8

277 22 49
                                    

Jungkook yüzüne değen güneş ile yavaş yavaş gözlerini araladı ve birden dün yaşananlar aklına. Ne yapmıştı, Jungkook bunu niye yapmıştı? Halbuki dün sarhoş değildi bu sefer ki öpücüğün bir mazereti yoktu. Umarım Taehyung bu öpücüğü hatırlamıyordur diye düşündü. Okula gittiğinde ne yapacaktı ve nasıl davranacaktı Taehyung'a bir açıklama yapması mı gerekecekti? Çünkü Jungkook'un dedikleri ile yaptıkları şey uyuşmuyordu. En iyisi hatırlamıyormuş gibi yapmaktı. En sonunda yataktan kalkıp hazırlanmaya başladı ve okula doğru yürümeye başlamıştı. Sınıfa girince birkaç kişi dışında kimsenin olmadığını görmüştü. Şükürler olsun ki Taehyung'da daha gelmemişti ve umarım geç gelirdi ya da hiç gelmezdi.

Evet, altarafı bir öpücüktü belki abartıyor gibi gözüküyordu ama Taehyung'a sürekli ondan uzak durmasını söylemişti. Ama bundan tek suçlu Jungkook değildi ki Jungkook izin verse bile Taehyung onu öpmemeliydi sonuçta Taehyung'a defalarca hetero olduğunu söylemişti. Taehyung ise bu sefer ne yaptığını ve kimi öptüğünü çok iyi hatırlıyordu. Eğer yine unutsaydı kendi aklına tükürecekti. Acaba Jungkook hatırlıyor muydu diye düşündü? Ya Jungkook ona karşılık verdiği için pişman ise Taehyung o zaman ne yapacaktı peki?

Taehyung, bunları düşünürken çoktan sınıfına gelmişti ve Jungkook'un da sırasında oturduğunu görmüştü. Jungkook hatırlamıyorsa bile Taehyung dünkü olanları söylemeliydi. Bu yüzden çantasını sırasına bıraktı ve Jungkook'un önünde durdu. Jungkook içinden lanetler okudu ve ne var dercesine Taehyung'a baktı. Taehyung ona " bi gelir misin? Konuşmamız gerek" dedi ve sınıftan çıkıp Jungkook'un yanına gelmesini bekledi. Jungkook ise "ne istiyorsun, Taehyung " diye mırıldandı. Taehyung ellerini cebine koyarak duvara yaslandı ve gelişi güzel biçimde"biz dün öpüştük Jungkook "dedi. Jungkook şimdi ne yapacaktı? İnkar mı etseydi yoksa birşey hatırlamadığını mı söyleseydi? Jungkook en iyisi inkar edeyim dedim. "Ben niye böyle bir şey hatırlamıyorum, Taehyung" dedi.

Taehyung sabır dilercesine Jungkook'a baktı ve sakin olmaya çalıştı. "Sana yalan borcum yok, belki de sen yine hatırlamıyorsun. Jungkook Taehyung'a laf yetiştireyim derken hiç düşünmeden konuştu. "Eğer öyle birşey olsaydı hatırlardım çünkü ben dün sarhoş değildim. Hiç içki içmedim bunu herkese sorabilirsin"dedi. Taehyung buna sırıtarak güldü ve Jungkook'un yüzüne yaklaştı "yani aklın yerinde iken beni öptün?" Jungkook ise şaşkınlıkla ona baktı ve ne diyeceğini şaşırdı. Buna ne cevap verebilirdi ki? Jungkook olduğu yerden uzaklaşıp hemen sınıfına girdi ve ders çalışıyormus gibi davrandı. Belki Taehyung onu daha fazla rahatsız etmezdi böylece. Taehyung ise aldığı tepkiden gayet memnundu. Çünkü Jungkook bu sefer öpüştüklerini unutmamış hatta inkâr de etmemişti. Kendi isteğiyle Taehyung'u öptüğünü söylemiş sayılırdı.


dansin tanrilari

seulgi:cok fena bir sey oldu
jungkook cabuk buraya bak

kai: ne oldu yine

hosoek: bir gunumuzde sakin gecsin

jeongguk: ne oldu seulgi

taeyong: hic mi internette bakmiyorsunuz

jungkook dun sanirim taehyung ile opusmussun

ve bu video okul sitesine yüklendi

salak sacma bakislara ve tepkilere maruz kalirsin hic umursama

dayanamazsan okuldan çok

jeongguk: dalga mı geçiyorsunuz
ben bittim annem beni mahvedecek
kahretsin eve gidiyorum ben

seulgi: Jungkook bizi haberdar etmeyi unutma ve annenin belki haberi yoktur caktirma o birsey demedigi sürece

Jungkook telefonunu kapattı ve cebine koydu. Sırtına da çantasını alıp sınıftan çıktı. Şimdiden herkes ona bakarak fısıldaşıyor veya onu parmakla gösteriyorlardı. Taehyung yanında hızlı ve kızgın adımlarla geçen çocuğun kolunu tuttu ve ne oluyor dercesine baktı. Jungkook burnundan soluyarak "herşey senin yüzünden oldu" deyip kolunu çekti ve okuldan çıktı. Taehyung ne olduğunu anlamaz iken arkadaşlarının gruba attığı linke baktı. Tamam, birileri onları çekmişti ama ne vardı bunda bu kadar sinirlecek?

Jungkook içinden dualar ede ede eve gitti. Bu annesinin kulağına gittiyse ne yapacaktı ya da annesi ne yapacaktı? Jungkook'un annesi Jungkook'a karşı çok kötü birisi değildi ama yinede ters tepki vermesinden korkuyordu. Çünkü annesi lgbt bireylerine karşı hiç sıcak bakmıyordu. Evin önüne gelince derin bir nefes alarak kapıyı açtı ve içeri girdi. Şimdilik ses soluk yoktu çantasını bir köşeye bıraktı ve mutfağa geçti. Annesi dümdüz oturmuş hiçbir şey yapmıyordu.  Jungkook ise bir şey demeden annesinin yanına oturdu ve annesi hızlıca ayağa kalktı.

"Duyduklarını doğru mu, Jungkook?".
"Ne duydun ki?" En iyisi salağa yatmaktı. Belki aynı şeyden bahsetmiyorlardı. Annesi öfkeyle Jungkook'a baktı " Ne mi duydum? Erkeklerle işi pişirdiğini duydum. Başka duyacak bir şey mi var?"

"Sadece bir öpücüktü anne. Neden büyütüyorsun bu kadar? Sanki bütün erkeklerle yatıp kalkıyormuşum gibi konuşuyorsun" dedi Jungkook.

"Yapmadığını nereden bulayım. Sende onlar gibi normal olmaktan çıktın. İyi ki bir normal çocuğum vardı ama senin normal olmadığın doğduğun zamandan belliydi."

"Ne saçmalıyorsun, anne? Normal olmak demek sadece karşı cinse ilgi duymak mı demek? Ben sana eşcinsellim mi dedim biseksuel de olabilirim sonuçta."

"Yani diyorsun karşı cinsle olmazsa, kendi cinsimle olur. Bu yüzden mi hiç kız arkadaşın olmadı? Kızları etkilemeyi beceremediğin için erkekleri mi etkilemeyi çalıştın?"

"Ne dediğinin farkında mısın? Aşkın cinsiyeti olmaz, anne."

"Hatanı böyle mi örtmeye çalışıyorsun yani? Baban iyi ki ölmüş. Senin gibi normal olmayan bir çocuğunun olduğunu görseydi. Kalpten giderdi, baban."

"Öyle mi, anne? Sen yaşlandın tabi. Sana erkek bırakmam diye mi korkuyorsun yoksa?"

Annesi daha fazla büyük laflara dayanamayarak Jungkook'un yüzüne bir tokat attı ve tükürürcesine konuştu "Kaybol bu evden. Bundan sonra benim bir çocuğum yok. Ne zaman özü diler ve normal bir çocuk olursan o zaman eve geri dönebilirsin."







ilk bolumden kaos yarattim

basi guzeldi sonu kotu bitti biraz belki benim gibi kaos sevenler vardı

sizce videoyu kim yayınladı?

hatalarim varsa affola ya da uyarirsaniz düzeltirim

yorum ya da oy atmayi unutmayin ballarım 🤍

Sour Cherry & Cigarettes Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin