10

292 24 123
                                    

Jungkook kendi sırasına geçti ve bundan sonra ne yapacağını düşündü. Yavaş, yavaş herkes sınıfa gelmeye başladı hatta kabullenmek istemese de Taehyung'un da gelmesini bekledi. İstemsizce gözleri onu arıyordu. Jungkook gerçekten biseksuel olup olmadığını düşünüyordu doğruyu söylemek gerekirse geçen ki öpücük hoşuna gitmişti ama her zaman kızlar ilgisini çekmişti. Belki de gerçekten biseksueldi ya da Taehyung böyle hissetirmişti. Acaba bir kız arkadaş mı edinseydi? Ama bu çok saçma olurdu, en iyisi tek gecelik bir ilişki yaşamaktı ama kiminle. Taehyung ise sonunda sınıfına girmişti ve çantasını bıraktı ve Jungkook'un yanına oturdu. Jungkook geçen ki tavrı yüzünden Taehyung'un yanına gelmesini beklemiyordu hatta ona kızgın olmasını bekliyordu. Taehyung ise en sonunda konuşmaya niyetlenmişti sanırım " bak geçen neden bana böyle davrandığını anlamıyorum, bir sorun mu var yani sana bir zararım mı dokundu?" Jungkook bunu anlatmayabilirdi sonuçta bu onun özeliydi ama Taehyung'un bilmesi gerekiyordu. "Annem homofobik ve ayrıca hetero bir çiftin bile böyle videosu yayılsa insanlar konuşacaktı ama benim korktuğum kişi annemdi. Annemin bundan hemen haberi olmuş. Kim bu videoyu çekti ve paylaştı anlamıyorum. Geçen sana kaba davrandığım için özür dilerim."


Taehyung bunun karşısında ne diyeceğini bilemedi Taehyung'un ailesi homofobik değildi ama çocuklarıyla pek ilgilenmezdi. Bu yüzden olayın kötü olduğunu bilse de ne kadar kötü olduğunu tahmin etmeye çalıştı sadece. "belki inanmayacaksın ama seni anlıyorum kısmen ve o videoyu çekeni bulacağım tamam mı?" Taehyung güvenmek vermek istercesine Jungkook'un elini tuttu. Önceden olsaydı Jungkook bu eli itebilirdi ama şu an itmeyi düşünmüyordu hatta düşünse bile yapamıyordu. Taehyung'un samimiyetine inandığı için karşısındaki çocuğa gülümsedi "tamam, sana inanıyorum ama videoyu çekeni öğrenince bana da söyleceksin." Taehyung ise tamam dercesine kafasını salladı. Taehyung Jungkook'a ne olduğunu anlamıyordu üzgün olduğu için mi bu kadar uysal diye düşündü. Normalde Jungkook'un gözleri bir yıldız gibi parlarken bugün sönmüştü ve muhtemelen karşısındaki çocuk ya hiç uyumadı ya da çok ağlamıştı.




Taehyung birkaç kişiyle takılmıştı ve hepsi erkekti hatta bunları başta aşk sanmıştı ama sonra küçük hoşlantılar olduğunu farketmişti. Jungkook'a duyduğu ilgi de geçici miydi acaba? Bu ilginin geçici olması mı yoksa kalıcı olması mı onun için iyiydi? "Sanırım hiç uyumamışsın uykun gelirse uyu. Ben tuttuğum notları veririm sana, anlamadığın yer olursa da anlatırım." Jungkook buna cevap vermek için kendinde enerji bulamamıştı ve gerçekten uyumamıştı. Bu yüzden sadece Taehyung'un dediği şeye kafa sallamış ve sıraya kafasını gömmüştü. Taehyung sırtındaki ceketi çıkarıp Jungkook'un omuzlarına örtü ve kendisi sırasına geçti.

gayler herkesi eller
sen, sehun, irene ve iki kisi daha

jaehyun: benim gorudgumu sizde gördünüz mü

sehun: ne kadar salakca bir soru bu tabi ki gorduk ayni siniftayiz

yoongi: basimiza tas yagacak

irene: lan ne abarttiniz jungkook gercekte boyle sakin biri zaten
sanki yakip yıkan biri davranmayin cocuga sizden korkacak

sehun: biz ondan korkuyorduk aslinda

yoongi: ya simdi taehyung iti surunmeyecek mi

irene: daha ne kadar surunsun

jaehyun: konusmayin nazar değecek

Sour Cherry & Cigarettes Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin