3

510 25 10
                                    

Saat 21.40

-Çıkış saati-


Yalnız geçirdiğim ve tek başıma yaşamla mücadele ettiğim bu 19 yıl boyunca ilk defa bu herif kadar saçma birini gördüm. Hadi tamam patronsun, sahipsin olabilir normal, kölen gibi davran ona da bişey demem.

Müşterileri güldürmemle yavşaklığın alakası ne?

insanları bazen anlayamıyorum hatta anlamak bile istemiyorum bunları düşünmeyi dahi istemiyorum sadece yaşlanıp ecel gelince gebermek istiyorum hayatsızın tekiyim ne fark eder ki?

tamam çok emo bir hareketti

"Müşteri toplamaya çalışıyorum işte ne yavşaması?"

"Kadınlar ile çok yakından ilgileniyorsun"

"Seninle bi ilgilenirim görürsün karı kızı-"

kulağımı çekip havaya kaldırınca mecbur canım acımasın diye parmaklarımın ucunda durmaya başladım. "Bana nasıl konuşacaktın ufaklık?"

"SİZ DİLİ İLE KONUŞACAKTIM!"

"Güzel şimdi öğrettiğim gibi konuşmazsan ne bu odadan çıkabilirsin nede o ufak kulağını bırakırım."

"Ne diyeyim..."

"Lütfen bırak kulağımı de"

"Lütfen kulağımı bırakır mısınız?

birden kulağımı bırakınca duruşumu düzeltip kulağımı ufaladım.

"Aferin sanaa. Bak canım eğer benimle iyi anlaşmazsan yemin ediyorum maaş alacağın zaman çok ağlars-"

konuşmasına izin vermemek için ölümcül hamlemi yaparak dizimi penisine geçirdim. Hey okuyucu. Yanlış anladın. Bu onun için değil, Benim için ölümcül bir hamleydi.

bu yüzden ne yaptım biliyor musunuz?

"Sasuke... Kaç."

(vur topukları göte dalgalansın)

-----------------------------------------------------------------------------

I Need You -  NaruSasuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin