Kiszöktünk az ablakon és el kezdtünk hazáig szaladni. Ezért a bátyám biztos ki nyír engem, de annyi baj legyen. Mikor fél uton jártunk mán abba hagytuk a futást, mert egyikőnk se birt. Azért nem lakunk valami közel a sulihoz, szóval ha el aludnák akkor lenne mit sétálnom vagy futnom a suli-ig. Nagyon jol el beszélgetem Cierrával, nem is olyan rossz mint gondoltam vagy is mint ahogy mutatta magát. Mikor be értünk a házba ott volt Dylan, Payt és Avani mindenki csodálkozott, hogy mi együtt és nem nyirtuk ki magunkat. Payton volt az első aki meg szólalt.
-Ez meg mit keres itt?
-Inkább te mit keresel itt. Máma elég tisztán meg mondtad, hogy nem érdekellek, akkor meg légyszives ha nem érdekellek ne is szólj hozzám.
-Nyugodj meg Elena, én hívtam ide. De ti most jóban vagytok egymással vagy mi?
-Aha, ja és Dylan, ha jön valami beirás vagy valami, akkor az azért van mert elszöktünk a büntíről, de semmi extra na hali – meg fogtam Cierra csuklóját és elkezdtem fel húzni a szobámba.
-Uuu!… Nagyon menő szobád van! Csinálunk tik tokot? – kérdi Cierra.
-Alap dolog hogy csináljunk.Megcsináltuk, aztán el kezdtünk beszélgetni anyira, hogy el szaladt az idő hogy mán 16:00 óra volt. Szóval Cierra elindult haza. Ki kisértem az ajtóig, elköszöntem tőle és be mentem a konyhába szendvicset csinálni. Épp hogy csak hozzá kezdtem, be jött Payt a konyhába.
-Elena tudnánk beszélni?
-Szia, nem!
-De ne csináld már ezt.
-Payt mondtam neked valamit, hogy ha nem érdekellek ne szólj hozzám, igy volt vagy nem?
-De igen! Így volt. De akkor is szeretnék veled beszélni!
Válaszolni se érkeztem, mert Dylan közbe szolt.
-Hugi át jöhet az egyik haverom?
-Melyik idióta?
-Öhmm!…. Jackson.
-Csak nem Jackson Felt?
-Dee!
-Akkor kizárt.(tudni kel hogy Jackson réggeben tetszet nekem, de ő mindig bunko volt velem mert utált engem)
YOU ARE READING
Bátyám legjobb haverja és én (Payton Moormeier)
RomanceElena Hartmannak hívnak 17 éves vagyok a szüleimmel el költöztem New Yorkba, de ők meghaltak ezért vissza költözök Dylanhez Seattle-be amiről ő nem tud. Mindenkit ismerek a barátai közül egyedül Paytont nem.