol bir pantalon üsleri ise düz siyah bir gömlekti yakalarında aynı bu korkunç kadınınki gibi bir arma vardı.Sanırım bunlar okulun üniformasıydı..Tabi korkutucu kadının giydikleri daha farklıydı ama hepsi birbirine benziyordu aslında bakarsanız bu okuldaki herşey birbirine benziyordu.
Kadın bana baktı, ardından şöyle dedi "burası senin odan ve bu kızlarda senin oda arkadaşın ,annen biraz sorun çıkardığı için sen okula herkesten sonra geldin ama önemli değil sadece bir saat geç kaldın.Bu arada ben okul müdüresi yardımcısı Lale.Her neyse ben sizi yanlız bırakayım siz kaynaşın"dedikten sonra arkasını döndü ve okulun eskiyen tahtalarına basınca kulak kanatan bir gıcırdama sesi çıkaran topuklu ayakkabılarını sanki inadına yere vururcasına gitti.Kapının önünde durmuş ne yapacağımı bilmez bir haldeydim,acaba merhaba demeli mıydım?Yoksa onların demesini mi beklemeliydim?Ya da sakince yatağıma gitmeliydim.Yatak demişken benim yatağım hangisiydi
Solumda duran yatağın üstünde mor kılıflı bir telefon duruyordu sağımda duran yatakta ise uzun boylu ismini hâlâ bilmediğim oda arkadaşım duruyordu,demek ki tam ortadaki yatak benim yatağımdı ama üstünde bir kutu vardı yatağıma doğru sanırsam gergin olduğum için ses çıkarmadan ilerledim ve yine aynı sessizlikte kutuyu açtım kutunun içinde kızların üstündeki üniformalardan vardı,kendimi tutamayarak gülmeye başladım, kızlar bana şaşkınlıkla bakıyorlardı bende "bu damı siyah ya"dedim kızlardan benim boylarımda olanı "bizde ilk geldiğimizde bu siyah rengini çok garipsemiştik ama bir yerden sonra alıştık" dedi ve diğer kız "abartma, sadece bir saattir buradayız sanki aylardır buradaymışız gibi" "tamam canın sadece şaka yaptım"diye karşılık verdi.Bende kaşlarımı çatarak "merhaba kadermahkumlarım önce isimleriniz sonra suçlarınız "diye kaynaşmak için saçma bir şaka yaptım ve gülümsedim,keşke bu saçma şakayı hiç yapmasaydım gerçekten berbatrı neyse laf ağızdan bir kere çıkar. kızlardan uzun boylu yani yatağının üstünde oturan"merhaba kader arkadaşlarım ben Ece suçum farklı olmak sanırım"dedi acı bir gülümsemeyle.Ben de elimi göğüsümün üstüne koydum, şakacıktan şivelei bir şekilde "memnun oldum Ece gardaş"dedim ve gülüştük.Sonra ayakta duran benimle yaklaşık aynı boyda olan kıza döndüm,yine şakacı bir tavırla "Peki gardaş senin ismin ve suçun ne"dedim kaşlarımı kaldırarak güler bir yüzle.O da gülümsedi bana baktı şakadan ciddi bir tavır aldı "ismim Ümit suçum...yok ya"ben de aynı ciddi tavırla "peki niye buradasın o zaman,doğruyu söyle karşımda çocuk yok!!!"diyip ayağa kalktım ellerimi arkama aldım, kaşlarımı çattım,ona baktım o ise "sanırım benimde suçum farklı olmak"dedi ve yüzü asıldı, bende "bu bir suç değil ki" dedim.sonra bu saçma sapan oyundan çıktık "ben Buse arkadaşlar tanıştığıma memnun oldum"diyince ikiside aynıanda "bizde"dediler ve bu cidden çok komikti aynı ikiz gibi aynı anda konuşmuşlardı,sonra hep birlikte kahkaha attık.
Biz odada kaynaşırken çok yüksek bir ses geldi çok korktum. Ece "bu yemek zili,bu gün tanışma yemeği vardı, korkma yani aşağıya inmemiz gerek, biz ilk geldiğimizde bir bilgilendirme konuşması yapmışlardı ama tabi sen kaçırdın.Hadi gelin hep birlikte aşağıya inelim"dediğinde bi rahatladım çünkü bu sesten gerçekten çok korkmuştum.Neyse okul formamı giydim kızlara dönüp "hiç yakışmadı ya"dedim Ümit te beni onaylayarak başını salladı "boş ver bizede hiç yakışmadı zaten" diyince ben "çok sağol ya bayağı iyi morel veriyorsun"dedikten sonra Ece araya girdi"kızlar konuşmanızı bölüyorum ama tanışma yemeğini kaçıracağız" "tamam ben hazırım kızlar hadi gidelim"dedim ve üç arkadaş kolkola girip okulun en altında bulunan yemekhaneye girdik.İşte o anda anlamıştım bu hapisehanedeki pardon yine karıştırdım bu okuldaki dostlarımı bulmuştum.
Bu yemekhane bayağı büyüktü.Bu tanışma yemeği için özel hazırlandığı belliydi.Kendimize arka taraflardan da olsa üç kişilik bir masa bulduk ve yerleştik.Okuldaki bütün masalar ziyafet sofrası gibi hazırlanmıştı.Ece"vay anasını be masaya bak, bir kuş sütü eksik.Umarım her gün böyle olur." "Şişt sakin ol kızım"dedim şakayla karışık.Ümit"aa benim kaşığım yok gidip alayım şuradan bari" diyince benimde çatalımın eksik olduğunu fark ettim ve"dur dur sen gitme benim de çatalım yok ben ikisini alır gelirim şimdi"dedim oda "iyi peki tamam o zaman.Sanırım şuradan alacaksın"diyerek parmağı ile tam karşımızda duran büyük mutfağı gösterdi.galiba yemekler orada pişmişti.Mutfağın önünde duran uzun sakallı ,dövmeli ,kel kısacası okuldaki herşey gibi lorkunç gözüken adama "bir kaşık ve bir çatal alabilir miyim?Acaba bize eksik gelmişde"dedim adam göründüğünden çok daha nazik bir dille "elbette al bakalım"dedi ve önce kaşığı sonra çatalı bana uzattı.teşekkür ederek arkamı döndüm ve bizimkilerin yanına yürümeye başladığımda önüme uzun boylu sarı saçlı bir kız geçti sonra kendimi yerde buldum.Bana çelme takmıştı PİSLİK!!! .İşte o anda ise bir düşman kazanmıştım...Tekrardan merhaba dostlar.Buse şimdiden dost kazandı bile,Ece ile Ümit.ve tabi maalesef birde düşman kazandı,ama bence bu üç cesur kız birlikte herşeyin üstesinden gelebilir...
Peki sizler nasıl buldunuz Ece ve Ümit i.Bir sonraki bölümü çok merak ettiğinize eminim.Ama size şunu söyleyeyim bir sonraki bölüm en az bu bölüm kadar heyecan verici olacak. Buse ,Ece ve Ümit bu hapishanede dünyaya karşı üç kız olacaklar.Acaba onlar gibilere yapılan bu adaletsiz düzeni boza bilecekler mi?Açık ası bende sizin gibi heyecanlıyım acaba üç silahşörümüzü hangi maceralar bekliyor.
Dostlarım iyi okumalar dilerim ve sakın yorum yazmayı unutmayın...
Sizleri çok seviyorum bay❤️😁❤️❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FARKLILAR OKULU
FantasyHerkese merhaba öncelikle bu kitap benim yayınladığım ilk kitap olacak yani çok heyecanlıyım. Kitaba geçecek olursak eğer,herşey 2007 Nisanın 6 da doğan Buse ve onunla aynı tarihte doğan bebeklerin bazılarında bir gariplik olmasıyla b...