Onur'un bu cümlesinden den sonra baya utanmıştım.Sarılmayı bırakınca "ben gidiyim en iyisi" dedim
Onur un dudağının kenarı yukarı doğru kıvrılarak bana "tamam sabah görüsürüz"dedi.Benim utandığımı anlamıştı.Bilerek böyle gülüyordu.
...Onur'ların odasından çıktıktan , Onurla konuştuktan sonra beni yanlız bırakmayam kelebekleri yine karnımda hissettim.
Yavaşça odama gittim.Yatağıma yattım ve kalbimin ne kadar hızlı atrığını fark edttim ama "aşktandır o"dedim ve içim rahat bir şekilde uyudum.
...Sabah erkenden kalktım.(Onur'u görmek için) Hatta Ece'yle Ümit'ten bile önce kalktım.Ki bu tarihte bir ilkti.
Kızlarda buna çok şaşırmıştı.Çünkü dediğim gibi ilk defa bu kadar erken kalkmıştım.
Sınıfa en önce ben geldim.Sırama oturdum.Sonra sınıf dolmaya başladı.ama benim gözlerim Onur'u arıyordu.
Ben kapıya bakarken bir ses "kimse oturmuyorsa ben oturabilir miyim?"dedi.Başımı kaldırıp baktığımda bunun Arda olduğunu gördüm.Normalde en önde oturuyordu.
"Ama burası Onur'un yeri"dedim.
"Ama Onur yok."dedi ve hoca içeriye girdi. Mecburen tamam demek zorunda kaldım "tamam otur"diye karşılık verdim.aArda tam yanıma oturmuştu ki Onur geldi.Arda'ya "kalk lan ordan"dedi Yanımdaki sırayı yanı kendi sırasını gôstererek.
Arda"kalkmassam ne olur lan"diye bağırdı. Tam bu sırada hoca "kavga yok" dedi.
Onur mecburen Ardanın eski yerine en ön sıraya oturmak zorunda kaldı.
Ama bütün bir ders boyunca Ben ve Arda'ya bakıp durdu.
Onur beni kiskanıyordu sanki. Zil çaldığı an yanımıza gelip "Arda kalk dedim" diye bağırdı.
Arda "kes seni be.Hem Buse oturmamı istedi buraya" dedi gülerek
Bense Arda'ya ters ters bakarak "Yalancı 'otura bilir miyim?' dedin bende Onur gelmediği için ve hoca içeri girdiği için tamam demek zorunda kaldım.Çok meraklı değilim sana"dedim sinirle
Arda "tamam be ne uzattınız"dedi ve çantasını alıp gitti.
Onur"Konuşmayacaksın şöyle salaklarla ya.İnsanın tüm sinirlerini bozuyor.Zaten seni onunla yan yana görünce sinirlendim bide üstüne Buse otur dedi diyor " dedi sinirle
"Sen biraz kıskandın mı"dedim. Ve Ece gelip konuyu dağıttı.Bu akşam geliyosun dimi Onur.(Eceye ve Ümite geceki olayları anlatmıştım)"dedi ve beni işaret ederek "bak Buse sensiz mutlu olamıyor"dedi
Bunun üzerine ben Ece'yle ters ters bakarken Onur "bende onsuz mutlu olamıyorum zaten"dedi
Yüzüm kızarmıştı. "Bide yüzü kızardığında çok güzel olmuyor mu?" Ece gülmeye başladı."ooo siz olmussunuzda haberimiz yok" dedi
Onur benim çok utandığımı fark edince "neyse ben gidiyim"dedi ve sınıftan çıktı.İşte şimdi Ece'yi parçalaya bilirim."ne diyosun ya çocuğun yanında beni utandırıyon." diye çıkıştım Ece'ye
"E ama.siz baya aşıksınız.Bi itiraf edemedim şunu kendine" dedi utanmaz arlanmaz arkadaşım değil düşmanım gibi davranan Ece.
"Eceeee"dedim sinirle "tamam be.Zaten elinde sonunda sevgili olcaksınız" dedi ve zilnçalmasıyla yerine oturdu.
...Saat on iki civarı Onur'u bekliyorduk. Kapı sessizce çaldı.Bu sefer Eda değil Onur geldi.
Onu gördüğümde gülümsedim.Napıyım ona bakınca gülümsemeden edemiyordum.
Onur' da beni görünce gülümsedi ve"selam" dedi. Ben salak gibi bı saattir Onur'un yüzüne ağzımdan salyalar akarak baktığım için Ece "selam. Gel şöyle otur"dedi çalışma masamın önündeki dört sandalyeden birini göstererek.Hepimiz için birer sandalye koymuştum oraya.
Onur soldaki sandalyeye oturdu bende onun yanındaki sandalyeye oturdum.Kızlarda bizim arkamızda bulunan sandalyelere oturdular.
...iki sayfa yazmıştık.Bu haberin etkileyici olmasını istiyorduk yani bu yüzdendi bu çaba.
"Bence üç sayfa yeter" dedi Ümit."Bence de geri kalanını yarın yazarız" dedi Ece. "Tamam bence de öyle yapalım ümit'e katılıyorum" diye Onur'da Ümit'i onayladı.
...Saat üçte Onur gitti, bizde yatağımıza yattık ve günün verdiği yorgunluk ile birlikte mışıl mışıl uyuduk.Üçümüzde
Yanlız bı sorun vardı eğer biz son sayfayı da yarın yazamassak bir hafta daha beklememiz gerekecekti.Çünkü sonrakı sabah erkenden annem gelecektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FARKLILAR OKULU
FantasíaHerkese merhaba öncelikle bu kitap benim yayınladığım ilk kitap olacak yani çok heyecanlıyım. Kitaba geçecek olursak eğer,herşey 2007 Nisanın 6 da doğan Buse ve onunla aynı tarihte doğan bebeklerin bazılarında bir gariplik olmasıyla b...