9.rész

320 6 0
                                    

-Légyszi hugi! – nézet rám boci szemekel.
-Jó, nem érdekel, én akkor elmegyek – mondtam és elindultam az ajtó felé.

Felhúztam a cipőm meg a bőr dzsekim és ki akartam menni az ajtón, de valaki az utamba állt. Ki más lenne az mint Jackson Felt. Most nagyon ideges lettem a bátyámra, be mentem viszza hozzá és ugye bár Jackson követet. …Fhuu de meg tudnám 1x folytatni ezt a fiút!

-Csősztök fiúk! – köszönt Jackson.
-Cső! – köszönt egyszerre Payt meg Dylan.
-Dylan Hartman, ezt ugye te se gondoltad komolyan? Át hívod ezt a parasztot és utána kérdezed meg a véleményem?
-Hé! Én is itt vagyok! – jelentette ki Jackson.
-Nagyon jó.Én elmegyek!
-Megyek veled! – mondta Payt.
-Ahhh jo.

Ki is mentünk az ajtón és beszáltunk Payton autójába. Be gyújtotta a motort és el indultunk valamere. Gőzöm sincs hogy merre, de nem is érdekel csak most a legmesszeb akartam lenni a háztol. Csendben autócskáztunk, amikor Payt megszólalt.

-Figyelj!... Sajnálom amit a suliba mondtam, nem gondoltam komolyan. Én csak ideges voltam.  Két napja fenekestöl felfordult az életem.
-Egyáltalán nem érdekelsz te se, a rohadt életbe elegem van ebből a napból!… Nem lehetne, hogy nem szólnánk egymáshoz és néma  kussba kocsikáznánk tovább mindaddig, még meg nem szólaltál?!

Payton komolyan vette és megse szólalt egész uton. De most komolyan, nem vagyok kiváncsi arra amit mond, mert igy is ideges vagyok a báttyámra, és nem szeretném rajta kipótolni.  Lassan mán fél órája autócskázhattunk amikor meg szólaltam.

-Payt?
-Mond!
-Harakszol rám? – kérdem félénken.
-Nem!…
-Látom rajtad Payt!… Sajnálom hogy ilyen voltam veled, csak tudod a bátyám néha annyira fel tud idegesiteni.
-Semmi  baj Elena. Én is sajnálom ami a suliba történt.
-Akkor szent a béke?
-Igen, szent a béke.

Megöleltem, és pont akkor kezdet el csörögni a telefonom. Ez nem lehet igaz, miért kell elrontani ezt a szép pillanatot. Pedig olyan jo volt őtet ölelni és az az illat! El tudnám viselni egész nap.  Meg néztem hogy ki az. Persze hogy Jadennek kel meg szakitani ezt a szép pillantot. Nem is ő lenne, ha ez nem történe meg.

Bátyám legjobb haverja és én (Payton Moormeier)Where stories live. Discover now