12.BÖLÜM

20 5 0
                                    

Yatakta bir o yana bir bu yana dönüp duruyordum. Biraz önce aşağıda Cash ile sarmaş dolaş uyuyan ben yukarı yatağıma yatınca uykum kaçmıştı. Uyuyamıyordum bir türlü tanrım yastığın üzerinde dönüp durmaktan yanaklarım kızardı , ateş çıkıyordu. Cash'in kolunu karnımdan kaldırıp yavaşça yattığım yerden doğruldum. O sırada bir ses duyduğumu zannettim ama bunun kulaklarımın bana yaptığı bir oyun olduğunu farkettim. Göz kapaklarımı zar zor açıyordum. Sessiz ve emin adımlarla yataktan çıkmayı başardım. O sırada Cash'in sesiyle irkildim ve az da olsa olan uykum birden bire yok olmuştu. Kırmızı parmak arası terliklerimi giyerken bi yandanda Cash'i dinliyordum.

-Nereye gidiyorsun?
-Uyuyamadım bir bardak süt içmeyi planlıyorum.
"-Bende geliyorum. Yarın güneş çıktığında uyumak benim için daha iyi olacak." diyerek gözünü kırptı.

Koridora çıktığımda Cash'in arkadamdan geldiğini onaylamak için arkamı döndüm fakat Cash gelmiyordu. Kendimi tedirgin hissettim.

"-Cash!" diye çığlığa yakın tiz bir sesle seslendim. Ama cevap veren yoktu. Çok daha tedirgin oldum ve koşmaya yakın odaya girdim.

-Aman tanrım Cash!

Iki koluda yanlara açılmış yüz üstü yerde yatıyordu. Ağzı hafif açıktı ve dişlerinde kan vardı. Beli yan dönüktü. Elim ayağıma dolandı ne yapacağımı bilemiyordum. Kafasını hafifçe dizime koydum yüzüne düşen göz yaşlarıma karşılık hafifçe elini kaldırarak yüzüne götürdü.

"-Ruby" dedi sesinde yorgunluk vardı.
"-Cash.. noldu sana?" ağlamaktan sesim boğuk boğuk çıkıyordu. "-Cash hadi kalk yavaşça."

Kolumdan destek alarak yatağa oturdu.

-Anlatır mısın? Noldu?

Büyük bir soğuk kanlılıkla dinledim onu. Arkamdan gelmek için kalkmış gözlerini avuştururken birinin boynuna kollarını doladığını ve istemsizce dişlerinin ortaya çıktığını , yaptığı ani bi hamleyle kaslı bir kolu ısırdığını , normal bir insanın vuramayacağı kadar kafasına ağır bir darbe aldığını anlattı. Bu sefer ağlamamak için zor tuttum kendimi kafami yukarı kaldırarak gözyaşlarımı geri gönderdim. Boğazım düğümlenmişti. Hızla yerimden kalkıp mutfağa gitmek üzere merdivenlere koşturdum. Dolaptan bir şişe soğuk suyu bardağa doldurdum hızlıca içtim ve bitane daha koyarak hızlı ve sarsıntısız adımlarla merdiveni çıktım. Cash'e uzattım. Dalga geçer gibi gülerek bakış attı.

-Sence buna ihtiyacım var mı Ruby?

"-Alay etmen gerekmiyor. " dedim şımarık bir tavırla. Soğuk suyu kafama bir dikişte bitirdim.

-Sen iyisin değil mi Cash? Al şu peçeteyide ağzını sil yemek bulaştırmışsın.

-Ha ha ha çok komiksin Ruby.

Zıplayarak yanına oturdum ve elindeki peçeteyi alarak ağzını sildim. Gözleri henüz tam normal değildi. Ama ona belli etmedim. Sıcacık bir gülümsemeyle birbirimize usulca yaklaşıp sımsıkı sarıldık.

ESKİ VAMPİR SEVGİLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin