"Tahrik mi oluyorsun ufaklık?"
Naruto Sasuke'nin bulunduğu durumun farkındaydı. Tamamen bilerek yapıyordu.
Sasuke'nin penisi Naruto bunu fark etmese de sertleşmişti. Fakat birini becermek istemiyordu. Birinin, Naruto'nun onu deli gibi becermesini istiyordu.
"Evet. Tahrik oluyorum. Şimdi izin ver gitmeme..."
"Birini bu halde bırakmak bana uymaz."
"Kirliyim ben. Duş almadım hadi sal beni"
"Umrumda değil"
Sasuke Naruto'yu üstünden itip koşarak odadan çıktı.
Naruto ise sadece arkasından bakakaldı. "Her türlü görüşeceğiz zaten.."
Uchiha sasuke
Lanet olsun... Beni becersin istiyorum ama olmaz. Onunla sevişirsem işler karışır...
Kimseye tek kelime etmeden kafeden çıktım ve evime doğru ilerledim. Tabi bir yandan da kalkmış sikimi belli etmeme çabasıyla...
Uzumaki Naruto
Odamdan çıkıp ellerimi ceplerime yerleştirdim. Ben de sasukeden hemen sonra kafeden çıktım. Bugün sahipsiz kalsalar da olur. Patronlarının önemli bir işi var~
Tabi bana patron deme nedenleri sadece kafe için değildi.
Evet işlettiğim yerler de var fakat mafya olarak da biliniyorum. Sasuke bunu bilmeden, çalışanlar dedi diye bana patron diyor. Yazık ufak pisiciğime...
Kafenin fazla uzağında olmayan ama aynı zamanda gösterişli de olmayan sex oyuncakları satan bir yer vardı. Ama gerçekten de belli olmuyor, tıpkı bir ev gibi görünüyordu. Ancak içeri girersen anlıyorsun ne olduğunu. Evet burası da benim işlettiğim mekan
Kapıyı ayağımla iterek açıp ellerimi hiç cebimden çıkarma zahmetine girmeyerek içeri geçtim ve tekrar ayağımla kapattım kapıyı.
"Beni de buraya getirttiniz çok şükür."
Derin nefes verip içeride gezinmeye başladım. Vibratörlü oyuncaklar lazım bana. PAÇA LAZIM AYAK LAZIM
Siyah, Parça parça ipliklere geçirilmiş bir dildo dikkatimi çekti. Evet bunu kesin almam gerekti. Kumandası yanındaki küçük kutudaydı.
Düşündüm de sasukeye girse ve iş başındayken üstünde kullansam... Haha...
Gerçekten harika olur.
Kutudaki kumanda ile paketteki dildoyu aldım. Yan taraftaki kutudan kayganlaştırıcı tüplerinden birini de aldım. Popişi acımasın😦
Göğüs uçlarına takabileceğim iki siyah başlı zincire tutunmuş birşey daha gördüm. Tabiki aldım 🌹
Penisini boşalamasın diye kapatacak birşey lazımdı... Yumuşak alacağım çünkü ufak penisi acısın istemem.
Onun için fantezi kostümü alırdım fakat... Evime gelmez. Tüh.
Her neyse... Herşey yarın başlayacak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Need You - NaruSasu
Fanfic"borcunu ne zaman vereceksin?" eski arkadaşları yüzünden borç bataklığına gömülmüş 19 yaşındaki genç ne yapmalıydı? tabiki onun da herkes gibi tek istediği... yani onun gibi yalnızların tek istediği huzurlu ve kendine yetecek bir yaşamdı. bu yüzden...