0

2.1K 96 18
                                    

Heja! Jestem Ivo, mam 16 lat, jestem brunetem o ciemno brązowych oczach, mój wzrost to 173 cm. Mam także kolczyki: 1 Earlobe i 2 conch hoop. Jestem dość cichy, nie mam zbyt wielu znajomych, właściwie to nie mam w ogóle. Nie potrafię nikomu zaufać przez co czuję się samotny. Uwielbiam rysować i jeździć na deskorolce.

*dzwoni budzik*
Cicho ziewam i wyłączam budzik.
Wstaję i idę do łazienki aby rozpocząć poranną toaletę. Wracam do swojego pokoju i zastanawiam się w co by się ubrać. Decyduję się wkońcu na szerokie czarne spodnie, białą oversize'ową koszulę i moją ulubioną dużą cieplutką czarną bluzę (Tak uwielbiam duże ciuchy).
Idę do kuchni zrobić sobie śniadanie. Zwykle nie mam czasu jeść w domu dlatego robię sobie jedzenie tylko do szkoły. Dzisiaj zrobiłem sobie naleśniki z przygotowanego wczoraj ciasta. Gdy wszystko zapakowałem do mojego plecaka, ubieram vansy. Sięgam po deskorolkę, żegnam się z mamą i wychodzę z domu.
Gdy dotarłem do szkoły była 7:55.
Yess nie spóźniłem się!!
Podchodzę do swojej szafki i odkładam deskorolkę. Gdy dzwoni dzwonek, wchodzę do klasy, w której mamy teraz angielski. Zajmuję swoje ulubione miejsce wyciągam piórnik, książki, zeszyt oraz mój szkicownik. Jestem dobry z angielskiego i nie uważam za bardzo na tych lekcjach zamiast tego najczęściej rysuję. Wyciągam ołówek i zaczynam szkicować, tak minęła pierwsza lekcja. W momencie gdy zadzwonił dzwonek wyciągnąłem moje śniadanie i zacząłem jeść. Reszta lekcji nie minęła szczególnie ciekawie. Wracając do domu zauważyłem pewnego chłopaka. Przykuł moją uwagę przez swoje piękne włosy były koloru wyblakłego wiśniowego.

Jeśli rozdział Ci się spodobał zostaw komentarz i gwiazdeczkę :D

Czy Ja Jestem Gejem? Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz