Sonunda bölüm atıyorum... Özür dilerim.
____
Yazar-"Evet. Uchiha sasuke ile birlikte görüldü. Bir çok kez.."
Akashi elindeki fotoğraflara baktı. "Sasuke ha? Bunda pek bir tip yok aslında paraya dair."
"Evet... Öyle. Gerçekten de yok." Akashi tek kaşını kaldırdı. "Madem yok neden buldunuz bunu bana?" Elindeki resme tekrar baktı.
Saskenin yüzünü iyice inceledi. Hoşuna gitmişti.
Kumral saçlı, Uzun boylu ve açık tenli kıza, Airi'ye baktı. "Bunu yanımda istiyorum."
Airi şaşırdı. "Ama efendim, Size lazım olan para..." Akashi ayağa kalktı ve iç çekti. "Artık değil."
Sasuke'yi kendine istemişti. Ona çekici olmasının yanında tatlı biri gibi göründü çünkü. Fakat biliyor muydu ki o tanıdığı ve zayıf gördüğü Naruto'nun aslında sevgilisi için bir şeytana dönüşeceğini?
"Daha çok fotoğrafını bulun."
~~~~~~~~~~~~~~
Sasuke-"KEŞKE BİZİM DE BEBEĞİMİZ OLSA! ÇOK ŞİRİN OLUR ŞUNUN GİBİİ"
Naruto ve sasuke yatakta uzanmıştı. Sasuke Naruto'nun koynundaydı. Naruto ile birlikte sosyal medyadan video izliyorlardı ve sasuke beğendiği her videoya narutoyla birlikte yorum yapıyordu.
Naruto gülümsedi ve boynunu öptü sevgilisinin. "Hmm ben varım ya bebek olarak sev beni." Dedi.
Sasuke bir an dönüp ona uzun uzun baktı. "Götüm bile olamazsın." Diye söyledi.
Naruto sırıttı. "Doğruuu çok güzeldir kendileriiii" öptü dudaklarını.
Olacaklardan asla haberleri yoktu. Naruto bulaştığı bu bataklıktan kurtulmak ve ayrılmak için karar almıştı. Ama bulaşmak zorunda olacaktı...
Sasuke telefonu kapadı ve masaya bıraktı. Naruto'nun telefonunu da ondan aldı ve kucağına oturdu. "Noldu hayatım?" Naruto sasukeye merakla bakarken sasuke gülümsedi ve onu yatırdı. Kendisi de kucağına uzandı. "Uykum geldiii"
Naruto iç çekti ve sırtını sıvazladı onun. Üstünü de iyice örttü kendisi ile birlikte. Sevgilisinin bedeni, kokusu,sesi ve hareketleri onun terapisiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Need You - NaruSasu
Fanfiction"borcunu ne zaman vereceksin?" eski arkadaşları yüzünden borç bataklığına gömülmüş 19 yaşındaki genç ne yapmalıydı? tabiki onun da herkes gibi tek istediği... yani onun gibi yalnızların tek istediği huzurlu ve kendine yetecek bir yaşamdı. bu yüzden...