Jungkook gülerek telefonu kapattı ve mutfağa geçti. Dışarıdan çorba alabilirdi ya da hazır çorba yapabilirdi ama bu hasta birisi için hiç sağlıklı olmazdı. Bu yüzden Jungkook en kısa sürede pişen çorbayı pişirmeye karar verdi. Malzemeleri çıkardı ve hızlıca işe koyuldu ama ne zaman bir şeyleri hızlı yapmaya çalışırsa sakarlık yapıyordu.
Öyle de oldu Jungkook çorbayı pişirmişti ama çorbanın sıcak olduğunu unuttup elini yaktı ne suya tutsa da elinin acısı geçmemişti hatta yanan kısım biraz su toplamıştı. Ama Jungkook bunu görmezden gelmeye çalıştı ve çorbayı bir pakette koyduktan sonra Taehyung'un evinin önüne geldi zile bastı. "Umarım Taehyung uyumuyordur" diye düşündü Jungkook.
Taehyung yavaşta olsa en sonunda kapıyı açmıştı. Bir ara Jungkook'un gelmeyeceğini düşünmüştü. Taehyung ne kadar Jungkook'un gelmesine sevinse de enerjisi olmadığı için ağzını bile açamadan koltuğuna gidip uzandı. Jungkook ise onun ne kadar kötü olduğunu şimdi daha iyi anlamıştı ve kapıyı örtüp içeri girdi.
Jungkook mutfağa girip temiz bir kase ve kaşık çıkardı. Sıcak çorbayı kaseye boşaltı. Çorbayla beraber su ve ilacı da bir tepsiye koyup Taehyung'un yanına gitti Jungkook. Jungkook tepsiyi masanın üzerine koydu ve çorba dolu kaseyi eline alıp Taehyung'a bir kaşık çorba uzattı.
Taehyung bu kadarını beklemiyordu çünkü annesi bile bu kadar ilgilenmemişti o hasta iken. Taehyung çorba içmeyi ne kadar sevmese de Jungkook'un elinden olduğu için bu çorbayı sonuna kadar içti. Daha sonra Jungkook Taehyung'a ilacı ve suyu uzattı. Bu sırada elini Taehyung'un alnına koyup ateşini ölçtü hâlâ ateşi vardı.
Bu yüzden Jungkook tekrar ayağa kalktı. Temiz bir bez ve soğuk bir su alıp geldi. Bezi suya batırdı ve sıktı. Sıktığı bezi Taehyung'un alnına yerleştirdi. Taehyung bu ilgiden o kadar memnun kalmıştı ki. "Hep hasta mı olsam acaba?" Diye düşündü sonra bunun çok saçma olduğunu ve Jungkook'un ona ömür boyu bakacağını düşünmüyordu kimse bakmazdı aslında.
Jungkook ısınan bezi tekrar suya daldırdı ve tekrar sıktı. Bu sefer Taehyung'un üstündeki tişörtü çıkardı ve bezi Taehyung'un göğüslerinde gezdirdi. Neyse ki Taehyung şu an hasta olduğu başka şeyler düşünemiyordu yoksa çoktan Jungkook'u altına çekip öpmüştü.
Jungkook en sonunda Taehyung'un sıkılmaması için bir film açtı ve biraz mısır patlattı. Filmin yarısına gelmişken Jungkook'un da uykusu gelmişti yine de uyanık kalmaya çalışıyordu ama Jungkook çoktan derin bir uykuya dalmıştı. Filmin sonuna gelince Taehyung tam dönüp Jungkook'a bir şey söyleyecekti ki genç çocuğun koltuğun diğer tarafında uyuduğunu gördü.
Taehyung sessizce ayağa kalkıp Jungkook'un bacaklarını koltuğa uzattı yanındaki örtüyü ise Jungkook'un üzerine örtü. Daha sonra ise televizyonu kapattı ve Jungkook'un yanına çömelip onu izlemeye başladı. Artık kendini iyi hissediyordu hepsi de Jungkook sayesindeydi. Normalde Taehyung hasta olunca en az 1 hafta evden çıkamıyordu. Taehyung Jungkook'un aşağı sarkan elini tuttu ve o da Jungkook gibi uykuya daldı.
of duzenli bolum atmak istiyorum ama yapamıyorum
kisa oldu ama uzun yazamiyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sour Cherry & Cigarettes
Fanfictionkim taehyung vişneli herşeyden nefret ederdi. jeongguk ise her zaman vişneli lip balm sürerdi. kim taehyung geçen ki partide öptüğü vişneli dudakları hiç unutamadı