9.BÖLÜM/BİR BÜTÜN OLMAK

8 1 1
                                    

Kapının önün de alaycı gözlerle bana bakan Eda'yı gördüm.Niye buradaydı şimdi bu?

"Neden geldin?"dedi Ece Eda'ya ters ters bakarken.Gerçi hepimiz Eda'ya öyle bakıyorduk.

Bizim bakışlarımızdan rahatsız olacak ki Eda "Ne bakıyorsunuz öyle ya?Onur gelemeyecekmiş ondan buradayım haber vermemi istedi." "Neden gelemeyecekmiş Onur?"Bunu diyen Bu sefer Ümitti.Hepimiz bu kıza o kadar gıcık oluyorduk ki, kız bakışlarımızdan bile tırsıyordu.

"Hala niye diye sorduğuna inanamıyorum.Onurcuğuma yazdığın o mektuptan sonra.Zaten Onur niye buraya gelecek bir fikrim yok.Neyse "

"Ne yazmışım ben Onura'ya?"demekle yetinmiştim çünkü ne olduğunu bir türlü analayamaıyordum.

Eda gıcık bir gülümsemeyle cebinden bir mektup çıkartarak bize gösterdi.Mektupta benim Onur'a küfür ettiğim açıkça görülüyordu.Fakat ben öyle birşey yazmadım ve asla yazmam.

"Ne bu saçmalık?" dedim sinirle.
...

Eda bana kısaca bunları benim yazdığımı çünkü altında benim imzam ve adım olduğunu ve bunun Onur"un odasının kapısının altından bırakıp kaçtığımı ve Onur'un benim yüzümü bile görmek istemediğini söyledi.

Eda gıcığından duyduğumuz daha doğrusu gördüğümüz şeylerden sonra üçümüz şaşkınca odanın ortasında duruyorduk.
...

Saat sabah iki olmuştu bile.Ben daha fazla dayanamayarak herkes uyuyunca Onur'ların odasına gizlice gittim.O kadar dikkatli hareket ettim ki bu sefer merdivenlerden gıcırtı sesi bile gelmedi.

Odaya girdiğimde Mert horlayarak yatıyor Can ise mışıl mışıl yatıyordu.Sonra gözlerimi korkuyla Onur'a çevirdim.Belki o şeyleri ben yazmamış olabilirim ama yinede utanıyordum.Onur'un böyle düşünmesi beni çok üzüyordu.Halbuki daha gerçeği bilmiyor.Gerçi onu bende bilmiyorum.Yani kim yazmış olabilir ki onu? Neyse onu sonra düsünücem şimdiki odağım Onur.

Onur'a baktığımda o da uyuyordu.İçimden "uyuyorken nede yakışıklı"diye geçirmeden edemedim.
Hem yakışıklı hemde masum.

Onu biraz izledikten sonra benim hakkımda ne düşünüyordur diye kafamada türlü şeyler kurarken ağlamaya başladım.Ama tabi sessizce.

Göz yaşlarlmı silmiş tam gidecekken "dur"dedi bana sevgiyi anımsatan bir ses.Hemen dönüp ona baktım."niye buradasın Buse?" dedi merakla

Ben cevap veremeden kalkıp yanıma geldi ve ağladığımı anlamış olacak ki "sen ağlıyor musun?" dedi.Benim ağladığımı görmek sanki ona hüzün veriyordu.

"Tamam gel otur" dedi yatağı göstererek.Tabi çok sessiz konuşuyorduk çünkü eğer burada olduğum ortaya çıkarsa ceza alırdık.

Elimin tersiyle gözümden akan yaşları sildim. "Yooo ağlamıyorum". dedim.Daha fazla ağlamamak için nefesimi tutarken.

"Onur yemin ederim o saçma sapan mektubu ben yazmadım"dedim Onur'un bana inanmasını dilercesine ona bakarken.

Onur hiç beklemediğim bir şekilde her zamanki küçük tebessümünü atarken "biliyorum"dedi hiç şüphesiz bir şekilde."ama o zaman niye yanıma gelmedin Eda delisi geldi?"dedim hesap sorar gibi.

"Biliyorum ama bunu kimin yazdığını çözmek istedim.O yüzden yanına gelemedim.Eda olayınıda ilk defa duyuyorum şu an.Üzgünüm.Halbuli Eda'ya haber bile vermemiştim.Mert yada can falan şöylemiş olabilir Eda'ya.Oda senle uğreaşmak için gelmişmiştir.Sen umursama onu
"dedi.

Tamam dercesine başımı salladıktan sonra"Kim yapmış peki?" dedim merakla. "Bilmiyorum ama çözeceğim
sen merak etme.Ayrıca sen niye ağlıyorsun.Ben seni böyle görmekten nefret ediyorum.Biliyorsun." dediğinde düşünmeden ona sarıldım.Benim ona böyle şeyler yazmayacağımı biliyor ve bana önem veriyordu.Oysa ben ne çok korkmuştum benim yazdığımı sanıp bana darıldığını düşünüp.

Onur ve ben o an adeta bir bütün olmuştuk.Dakkikalarca sadece sarıldık.Onur'un benim kokumu içene çektiğini hissediyordum.

"Dünyanın en güzel kokusu.Bana Göklerdeki ulaşılmaz yıldızları anımsatıyor"dedi bana daha sıkı sarılarak.

O an sadece gülümsedim...

FARKLILAR OKULUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin