Jungkook eve girdiğinden beri ne yapacağını düşündü. Daha dün ağlayan, sızlayan kendisi değilmiş gibi hisseti. Nedensizce mutlu hissediyordu ki öyle ki bu mutluluğunu vişneli browni yaparak ikiye katlamak istedi. Bu yüzden çantasını bırakır bırakmaz mutfağa geçti ve bütün malzemeleri tezgaha koydu. İnternettten baktığı tarife göre bir karıştırma kabının içine malzemeleri koydu ve mikser ile hepsini çırptı. Daha sonra ise fırına istediği dereceye getirip ısınmasını bekledi bir yandan da kekin harcını kalıba döktü son olarak kekin içine çikolata parçaları ve vişne koydu. En sonunda browniyi fırına yolladı ve zamanın geçmesini bekledi. Tabi beklerken acaba yarın Taehyung'a vişneli browni götürsem mi diye düşündü. En iyisi götürmeliydi sonuçta Taehyung o uyanana kadar bekleyip onu eve bırakmıştı. Bu yüzden bir saklama kabı çıkardı. En sonunda brownin piştiğinden emin olunca bir bezle browniyi çıkardı ve soğuması için tezgaha koydu. Seulgi büyük ihtimalle odasındaydı Jungkook ne kadar sınıfta uyusa da kendini hâlâ yorgun hissediyordu bu yüzden kanebeye uzandı ve kanapeye uzanması ile uyuması bir oldu.
Seulgi eve gelince odasına geçmişti Jungkook'un eve geldiğini mutfakta bir şeyler karıştırdığını biliyordu ama rahatsız etmek istememişti. En sonunda ev sessizleşince mutfağa girdi Jungkook'un kanepede uyuya kaldığını gördü ve odasına gidip battaniyesini getirdi. Jungkook'un kendisinin uyanması daha iyi olurdu bu yüzden sessizce battaniye'yi uyuyan çocuğun üzerine örtü ve tekrar odasına gitti.
Jungkook sabah bir baş ağrısı ile uyanmıştı. Büyük ihtimalle çok fazla uyduğu için başı ağrıyordu. Seulgi ise çoktan hazırlanmıştı. Jungkook dünkü kıyafetleri ile uyuduğunu farkedince kıyafetlerini değiştirmeye gitti. En sonunda ikili hazır olmuştu Jungkook tam evden çıkacaktı ki aklına vişneli browni geldi. Vişneli browniden iki dilim kesip saklama kabına koydu ve evden çıktılar. Okula gelince Jungkook elindeki browni'yi nasıl vereceğini düşündü. Sessizce masasına mı koysaydı ya da üstüne bir not mu yazsaydı. En iyisi not yazmaktı Jungkook çantasından çıkardığı yapışkanlı not kağıdına "dün için teşekkür ederim, bir tatlıyı hak ettin :)" yazmıştı en altta da jungkook yazdı ve kağıdı kabın üstüne yapıştırdı. Elindeki kabı ise Taehyung'un masasına koyup sabırsızlıkla Taehyung'u beklemeye başladı.
Acaba Taehyung ne tepki verecek diye düşündü. Tatlı seviyor muydu onu bile bilmiyordu aslında. Ya da Taehyung'un içindeki malzemelere alerjisi olabilirdi. Jungkook bu düşünceyle ayağa kalktı ve tam kabı alacaktı ki Taehyung sınıfa girdi. Jungkook bu kararından vazgeçip sırasına döndü. Taehyung sırasına geçtiğinde masasının üzerindeki kaba anlam verememişti. Ta ki küçük notu okuyana kadar Jungkook ise bir yandan Taehyung'un vereceği tepkiyi bekleyerek onu izliyordu. Taehyung Jungkook'un onu izlediğini anlamış gibi gözleri parlayan çocuğa baktı ve gülümsedi. Jungkook ise bu tepkiyle ona da tebessüm etti ve önüne döndü.
Taehyung kabı açtı ve üzerinde vişne olan browni'yi gördü. Anlaşılan Jungkook vişneli herşeyi seviyordu ama Taehyung vişneden ve vişneli herşeyden nefret ediyordu. Ama yinede karşısındaki çocuğu kırmamak için vişneli browni'yi yiyordu. Jaehyun ise Taehyung'un yanına oturdu ve "o vişne değil mi? Nasıl yiyorsun?" Taehyung şu an Jaehyun'u boğazlamamak için zor duruyordu karşısındaki kişiye susması için kaş göz işareti yapmıştı ama Jungkook onları çoktan duymuştu. Jungkook ise kendini çok kötü hisseti. Nasıl düşünememişti bunu? Herkes onun gibi vişneli browni sevmiyordu ki. Jungkook ayağa kalkmış ve Taehyung'un masasının önünde durup Taehyung'un yediği vişneli browni'yi elinden çekip almıştı. "neden bana söylemedin vişne sevmediğini, herşeyi geçtim vişne sevmiyorsan yemeyebilirdin" Taehyung ise Jungkook'un elindeki vişneli browni'yi çekip aldı "önceden sevmiyordum, bu güzel olmuş. eğer beğenmeseydim yemezdim" Jungkook bir şey diyemedi buna ne diyebilirdi ki? Bu yüzden suratını asarak sırasına döndü. Taehyung ise kaşlarını çatmış şekilde Jaehyun'a bakıyordu"bi sussan ölürsün değil mi " Jaehyun ise isyan ederek söylendi "ben nereden bileyim ya, sevmiyordun şaşırdım. deseydin hoşlandığım çocuk yaptı, onun elinden zehir de olsam yerim" diye.
gayler herkesi eller
jaehyun: bomba gibi bir haberim var
taehyung visneli browni yediirene: ne
sehun:ne
yoongi: ne
jaehyun: bozuk plak gibi ne yapıyorsunuz
neyse bu jungkook buna visneli browni yapmis artik ne içinse 😉
bu mal da visneli sey sevmedigi halde yedi
ben de sasirdim tabi nasil yiyorsun dedim
jungkookda dedi ki sevmiyorsan niye yedin
bu mal da dedi ki simdi sevdim
sehun: vay anasini aska bak
nerede bize de boyle asik olan
yok amina koyim yok bize boyle asik olan
bizim bu taehyundan ne eksigimiz var
irene: susarsan sana manita ayarlarim sehun
sehun: tamam sustum ask kadin sen iste havlarim bile
irene: cus o kadar da degil
manitana ayarla o enerjiyi
jaehyun: niye kimse beni gormuyor ya
bana da birini bul
ben kazik miyim
yalnizlik allaha mahsustur
ben de manita istiyom
yoongi: geri zekali sana talip var da sen korsun
onunu goremiyorsun
jaehyun: cok kiricisin
uzuluyorum ama
yoongi: senden hoşlanan cocuga uzuluyorum
bilse senin boyle biri oldugunu
yine hoslanir mi acabairene: hayır
hoslanmaz ama kalp bu
ota da konuyo boka da
jaehyun: ya siz benden ne istiyonuz
atayim mi kendimi
rahatlayin bi sizde kurtulun bende
irene: tamam sus baslama dramaya
ulan yakinda hepiniz aski icin daglari delen ferhat gibi olacaksınız herhalde
yoongi: allah kurtarsin hepmizi
n
e zamandır yoktum sinavlarim yuzunden
pazartesinden sonra yine bölüm atacagim o zamana kadar desteklerinizi esirgemeyin
yazim hatasi yanlisi yaptiysam kusura bakmayın 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sour Cherry & Cigarettes
Fanfictionkim taehyung vişneli herşeyden nefret ederdi. jeongguk ise her zaman vişneli lip balm sürerdi. kim taehyung geçen ki partide öptüğü vişneli dudakları hiç unutamadı