Gözlerimi iri iri açmış hala Cash'in ağzından çıkacak olan her kelimeyi dikkatlice dinleyip anlamaya çalışıyordum. Söylediklerini kafamla onayladım ve artık ne söyleyecekse söylemesini bekliyordum. Çok sabırsızlanmıştım.
-Ruby kış aylarında hatırlıyor musun tatlım..seni ısırmıştım.
-E..evet Cash söyle artık."dedim çünkü artık ağzında ne gevelediğini duymak istiyordum.
"-Ruby kısacası yaz ayına girdik ve zaman kısalıyor. Vampir olma yolundasın tatlım. Ama eğer olmak istemiyorum dersen seni anlayışla karşılar olmaman için bir yolunu araştırır bulmaya çabalarım Ruby. Senin için herşeyi yaparım bebeğim." dedi ve "bebeğim" derken sesinin kısıldığını ve boğazında düğümlenen hıçkırıkla ağlamaya başladığını farkettim. Aman tanrım Cash ağlıyordu.
Ne diyeceğimi bilemiyordum. Donup kalmıştım öylece ve kararımın hangi yönde olacağını düşünemiyordum bile. Şuan tek düşünebildiğim şey Cash'ti. Karşımda içini çeke çeke ağlayan koca , beyaz tenli Vampir bir adam vardı."-Bak Cash ben bilmiyorum. Şuan ne diyeceğimi gerçekten bilmiyorum." dedim ve ona sıkı sıkı sarıldım. Aglamaya devam ediyordu.
Uyandığımda Cash hala uyuyordu. O ağlayarak uyuduğu için yüzüne baktığımda acı çekiyormuş gibi bir hali vardı hala. Bende istemsizce irkildim. Sakince seslendim.
-Cash.
Yüzünde bir şaşkınlıkla uyandı. Onu öyle görünce gülmeden edemedim.
"-Hey ne gülüyorsun?" dedi. Bende şımarıkça bir gülümseme attım ve "-Sersem." dedim. Arkamdan öylece baka kaldı. Bende duş almak için banyoya gittim. Banyodayken neden bilmiyorum ama düşünmem gereken şeyleri bir yana bırakın düşünmem gerekmeyen şeyleri bile en ince ayrıntısına kadar düşünüyorum ve böylece Cash'in söylediği şeyleri düşünme fırsatı bulmuş oldum.
Gerçekten ne yapmam gerektiği hakkında hiç bir fikrim yok. Düşünüyorum fakat bir çıkış yolu bulamıyorum. Zamanla kafamda düşüncelerin yerine oturmasını ve doğru bir karar vereceğimi biliyorum. Şimdi güzelce kurulanayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESKİ VAMPİR SEVGİLİ
VampirosGiden eski sevgili geri döndüğünde Ruby gözlerine inanamayacak.En sadık dostunu kaybedecek ve hayatı yep yeni bir hal almaya başlayacak...