²³yak beni, aynı kalbim gibi

3.3K 352 107
                                    

"Jungkook.."

"Jungkook.."

"Jungkook.." diye fısıldarken bu sefer onu karnından da dürtükledi Taehyung.

Namjoon'un evine gelmişler, birlikte yiyip içmişler, Chaeyoung'un Jimin'e karşı oluşan ilgisi hakkında tartışıp, gecenin sonunda da bir korku filmi izledikten sonra kendilerine ayrılan odalara girmişlerdi. Aslında dört gün öncesine kadar planlar arasında bu yoktu, ancak Namjoon işte. Zaten yakında herkesin tatilin geri kalanı için memleketine gideceğini söylemiş ve iki odası olan evinde 6 kişinin kalması için herkesi ikna etmişti.

Jeongyeon ve Chaeyoung misafir odasında kalırken, Jungkook ve Taehyung'a kendi odasını vermişti Namjoon. Geriye kalan kendisi ve Hoseok ise salonda yatacaklardı. Başta Hoseok biraz mızmızlansa da, sonunda Jungkook ve Taehyung'a baktığında onların birlikte yatmasını daha doğru bulmuş ve elindeki yorganı ile salona geçip yatmıştı.

"Taehyung-shi." diyerek mırıldanan Jungkook, bir yandan da koynunda yatan bedenin saçlarını öptü. Gözlerini uykusundan yeni uyandığı için tam açamasa da, parmaklarıyla saçları arasına girdi ve "Buradayım." dedi.

"Üzerimi çıkarabilir miyim?"

Gözleri kapalı ve kurumuş dudaklarını ıslatan Jungkook, duyduğu kelimeler ile burnunu Taehyung'un saçları arasına daha da soktu ve "Bebeğim.." diye mırıldandı. "Sıcak mı oldu?"

"Hayır, sadece.." dedikten sonra dudaklarını gerginlikle dişledi Taehyung. "Ben sadece senin yanında öyle yatmak istiyorum."

"Benim yanımda üzerinde bir şey olmadan mı yatmak istiyorsun?" diye soran Jungkook, başını da yastığından kaldırarak Taehyung'un yüzüne bakmaya çabaladı. Bu çabasını fark eden Taehyung ise bakışlarını biraz daha yukarı çevirerek göz göze gelmelerini sağladı.

"Ve altımdaki de olmadan."

Yutkundu Jungkook. Aylardır, yalnızca kendisini giyindirmesini istediği zamanlarda esmer tenini gördüğü beden, şimdi tüm gece boyunca sıcak tenini saracak olan Jungkook ile yatmak istiyordu.

"İç çamaşırı-"
"O kalacak, sadece- sadece tişörtüm ve eşofmanım." diyerek telaşla cevap verdi Taehyung. Ardından da zaten parmaklarıyla hafifçe sarmış olduğu Jungkook'un tişörtünü biraz daha sıktı.

Yüzüne eğilerek gözü altındaki ben'inden öptü onu Jungkook. Ardından da, "Yardımcı olmamı ister misin?" diye sordu. Ancak hayır anlamında mırıldanan Taehyung ile saçlarını öpmeye devam ederken, bir yandan da parmaklarının bir kısmının içinde olduğu tişörtü içinden tenini okşadı. "Taehyung'um.." diyerek saçları arasından derince bir nefes çekerken ise doğru zamanın geldiğini hissediyordu Taehyung.

Bedenini yatak üzerinden biraz ayırdıktan sonra, Jungkook'un bedeni üzerine doğru eğildi Taehyung. Göz göze gelmiş, öylece birbirlerini izlerken ise Taehyung'un ne yapmak istediğini anlayamamış olan Jungkook, iki kenarından destek alarak yüzüne yakın bir şekilde duran bedenin kollarına sardı parmaklarını. "Bir sorun mu var? İstemiyorsan, vazgeçtiysen söyleyebilirsin Taehyung-sh-"

Jungkook'un lafını kesen şey, dudakları üzerine geçen güne nazaran daha sert bir şekilde kapanan Taehyung olmuştu.

Başta hızlı atan kalbi yüzünden nefessiz kalacağını da düşünse, bir süre üzerlerinde beklediği dudakları hareket ettirmeye başladı Taehyung. Jungkook'un yumuşak etlerini kendininkiler arasında almak, şimdi daha da gerçek hissettirmişti kendisine.

Belinde hissettiği el ile Jungkook'un bedenine doğru çekildi Taehyung. Şimdi kontrolü ele alan Jungkook olurken, dudaklarını sesli bir şekilde ayırdı. Ardından da küçük öpücükler bırakmaya başladı üzerine serilmiş, yatan bedenin dudaklarına. "Taehyung'um." dediğinde ise Taehyung'un alt dudağını yavaşça kendininkiler arasına alıp emmeye başladı.

291207 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin