2

927 29 0
                                    

tydzień później

Szykując się do spania usłyszałam dźwięk powiadomienia z messengera postanowiłam podejść do telefonu i sprawdzić kto do mnie napisał. Jak się okazało była to moja najlepsza przyjaciółka Oliwia która obecnie mieszka w Szkocji.

Oli💅🏻
Hej bby co tam?
Emi❤️
Hejka wszystko dobrze właśnie szykowałam się do spania , a u ciebie co tam?
Oli💅🏻
A wiesz mam dla ciebie niespodziankę! Przylatuje jutro do Polski!!!
Emi❤️
O kurwa co ty gadasz?!? Boże jak się ciesze❤️
Oli💅🏻
Odbierzesz mnie jutro z lotniska? Powinnam być jakoś po 15
Emi❤️
No jasne że tak! To co nocka u mnie? Akurat Maks z rodzicami pojechali na działkę
Oli💅🏻
No pewnie ! Dobra lecę się dopakowywać widzimy się jutro kocham xx

Byłam taka szczęśliwa wiedząc że jutro zobaczę swoją najlepszą przyjaciółkę bardzo rzadko się widywałyśmy ale mimo to dalej miałyśmy ze sobą super kontakt.

Następnego dnia przed lotniskiem

Stałam już przy bramkach czekając na Oliwie z niecierpliwością błądziłem wzrokiem wśród ludzi wypatrując niskiej blondynki.

- Emi!! - krzyknęła z daleka blond włosa dziewczyna biegnąca w moją stronę.
- Aaa Oliii! - zaczęłam biec w jej stronę najszybciej jak tylko mogłam, nagle znalazłam się w mocnym uścisku przyjaciółki - tak się cieszę że cię widzę! Jak podróż opowiadaj! - oderwałam się od niej przejmując jej walizkę.
- gdyby nie turbulencje pod koniec przy których przeżegnałam się z pięć razy byłoby cudownie - zaśmiała się ironicznie popychając mnie za ramię.
- to co zamawiam ubera i lecimy do mnie? - po chwili wyciągnęłam telefon w trakcie podążania w stronę wyjścia, jakiś czas później siedziałyśmy już w taksówce rozmawiałyśmy całą drogę nawet nie wiedziałyśmy że jesteśmy już pod moim domem.
- nic się nie zmieniło twoja mama dalej ma bzika na punkcie waszego ogrodu? - zaśmiała się głośno otwierając drzwi wejściowe.
- tak daj spokój cały czas jeździ gdzieś po nowe kwiaty i zmusza mnie żebym jej pomogła z wyborem ich koloru, oszaleć można.
- widzę że na mój przylot posprzątałaś w pokoju, przez kamerkę widziałam te puste kubeczki po kawie ze starbucksa, o a w tamtym rogu była sterta ciuchów - śmiejąc się usiadła na łóżku.
- tak specjalnie dla ciebie moja droga.
- dobra standardowo masz kogoś na oku? Jakoś ostatnio ten temat u nas ucichł? - zapytała łapiąc mnie za obydwie dłonie.
- kurde trochę głupio mi się przyznać aeee.. - przeciągnęłam drapiąc się po karku.
- ale ?! - zapytała zniecierpliwiona odpowiedzią dziewczyna.
- pamiętasz jak mówiłam ci że nie lubię tej całej ekipy i genzie? Maks tydzień temu namówił mnie na oglądanie ich odcinka i się totalnie wkręciłam, moje oko jednak przykuł taki jeden Bartek Kubicki kojarzysz?.
- No tego się nie spodziewałam tyle razy wspominałaś mi że ich nie lubisz tym bardziej wtedy kiedy po ich odcinku chciałam o nich z tobą pogadać! A Bartka No jasne że kojarzę! - krzyknęła z radością blond włosa.
- właśnie o niego się u mnie rozchodzi,
- no to dalej na co czekasz piszemy do niego! - wykrzyczała zabierając mój telefon.
- chyba zwariowałaś! Przyjechałaś do mnie po tak długim czasie i chcesz się teraz zajmować jakimiś bzdurami? Chodź pojedziemy na plaże zrobię ci kilka zdjęć tak jak się umawiałyśmy - wstałam zabierając z powrotem swój telefon przyjaciółce.
- masz racje, ale i tak ci tego nie odpuszczę - zaśmiała się głośno wstając i szukając stylówki do sesji.
Godzinę później byłyśmy już na płazy śmiejąc się i robiąc sesje zdjęciową nie myślałyśmy w tamtej chwili o niczym tylko cieszyliśmy się swoją obecnością. Po owocnej sesji dodałyśmy jedną najlepszą fotkę na instagrama.

_Emi.xx_

❤️  💬  ✈️lubi to Kajxa21 i 248 innych użytkowników_Emi

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

❤️ 💬 ✈️
lubi to Kajxa21 i 248 innych użytkowników
_Emi.xx_ w końcu @Oliwia.n 🌏

Po jakimś czasie wróciłyśmy do domu popijając później winko i zajadając się ulubionymi słodyczami.

Dzień który zmienił moje życie  x Bartek Kubicki Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz