Merhaba~
Yorum ve oylarınızı eksik etmeyin lütfen, her biri benim için çok değerli.
Iyi okumalar^^
•••
Küçük çocuk zilin çalması ile oturduğu koltuktan zıplayarak kalkmış ve yine aynı şekilde zıplayarak dış kapıya kadar ulaşmıştı annesinin "Koşturma, düşeceksin." ikazlarına rağmen.
Nasıl koşturmazdı? Jungwon gelmişti. Onu bekletemezdi ki. Üstelik hava da soğuktu. Ya hasta olursa Jungwon? O zaman Jungwon'a arkadaş olduklarında verdiği "Seni hep koruyacağım, herşeyden." sözünü tutamazdı ki. Onu hastalıklardan koruması gerekiyordu.
Heyecanla kapının kulpunu indirip açtı kapıyı.
"Hyung!"
Kapı açılır açılmaz annesinin elini tutan Jungwon, annesinin elini bırakmış ve Sunghoon'un boynuna atlamıştı bile. Kendisine sarılan arkadaşına karşılık verdi Sunghoon.
Jungwon'un annesi ve Sunghoon'un annesi yüzlerinde bir tebessüm ile izlediler karşılarında ki manzarayı.
Jungwon'lar Seul'e taşınalı bir ay olmuştu. Doğrusu Bayan Yang oğlunun Seul'e hemen adapte olabileceğinden endişeliydi. Ama buraya taşındıkları gün Sunghoon ile arkadaş edinen Jungwon, Seul'e çok çabuk adapte olmuştu. Bu da Bay ve Bayan Yang'ı çok mutlu etmişti. Oğullarının arkadaş edinmesi güzeldi.
Bay ve Bayan Park için de durumlar hemen hemen aynıydı. Sunghoon çok utangaç bir çocuktu ve bu yüzden kreşte tanıştığı Jay'den başka arkadaşı yoktu. Bu biraz üzücüydü Bay ve Bayan Park için. Sunghoon'un büyüyünce sıkıntı çekeceğini düşünüyorlardı. Ama Sunghoon arkadaş edinmeme konusunda baya bir inatçı çıkmıştı. Işte Jungwon tam da o anda gelmişti hayatlarına. Aynı mahallede bulunan komşuları buradan taşınmış ve yerini Bayan Yang'lar almıştı. Taşındıkları gün ise Sunghoon bahçede oyuncakları ile oynuyordu. Jungwon eşyalarla ilgilenen ailesinin yanından ayrılıp Sunghoon'ların evinin bahçesine girip Sunghoon'un oyununa dahil olduğunda arkadaşlıkları başlamıştı.
O günden beri hemen hemen her günü birlikte geçiriyorlardı. Iyi bir dostlukları vardı. Bu da hem Jungwon ve Sunghoon'u hemde ailelerini çok mutlu ediyordu.
Bayan Park ve Bayan Yang ayaküstü birkaç sohbet ettikten sonra Bayan Yang eve dönmüş, Jungwon'u ise Bayan Park'ların evinde bırakmıştı. Jungwon dünden beri Sunghoon ile oyun oynamak istiyorum diye söylenip durmuştu çünkü.
Iki küçük çocuk önce Sunghoon'un odasına çıktılar ve bir süre Sunghoon'un boyama kitaplarını boyadılar.
Jungwon, Sunghoon'dan iki yaş küçük olduğu için, Sunghoon altı Jungwon ise dört yaşındaydı, boyama kitabında ki resimleri boyarken boyaları biraz dışına da taşırıyordu. Ama bu ikisi içinde sorunmuş gibi görünmüyordu. Gülüşerek kitabı boyamaya devam ediyorlardı.
Birkaç tane resmi boyadıktan sonra Jungwon'un sıkılması üzere oyun değiştirmiş, Sunghoon'un arabaları ile oynamaya başlamışlardı.
"Jisung yaptığın şey yanlış diyorum! Neden anlamak yerine sadece karşı çıkıyorsun?"
"Sana göre yanlış mı? Bana göre yaptığım şey doğru anne! Bana hastaymışım gibi davranmayı kes!"
Iki çocukta arabalarla oyun oynarken alt kattan gelen Bayan Park ve Sunghoon'un abisi Jisung'a ait olan bağırış sesleri ile irkilmişti.
Jungwon'un neler olduğunu anlamaya çalışırken Sunghoon hemen elindeki arabayı bırakmış ve odasının açık olan kapısını kapatmıştı. Annesi ve abisinin son günlerde olan kavgalarından bir hayli yorulmuştu küçük çocuk. Tek dileği ise babasının bu kavgaya müdahil olmaması idi.
"Neden kavga ediyorlar hyung?"
Jungwon'un meraklı sesi ile sorduğu soruya ne diyeceğini bilemedi Sunghoon.
Abisinin bir sevgilisi varmış. Üstelik bu kişi sınıfında ki Chenle abiymiş. Annesi bunu öğrendiğinde deliye dönmüştü. Sunghoon'un duymaması için onu odasına göndermişti ama Sunghoon duymuştu işte. Annesi abisinin hasta olduğunu ve tedavi olması gerektiğini söylüyor ama abisi buna şiddetle karşı çıkıyor ve hasta olmadığını söylüyordu.
Hangisinin dediği doğruydu bilemiyordu Sunghoon. Annesi mi yoksa abisi mi haklıydı? Ikisi de hep doğruyu söylerlerdi. Mesala Sunghoon ödevlerini bazen annesine bazen de abisine sorardı ve ikisi de doğru olanı derlerdi. Ama şimdi ikisi de farklı bir cevabı savunuyordu ve Sunghoon çok arafta kalmıştı.
Sadece abisinin hasta olmadığına inanmak istiyordu. Hastalık kötü birşeydi. Ve abisinin zayıf bir bünyesi vardı. Çok çabuk bitkin düşerdi. Sunghoon bunu istemiyordu. Abisini seviyordu ve ona birşey olsun istemiyordu.
Bu yüzden kimin haklı olduğunu bilmeden, hatta konuyu bile tam olarak anlamadan abisinin tarafında olmuştu küçük kalbi.
Annesi ile abisi her zaman Sunghoon odasındayken kavga ederlerdi. Onun duymasını istemiyorlardı. Bu yüzden Sunghoon'da "Bilmem." diyerek Jungwon'un sorusunu geçiştirdi.
Annesi ve abisi küçük diye Sunghoon'un duymasını istemiyorlarsa o da yanlışlıkla duyduğu şeyleri Jungwon'a söylemeyecekti.
Sonuçta Jungwon Sunghoon'dan daha küçüktü.
•••
Merhabaaa yeniden~
Nasılsınız?
Umarım iyisinizdir^^Az önce dört yaşında bir Jungwon ve altı yaşında bir Sunghoon okudunuz.
Ne düşünüyorsunuz?
Beğendiniz mi?
Umarım beğenmişsinizdir.Açıkçası Grey'den sonra tam olarak istediğim gibi bir sungwon yazamadım. Bir türlü olmadı. Niye bilmiyorum. Grey'i yeniden yayınlamak da istemedim sebepsizce. Ama dün, önceki gün rüyamda gördüğüm bu fıci aşırı sevdim ve yazdım. Baya içime sindi açıkçası.
Büyüdüklerine şahit olacağız birlikte, sonra aşık olduklarına, yaşadıkları zorluklara ve o zorlukların üzerlerinden gelişlerine.
Dilerim beğenir ve bu yolculukta bana eşlik edersiniz.Şimdilik gidiyorum.
Kendinize iyi bakın lütfen. Havalar soğudu, üşütmenizi istemem.Sizi seviyorum.
Iyi geceler.
<3