13

241 20 7
                                    

(taekook dün yayin acti ama bilin bakalim kim kacirdi tabi ki ben)


Herkes bir yandan birbirine soru soruyor diğer yandan ise masada ki içeceklerini yudumluyordu. Taehyung şişeyi çevirince şişe bu sefer Taeyong'a denk gelmişti. Taehyung ise cesareti seçmişti, karşısındaki çocuk ile çok yakın olmadığı için onu zorlamak istemiyordu ama Jaehyun'dan hoşlandığını biliyordu Taehyung en sonunda "Jaehyun ile dans etmeni istiyorum" dedi bazıları buna itiraz etmişti çünkü çok büyük cesaret işi değildi ama Taeyong için gerici bir şeydi ve Taeyong'da buna itiraz etmeye çalıştı ama en sonunda pes ederek ayağa kalktı. Jaehyun'da kalkıp Taeyong'un karşısına geçti karşısındaki çocuğun bakışlarını daha önce üzerinde hissetmişti ama belki yanlış anlıyorumdur diye düşünmüştü. Anlaşılan hiçbir şeyi yanlış anlamıyordu çünkü arkadaşları da bunun farkında olduğu için onları yakınlaştırmaya çalışıyordu.

Seulgi telefonundan romantik ve aynı zamanda slow bir şarkı açtı. Şarkının açılması ile beraber Jaehyun Taeyong'un dibine girdi ve uzun parmaklarını karşısındaki gencin ince beline yerleştirdi. Taeyong'un üstü ince olduğu için belindeki soğuk parmakların soğukluğunu hissedince içi üşümüştü ama bir yandan da terliyordu Taeyong. Taeyong sonunda pes ederek ellerini Jaehyun'un omzuna yerleştirdi Jaehyun'un aksine onun elleri ve avuçları heyecandan terlediği için sımsıcaktı. Tabi bu sırada herkes çok önemli bir şey izler gibi bütün odaklarını Jaehyun ve Taeyong'a vermişlerdi. Jaehyun'un dans ile pek arası olmadığı için kendisi nasıl ederse karşısındaki çocuğun da o hareketi yapmasını sağlıyordu Jaehyun'da karşısındaki çocuğa ayak uydurmaya çalışıyordu.

Jungkook ise bir elini çenesinin altına yerleştirip onların dansını izliyordu. Evet, bu profesyonel bir dans değildi ama samimiydi. Bir an için Taeyong ve Jaehyun'un yerine kendisini ve Taehyung'u koydu. Taehyung ise yanındaki çocuğun tepkilerini dikkatlice izliyordu. Taehyung sanki çocuğun düşüncesini okumuş gibi ayağa kalktı ve Jungkook'a hiçbir şey söylemeden elini tuttu ve kalırdı. Jungkook ise Taehyung'un ne yaptığına anlam veremedi ama yinede direnmedi. Taehyung salonun ortasına geçince aynı Jaehyun'un yaptığı gibi Jungkook'un ince biraz da kaslı beline uzun ve kemikli parmaklarını yerleştirdi. Jungkook ise transtan çıkıp sonunda Taehyung'un ne yapmaya çalıştığını anlamıştı. Taehyung onun ne istediğini ya da neye imrendiğini nasıl anlamıştı? O kadar mı belli etmişti? Jungkook şimdi bu düşünceler ile uğraşmak istemiyordu bu yüzden ikiside kendilerini müziğin ritmine bıraktılar. Sanki odada tek başlarına ve yanlarında Jaehyun ve Taeyong yok gibi dans ettiler. İkisinin boyu yakın olduğu için sürekli birbirlerinin gözlerinin içine bakıyorlardı. Jungkook bazen gözlerini kaçırıyordu ama sonra bunun daha dikkat çekici olduğunu düşününce tekrar önüne dönüyordu. Jungkook'un aksine Taehyung bir saniye bile gözlerini Jungkook'un gözlerinden ayırmamıştı. En sonunda müziğin bitmesiyle iki çiftte transtan çıkmış sanki az önce samimi şekilde dans eden onlar değilmiş gibi ayrılmıştı ve yerlerine geçmişlerdi.

Tabi kısa bir süre sonra Taehyung tekrar ayağa kalkmış ve evin balkonuna çıkmış. Jungkook ise gidip gitmemek arasında kalmıştı. Taehyung'un kuyruğu gibi sürekli onu takip etmek istemiyordu. Belki de Taehyung lavaboya gitmişti ama Seulgi arkadaşının düşüncelerini anlamış gibi Jungkook'a kaş göz işareti yapmıştı. Jungkook başta onun ne dediğini anlamadığı için mal gibi bakmıştı. En sonunda arkadaşının ne anlatmaya çalıştığını anlayınca kimseye bir şey demeden odadan çıktı. Ve Taehyung'un bulunduğu yere gitti. Taehyung ise Jungkook'un geldiğini hissetmiş gibi arkasını döndü ve Jungkook'u görünce el işaretiyle gelmesini söyledi.


Jungkook ayağına terlik giyip balkona çıktı. Taehyung ise dudakları arasına sigarayı çıkarıp Jungkook'a uzatmıştı. Jungkook ise başta onun ne yapmaya çalıştığını anlamadı ama sonra kafasına dank etmişti. Jungkook Taehyung'un elindeki sigarayı alıp dudaklarıma götürecekti ki Taehyung "vişneli mentol var içinde. sen seversin diye düşündüm" dedi. Nasıl yani vişneli herşeyden nefret eden Taehyung vişneli sigara mı içmişti yoksa bunu Jungkook için mi hazırlamıştı? "Hani vişneli şeylerden nefret ediyordun". "Artık nefret etmiyorum"diye cevapladı Taehyung onu. Jungkook ise elindeki sigarayı içine çekmişti ve Taehyung'un dediği gibi içinde hafifte olsa vişne tadı ve kokusu vardı. Sigara başta yarım olduğu için Jungkook sigarayı çoktan bitirmişti. Taehyung Jungkook'un sigarasını bitirmesyle dışarı çıkacaktı ki Jungkook onun bileğinden tutmuştu. Taehyung ise Jungkook'un ne yapmaya çalıştığını anlamayarak arkasına dönmüştü. Jungkook ise bu cesaretin nereden geldiğine anlam veremeden "öpsene beni"demişti. Kabul ediyordu ki Taehyung hiç böyle bir şey beklemiyordu ama bu işine gelmişti. Çünkü Taehyung çoktan karşısındaki çocuğun vişne kokan dudaklarını özlemişti. Bu yüzden Taehyung Jungkook'un vücudunu soğuk duvara yasladı ve ne zamandır özlediği dudaklara kavuşmanın verdiği keyif ve mutlulukla karşısındaki çocuğu öptü. Jungkook ise sonunda istediğine kavuşmanın verdiği rahatlıkla kollarını karşısındaki çocuğun boynuna dolamıştı. Taehyung çocuğun bacaklarını kendi beline dolmasına yardım etmiş ve sanki evde tek başlarına gibi dakikalarca karşısındaki çocuğu öpmüştü. Bazen nefeslenmek için ayrılmış daha sonra ise tekrar dudaklarını karşısındaki çocuğun dudaklarıyla buluşturmuştu. Tabi onların izleyen iki çift gözden haberleri yoktu.




dünün serefine kiss sahnesi attim yine

sunlarin guzelligine bakin kaçırmışım bunu

Sour Cherry & Cigarettes Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin