11.rész

304 6 0
                                    

-Payton te hallgatóztál?
-Dehogy!… - láttam rajta hogy hazudik.
-Ne hazudj!
-Csak egy kicsit.
-Ezt nem hiszem el. Az embernek nincs magán élete se.
-Nem akartam hallgatolozni. Csak fel jöttem utánnad. Beszélgetni akartam veled, de hallodtam hogy valakivel telefonálsz, ezért meg álltam az ajtóba.
-Mindegy is. Gyere menjünk le.
-Hugi te hova készülsz?
-Öhmm…Dylan átmehetek Hardinhoz?
-Nem!
-Légysziii! – könyörögtem neki.
-Nem és kész!
-Hallottam hogy meg jőtt Hardin, ezért gyorsan felvettem a kabátom és kinyitottam az ajtót.
-Köszi bátyus te vagy a legjobb. – mondtam és ki szalattam az ajtón, meg se álltam az autóig. Mint beszáltam Hardin rá is lépett a gázra.
-Megölöm ezt a lányt csak jöjjön haza! – mondta a bátyám mérgesen.
-Nyugi Dylan. Tudom hogy félted Elenát, de mán 17  éves tud magára vigyázni. És hát máma te is ugyan ezt csináltad csak Jacksonal. – mondta Amira.
-Bocsi hogy bele szólok, de valaki meg mondaná nekem hogy ki ez a Hardin gyerek  és miért utáljátok őtet? – kérdi Payt.
-Teljes nevén Hardin Scott. 20 éves, 185 cm és barna hajú srác, aki egy nagy nőcsábász.Minden nap más csajjal van együtt. Szereti őket cserélgetni mint a zoknit. Volt rendőrségi ügye is mert drogot árult. 1x rajta kaptam Hardint a volt csajommal Samanthaval ahogy épp csókoloznak. Ez lehetet vagy 3 éve. A hugom mielőtt anyáékkal ki ment volna New Yorkba, elment Hardinnal kocsikázni. Balesetet szenvedtek, beléjük ment 1 autó. Hardinnak nem volt nagy baja, de a hugom 3 hónapig kómába volt. De a hugom ezek után is beszél vele. De mink azóta ki nem állhasuk Hardint. – mondta Dylan.
- Értem. Erről nem is tudtam, igaz sose beszéltetek róla nekem, de sajnálom ami történt veled meg Elenával is.
-Képzeld Payt. Én nem sajnálom, mert ha akkor ez nem történik meg akkor most nem lennék Amirával együtt. – mondta Dylan.

Bátyám legjobb haverja és én (Payton Moormeier)Where stories live. Discover now