Ertesi gün maç günü gelmişti. Öğlenden önceki son iki ders iptal olmuş ve herkes basketbol sahasına gönderilmişti. Son Kalan süslemer asılmış, basketbol takımı ve dans takımı üniformalırını giymişti. Dans takımı sahneye inmiş ve basketbol maçının başlanması beklenmişti. Tabi iki okul arasında olduğu için diğer okuldaki öğrenciler de gelmiş ve karşı tarafa oturmuştu herkes ellerine pankart almıştı. Maçın da başlaması ile dans takımı yani Jungkook, Seulgi, Taeyong, Kai, Hoseok dans gösterilerine başlamıştı ve maçı izleyenler de tezahürat ederek buna eşlik etmişti. Maç kısa sürecekti yani 1 saat içinde bitecek ilk yarı ve ikinci yarı saatten oluşacaktır. Maçın ilk yarısı bitmişti hatta ilk yarı 25-30 olarak bitmişti. Taehyung'un takımı öndeydi ama daha büyük bir farkla yenmek istiyordu. Ara verilmesiyle beraber takımdakiler yedek kulübesinde dinlemeye başladılar. Jungkook ise elindeki suyu Taehyung'a verip vermemesi konusunda emin değildi ve neden bunu yapmayı düşünüyordu onu da bilmiyordu. Ama bu arkadaşça da olabilir yinede Taehyung'un kendisini yanlış anlamasını istemiyordu. En sonunda pes ederek yedek kulübesine ilerledi ve Taehyung'un önünde durup suyu uzattı.
Taehyung bu durumdan sıkılmıştı gerçekten sıkılmıştı bu çocuk bi ileri adım atıyor bir geri adım atıyordu. Bu çocuğun amacı neydi? Taehyung ile dalga mı geçiyordu? Taehyung kafasını kaldırarak Jungkook'un gözlerine baktı. "Ne istiyorsun, Jungkook?" Jungkook ise derin bir iç çekip konuşmaya başladı " Birşey istemiyorum sadece insancıl bir şekilde su veriyorum." Taehyung ise buna alaycı şekilde gülerek cevap verdi "Kendim alabilirim ve ne yapmak istediğine karar ver." Jungkook tam buna cevap verecekti verdikleri ara dolmuştu ve Taehyung sahaya girmişti. Jungkook suyu oraya bırakıp arkadaşlarının yanına gitti.
Taeyong ise ona kaş göz işareti yaparak ne yaptığını sordu. Jungkook buna omuz silkerek bir cevap verdi ve önüne döndü. Dans takımıyla beraber izleyiciler de tekrar tezahürat yapmaya başlamıştı. Tabi bu sırada Taehyung ve Jungkook göz göze gelmişti Jungkook 'un içinde anlam veremediği bir his olmuştu sanki elektrik çarpmış gibiydi onu. Maçın son saniyelerine gelmesiyle herkes nefesini tutmuştu ve maç 50-35 olarak bitmişti sonuç olarak Taehyung'un takımı kazanmıştı.
Taehyung arkadaşları ile beraber bu zaferin tadını çıkarmıştı ve gülerek arkadaşları ile kutlama yaparken istemeden de olsa Jungkook'a da gülümsemişti. Maçın bitmesiyle herkes yavaş yavaş olduğu yerden ayrılmıştı ama Jaehyun dans kulübünü durdurarak bir konu konuşmak istediğini söyledi. Dans kulübü ise oldukları yerde durup Jaehyun'u dinlemeye başladılar. Jaehyun bu gece bir kutlama yemeği yapacağını ve dans kulübünün de gelmesini istedi.
Bunu duyan Taeyong ise az kalsın baygınlık geçirerekti zaten çocuk yorulmuştu. Bu Jaehyun ile yakınlaşması için bir fırsat olabilirdi. Dans kulübü ise bu kutlamaya geleceğini söylemişti daha sonra ise herkes kendi işine dönmüştü. Jaehyun ise Taehyung'a dönerek kaş göz işareti yaptı "Jungkook, ile yakınlaştınız sanırım." Taehyung ise isyan ederek bir cevap verdi buna. "Ne yakınlaşması çocuk bana uzak dur diyor ama kendisi bana yaklaşıyor. Gerçekten bundan sıkıldım ne yapmaya çalışıyor anlamıyorum." Jaehyun buna " Belki de o da ne yapmaya çalıştığını bilmiyordur." diyerek cevap verdi ve yine herkes arkasında kafası karışık bir Taehyung bıraktı.
heyo yeni bölüm attim yine
zavalli taehyungun aklini herkes karistiriyor
diger bölüm kiss sahnesi gelsin mi tekrar opustureyim mi bunları
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sour Cherry & Cigarettes
Fanfictionkim taehyung vişneli herşeyden nefret ederdi. jeongguk ise her zaman vişneli lip balm sürerdi. kim taehyung geçen ki partide öptüğü vişneli dudakları hiç unutamadı