3. rész

573 11 0
                                    


-Mert nem alszol velem 1 ágyban!
-Hát jó – mondta.

Le tettem neki egy madracot a földre, hogy tudjon min aludni, majd közösen fel öltöztettük az ágyneműt, majd gyorsan el mentem tussolni majd mikor végeztem minden teendőmel ő is el ment tusolni. Még egy picit telefonoztunk majd olyan 23:00 körül el mentünk aludni. Reggel 6:30kor  szólt az ébresztő. El végeztem a reggeli rutinom, majd meg csináltam a sminkem, ami egy make up-ból , szempillaspirál-ból és szájfény-ből ált. Be göndöritedtem a hajam és fel vettem egy kék rifle nadrágot fehér haspólóval, hozzá fekete bőr dzsekit meg ugyan olyan Vans cipőt. Amikor kész lettem mindennel, akkor le mentem a többiekhez de csak Payton volt lent, így ő vitt el suliba.

-Kössz, hogy el hoztál.
-Annyira nem volt más választásom!
-Hartman? –kérdi Chase.
-Elena vagyok nem Hartman!
-Hogy kerülsz ide?
-Jaa, képzeld vissza költöztem! - ölelt meg.
-A többiek is biztos örülni fognak – mondta.

Közbe meg láttam Bryce-t és Jaden-t beszélgetni, igy oda rohantam és rá ugrottam Bryce hátára.

-Úristen, szia Bryce.
-Elena??? Szia. Hogy kerülsz ide? Úgy tudtam hogy New Yorkba mentél a szüleiddel.
-Igen el is mentem velük, de meghaltak 3 hónapja igy vissza költöztem.
-Sajnálom, őszinte részvétem a szüleid miatt. De őrülök hogy itt vagy, nagyon hiányoztál törpe –mondta és jo szorosan magához szoritot.
-Te is nagyon hiányoztál nekem Bryce – mondtam és vissza öleltem.

Még beszélgettem Bryce-al meg Jadennel, addig Payt oda ment Dylanhez .

-Na mi van a hugom le pattintott? – kérdi viccelődve
-Nagyon vicces vagy, egyébként nem érdekel a hugod! – fogta magát és be ment a suliba.

Pont akkor csengettek be, igy mindenki bement. Én még fel mentem a tanári terembe az osztályőnök után és együtt mentünk le az osztályig.Úgy egyeztem meg a tanárral, hogy még kint maradok  addig, amig ő nem szól nekem, mert először tudatni akarja az osztállyal hogy lesz új osztálytársuk, aki egyben régi is.

-Jó reggelt osztály, mindenki le ülhet a helyére. Be szeretnék nektek jelenteni valamit! Vissza jött az osztályba egy nagyon érdekes személyiségü lány, ha lehet igy fogalmazni. Elena gyere be kérlek! –monda a tanár, én meg be is mentem. Mindenki meg volt lepődve hogy én ott vagyok és nem New Yorkba.
-Sziasztok. – köszöntem és mindenki oda rohant hozzám.

Bátyám legjobb haverja és én (Payton Moormeier)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon