Bölüm şarkısı, Cem Adrian-Beni Affet Bu Gece. İyi okumalar..:)
Toprak gittikten sonra, kendimi boşlukta uçuyormuş gibi hissettim. İleride bir yerde beni arayan Hira, Derya ve Ahmet abiyi görünce hâlâ şok içinde olan beynimi hareketlendirdim ve onlara doğru yürümeye başladım Hira beni görünce gülümsedi ve Ahmet abiye bir şeyler söyleyip Derya'yla bana doğru gelmeye başladılar. Ahmet abiye baktığım da çoktan işine dönmüştü. Hira kolumu tuttu ve masamıza oturttu. Derya ve Hira karşıma oturmuş bana mahallenin dedikoducu, her işe burnunu sokan teyzeleri gibi bakarken sessizliğimizi bozdum "Neler oluyor? Niye böyle bakıyorsunuz?" Derya kurnazca gülümseyip koluma bir cimcik attı. "Asıl sana ne oluyor kız az önce pek bir romantiktiniz." dediği şeye kafamı utançla yere eğdim ve sahneden gelen sesle kafamı hızla kaldırdım. Toprak sahneye çıkmıştı ve gözlerimin içine bakıyordu "Fazla söze gerek yok. Yaptığım şey yanlıştı biliyorum. Ama beni affetmeni istiyorum. Bu şarkı gökyüzümün en güzel tonuna gelsin." dedi. Gözlerini gözlerimden bir saniye bile ayırmadan şarkıya girdi.
Beni affet bu gece
Sadece bil istedim
Karanlığın içinde
Seni sevmek istedimBeni affet bu gece
Sadece duy istedim
Ellerini elimde
Biraz tutmak istedimKar eriyince
Beyaz kalır mı gece
Umut tükenince
Yine çarpar mı bir kalpAh düşünce
Gülümser mi çocuklar
Düşler bitince
Başlamaz mı kabuslarSen unutsan, ben unutmam
Ben unutsam, aşk unutmazBir yara bu hiç kapanmaz
Kalbimde hep kanar yanar içimdeBeni affet bu gece, beni affet bu gece
Beni affet bu gece, beni affet bu gece
Beni affet bu gece, beni affet bu geceKar eriyince
Beyaz kalır mı gece
Umut tükenince
Yine çarpar mı bir kalpAh düşünce
Gülümser mi çocuklar
Düşler bitince
Başlamaz mı kabuslarSen unutsan, ben unutmam
Ben unutsam, aşk unutmazBir yara bu hiç kapanmaz
Kalbimde hep kanar yanar içimdeBeni affet bu gece
Beni affet bu gece
Beni affet bu geceBırak beni
Ben gideyim
Hadi vur aşkı
Ben öleyimson bir kere affet
son bir kere ellerimi ellerimde
görmeliyim gözlerinde
avuçlarında kalbimin kırıkları
yüzümde paramparça bir izAma son bir kere
Son bir kere
Görmelisin gözlerimi
Duymalısın sözlerimi
Beni affet bu geceBeni affet bu gece, ellerimi ellerinde
Görmeliyim gözlerinde, son bir kereŞarkı bitince gözleri hâlâ gözlerimdeyken bir sürü şey düşünmeye fırsatım olmuştu.
Şöyle düşündüm; Bana CEM ADRİAN şarkısı söyledi ve bu gerçekten hayatımda yaşadığım en güzel andı.
Şöyle düşündüm; Bana CEM ADRİAN şarkısı söyleyen çocuğa her an aşık olabilirim. Aksini iddia edenler kalbimin onu her gördüğünde durmasının nedenini açıklayabilir.
Şöyle düşündüm; Onu affedeceğim.
"Saçmalama," dedi Hira. "Onu affetmeyeceksin değil mi?" bir süre yüzüne baktım ve sonra dönüp sahneden inen cehennemime, ayağa kalktım ve ona doğru yürümeye başladım. Yüzümde nedenini bilemediğim bir sırıtış, kalbimde nedenini tahmin ettiğim bir heyecanla canımın acısına yaklaştım ve kollarımı sarabildiğim kadar sıkı sardım boynuna. Anında güçlü kollarıyla karşılık verdi sarılmama. Burnunu boynuma gömdü ve kokumu içine çekip sessiz bir şekilde mırıldandı. Ne dediğinden emin olmasam da söylediği şeyler 'Lütfen rüya olmasın'dan farklı bir şey değildi. 'Bence de,' dedim içimden 'Rüya olmasın.' Ona sıkıca doladığım kollarımı çözdüğümde o da beni bıraktı ve ellerimi tutup gözlerime bakmaya başladı. Şuan ne yapmam gerekiyor hiçbir fikrim yok. Bana doğru yaklaşan Toprak heyecanlanmama neden oluyordu. Yaklaştı, yaklaştı.. "Seni unicorn sidiği kılıklı herif, seni. Uzak dur bu kızdan yoksa ona dokunan ellerini götüne sokarım!" dedi Hira ellerimizi göstererek. Arkadan Toprak'ın arkadaşı olduğunu tahmin ettiğim iki çocuktan esmer olan olaya karıştı. "Hop dedik. Sen kimin abisinin elini götüne sokuyosun bacım! Cücüksün, mücüksün dinlemem osmanlı tokatını yapıştırırım ağzına!" demek kıro görünüşlü çocuk Toprak'ın kardeşi Bulut'tu. Derken araya, olay oldumu mahalledeki cazgır teyzeler gibi ortaya atlayan Derya girdi. "Hey, sen kim köpeksin?! Bu kıza laf atan o kepçük ağzını yırtarım ulen!" ve orada sessiz sedasız olayı izleyen Toprak'ın arkadaşı olduğunu zannettiğim çocuk durur mu? Yapıştırır cevabı. "Teyzecim sen yanlış yerdesin. Git mahalle karılarının ağzını yırt!" dedi ve demez olaydı. Bunlar bir yapıştı saçlarına bir kavgaya tutuştular ki bütün herkes onları izliyordu. Şaşkın bakışlarım onlardayken kolumun çekilmesiyle Toprak'ı hatırladım. Kolumu tuttu ve önce kendi masasına yönelip masaya bir miktar para bıraktı. Sonra bizim masamıza bir miktar para bıraktı. Ben daha engelleyemeden beni çıkışa sürükledi. Çıkışta kolumdaki elini, elime indirdi ve oraya kenetledi. Kalbim ne yapacağını şaşırmış gibiydi. Yüzüme baktı ve yüz ifadem komik olsa gerek kahkahayı bastı. Onu hiç böyle mutlu görmemiştim. Kapıdan çıkıp bize doğru koşan Hira, Derya, Bulut ve adını bilmediğim Toprak'ın arkadaşını görünce ne yapacağımızı şaşırdık ve Toprak'ın yönlendirmesiyle koşmaya başladık. Koştuk, koştuk ve koştuk. Ve arkama bakmam yüzünden takıldım, tam 'ben ölüyorum mezar taşıma sevdalısının önünde düşüp rezilliğinden öldü yazın' diyordum ki, Toprak beni tutacak derken yere düştü ve bende hemen üzerine düştüm. O sinsice gülümserken utançtan ne yapacağımı şaşırdım, kafamı eğdim ve boynuna gömdüm. Arkadan duyduğum Hira'nın sesi bana çok çatlak iki arkadaşa sahip olduğumu hatırlattı. "Gitti kızçemin namusu! Erken yaşta gitti!" diye yakınarak beni Toprak'ın üstünden kaldırdı ve Toprak'ta kendini toparlarken Hira beni taksi durağına sürüklemeye başladı arkadan da Derya geldi ve beni zorla taksiye bindirip -adresi bile söylediler- eve yolladılar. Sessiz bir yolculuğun ardından evdeydim. Yüzümde eksik olmayan aptal bir sırıtış, kalbimde ilk defa canımı yakmayan bir sakinlik, boğazımda hüzünden değilde sevinçten olan yumruyu unutmaya çalışarak ilk defa huzurlu bir uykuya daldım.
Yeni bölüm vote sayısına göre gelir. Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen. Sizin desteğinize ihtiyacım var arkadaşlar. Okuyorsanız kendinizi gösterin ki bende içime sinen güzel bölümler paylaşayım. Okuyucularım olduğunu bilerek yazıyım. Emeğe saygı lütfen, sadece bir vote vererek ölmüyorsunuz arkadaşlar. Sizden büyük bir şey istemiyorum. Lütfen votelarınızı eksik etmeyin. (Bu arada bölüm biraz kısa oldu bir daha ki bölümü daha uzun yazacağım.)