12.rész

316 6 1
                                    

Eközben én Hardinnal megérkeztünk a házához. Bementünk a házba és az utunk egyből a konyhába vezetet.

-Éhes vagy? – kérdi Hardin.
-Igen. Te?
-Kicsit. Mit szeretnél enni? Ha gondolod csináljunk spagettit vagy palacsitát! – mondta.
-A palacsinta jo lesz.Csoki vagy eperdzsem van neked itthon? –kérdem.
-Igen van mind kettő.

El készítettük a palacsintát, majd leültünk enni. Én csokisat, míg Hardin eperdzsemel ette. Miután megettünk mindet, felmosogattunk és felmentünk a szobájába. Egyből helyet foglaltunk az ágyon.

-Nézzünk valami filmet? – kérdem Hardintól.
-Igen. És mit szeretne nézni hölgyem?
- Az ablakomon át. Ha önnek is megfelel!
-Nézhessük.

Megkerestük gépen a filmet és be kapcsoltuk. A felét végig beszéltük. Mire vége lett este 6 óra volt.

-Hardin, nekem mán haza kéne mennem későre jár!
-Rendben. Gyere haza viszlek.
-Köszi. – gyorsan fel vettem a cipőm és a kabátom, majd be is ültünk az autóba . Fél 7-re haza is értem.
-Köszi hogy haza hoztál.
-Ugyan, semmiség. Jo volt veled 1 kis időt tölteni.
-Veled is. Szia Hardin vezzes óvatosan és jó éjszakát.
-Neked is jó éjszakát Elena. Szia! – mondta és kiszálltam az autóbol.

A ház előtt ott volt Dylan karba tett kézzel és méregetet engem. De én nem foglalkoztam vele, hanem ki kerültem és bementem a házba. Mindenki ott volt még Jackson is.

-Ejha, ti még itt vagytok? Öhm… Dylan minden oké? Olyan idegesnek tünsz!
-Ezt hogy képzelted Elena, hogy csak ugy ki méssz az ajtón hogy én azt mondtam nem? Tudod milyen nagy felelőséget válaltál most. Ha  most téged is meg akart volna fektetetni mint Samanthát? Akkor mit csináltál volna? – támadott ki a bátyám.
-Most az a bajod, hogy elmentem az egyik haveromhoz akit te nem bírsz. És mi van aval hogy meg akarta fektetni Samanthat, nem csak ugy volt, hogy rajta kaptad őket csókolozni?
-Nem csak ő nem bírja, hanem mindenki utálja itt Hardint! – mondta Jackson
-Menj már haza Jackson! – ordítotam rá.
-Hugi igen ugy volt. De aztán mondta Samantha hogy több is volt köztük mint csókolozás, csak ezt nem mondtam el senkinek. És legközelebb ne csinálj ilyet, mert nem engedtelek el!
-Rendben. Amugy Amira merre van, mert beszélni valóm van vele? – kérdeztem, de mindenki néma csendben ült. – Most mivan? Mondjátok mán!
-Összevesztem vele és most látni se akar. – mondta Dylan lehajtot fejel.
-Most szépen elmész, veszel neki csokit meg csokor rózsát és bocsánatot kérsz, bármi is történt.  Na menj én el leszek a fiúkkal itten. Sok sikert! Amira nélkül vissza ne gyere! – mondtam és kitoltam az ajtón.
-Tudod Elena a szerelmi problémáidba én is tudnák segíteni! – monta Bryce.
-Ahh!… Ki készítesz Bryce.
-Akkor ne mond el! – durcizott be.
-Oké, oké.  Ahm… Jackson gyere egy kicsit kérlek!

Bátyám legjobb haverja és én (Payton Moormeier)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin