2 ay sonra
"Bana bak!" diyerek Jungkook'a seslendi Taehyung. Ardından da ellerini yerleştirdiği yanakları sıktı avuçları arasında iyice sıkıştırırken. Kıkırdıyordu. Kucağındaki kıkırdayan bebeğini görmek ise Jungkook'u mutlu ediyordu.
"Biz şimdi tatildeyiz, bu yüzden- bu yüzden kaçmama gerek yok." dediğinde başını Jungkook'un boynuna gömdü Taehyung.
Sarhoştu.
"Evet Taehyung-shi'm, artık yanımda uyumak için yurttan kaçmana gerek yok." dediğinde kendisinin de sokulduğu boynunu öpmeye çalıştı Jungkook. Ancak saçları Taehyung'u gıdıklandırmış olacak ki kucağındaki beden şimdi kıkır kıkır gülmeye başlamıştı. "Jungkoo-ahah!-" dediği sırada parmaklarıyla Jungkook'un saçını çekiştirip boynundan ayırdı onu Taehyung.
"Gıdıklandı mı benim bebeğim?" diye sorduğunda, gülmeye devam eden Taehyung başını salladı. Bu sefer de yüzünü öpmeye başladı Jungkook.
Son öpücüğünü koyup geriye çekildiğinde, "Dudaklarım," diye mırıldandı Taehyung. Bu sırada ise parmaklarını Jungkook'un dudakları üzerine getirerek orada gezinmeye başladı. "Öpmedin. Sen, hiç öpmedin onları." diyen Taehyung'a karşı bir şey demeyerek bekledi Jungkook. Oluşan kısa sessizlik ardından da Taehyung'un çenesine bir öpücük bıraktı.
Bu sefer, "Öpmedin beni Jungkook." diyerek mırıldanan Taehyung ile burnuna da bir öpücük bıraktı Jungkook.
Doğruydu. Onu dudaklarından şu iki ay içerisinde öpmemişti Jungkook.
Yalnızca bir olay dışında.
Bir gece, yine yurttan kaçarak evine geldiği gün birlikte uyumak için girdikleri yatakta durup dururken ağlamaya başlamıştı Taehyung. Jungkook'un önerisi ile aldığı seansları bir aydır sürüyordu bu zamana kadar. Jungkook, başta bu yüzden ağladığını sansa da durum farklıydı.
Taehyung, kendisinin iyi hissetmesini sağlamak için Jungkook'un verdiği tüm çabaları düşündüğünde göz yaşlarını tutamayıp ağlamıştı o gece. O'nun sayesinde daha iyi hissediyordu. Aklını meşgul eden garip olasılıklar ve korkular gidiyordu yavaş yavaş. Bu yüzden o gece, hissettiği bu duygular yüzünden ağlamadan edememişti Taehyung.
Son zamanlarda biraz daha iyi hissettiğini bilen Jungkook, böyle anların ara sıra olabileceğini doktorundan öğrense de yine de telaşlanmadan edemiyordu. Uzun bir süre Taehyung'un yüzünün birçok yerinden, bileklerindeki yaralarından, saçlarından, burnundan öperek sakinleştirmeye çalışsa da işe yaramamıştı.
Bunun sonucunda ise dudağındaki ben'inden öpmüştü onu Jungkook.
O an bir bebek gibi susan Taehyung, yaşlı gözlerini Jungkook'un yüzünde gezindirirken yalnızca kendisine gülümseyip bakan, ardından da burnunu yanağına sürterek uyuması gerektiğini söyleyen Jungkook'u hatırlıyordu o geceye dair. Sonrasında da artık olması gereken yer burasıymış gibi başını yasladığı Jungkook'un göğsü üzerinde uyuyakalmıştı.
O uyuduğunda çok kez düşünmüştü Jungkook. Hazır mıydı buna? Yanlış bir şey mi yapmıştı? Sonuçta daha ilişkilerinin kesin bir ismi bile yoktu. Onu tamamen öpmüş sayılmasa da, dudaklarını onunkiler üzerine dokundurması kendisini kötü hissettirmiş miydi de susup uyumayı tercih etmişti?
Taehyung onun göğsü üzerinde uyuyup kalırken bunları düşünmüştü Jungkook. Bu sebepten de onu rahatsız etmemek adına bir daha böyle bir harekette bulunmayarak hakimiyetini kaybetmeyecekti. Gözlerine takılan parlak dudaklarına kanmamalı ve öpmesi gereken yerlerin sınırını bilmeliydi. Taehyung'un buna hazır olduğunu hissedene kadar sürdürmesi gerekiyordu bu hareketlerini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
291207 ✓
Fanficaptaltavşan bugün yaptığın şey ben yanından geçmeseydim sonunun ne olacağına dair bir fikrin vardı değil mi taehyung ölecektim -görüldü ⊹ taekook ⊹ texting/sonlarda düzyazı✍️🏻 tek miniğime🤏🏼 @vantemae başlangıç: 121222 bitiş: 260123