~Uchiha sasuke~
Geldiğimiz bu bardaki çalışanlar da benim gibi giyinmişti. Sanırım kural böyle. Naruto gibi bir sapıktan bekleneceği gibi...
Naruto beni de alıo bir odaya geçti. Ne istiyor bu benden?
"Sana özel kurallarım olacak dedim hatırlıyor musun?"
"Evet?"
Elindeki poşeti bir kenara bırakıp kapıyı kilitledi ve beni yatağa yatırdı.
"Hey bu yatak temiz mi de yapıyorsun bunu-""Her sevişen kişi çıktığında çarşafları atıyor ve yenilerini yerleştiriyoruz merak etme."
Dediklerine dedimi etmedim ve ne yapacağını bekledim. Eteğimi kaldırdı ve altımdaki külodu da indirdi.
"Ha- ne yapıyorsun sen sikik!?"
"Şhh"
Başımı çevirip ona bakınca poşetten çıkardığı vibratörleri gördüm. Sikik orospu seni... Bedenimi çevirip ittim onu.
"Saçmalamayı kes."
"Sasuke sinirlendirme beni hadi bebeğim rahat dur."
...
Bu manyağı sinirlendirmek istemiyorum gerçekten...
Elindeki vibratör dildonun her bir parçasını tek tek içime bastırdı. İnlememeye çalışıyordum.
"Bana inat mı inlemiyorsun?"
"H-hayır..."
Eline bir başka şeyi aldı ve beni sırt üstü yatırıp onu da penisime taktı. Şuan ne ladar küfretsem azdır...
"Ne kadar çekmişse birileri büyükmüş ha?"
"Naruto şuan sana vurmamak ve küfür etmemek için zor duruyorum. Sadece kes sesini."
Altımdakileri düzeltip kalktım. Kalkarken bile canım az da olsa acıdı.
Beni belimden kavrayarak tekrar kendine çekti.
"Daha bitmedi."
"Naruto... Rahat bırak beni hadi bebeğim."
"Olmaz amaa.."
Mecburiyetimden dudaklarını öptüm.
"Lütfen hayatım."
İç çekti
"Tamam peki. Kimsenin sana dokunmasına izin verme."
"Nedenmiş?"
Cebinden çıkardığı iki kumandayı bana gösterdi.
"Ne işe yaradıklarını biliyor musun?"
"Ne işe yarıyor ki?"
Birinin seviyesini yükseltince içimdeki vibramtı daha çok hissettim. İnleyerek Naruto'ya sarıldım. "D- dur-"
Yanağımı öptü ve dediğimi yapıp geri durdurdu. Sikik herif benimle ne alıp veremediği var...
Beni kendi üstünden çekti ve odanın kapısını açıp çıkmamı bekledi.
"Tam bir piçsin Naruto."
"Biliyorum."
Bunu dedikten sonra kendi kendime söverek uzaklaştım oradan. O da çıkıp kendisine ait olan odaya gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Need You - NaruSasu
Fanfiction"borcunu ne zaman vereceksin?" eski arkadaşları yüzünden borç bataklığına gömülmüş 19 yaşındaki genç ne yapmalıydı? tabiki onun da herkes gibi tek istediği... yani onun gibi yalnızların tek istediği huzurlu ve kendine yetecek bir yaşamdı. bu yüzden...