17

367 18 16
                                    

Maaş günü gelmişti. Sevişmemizin üzerinden 1 hafta geçmişti.

O sevişmeden sonra  benden uzaklaştı resmen. Evet, paramı vermişti. Ama uzaklaştı.

Veya bana öyle geliyordu.

Naruto her zaman seviştiğimizi arkadaşlarına söylemeye çekindi. Bundan ona bahsettiğimde konusunu açmamamı istedi.

O sevişme sadece cinsel arzular için bir coşku muydu sadece? Hayır, Öyle değildi. Belki de bu sadece benim düşüncemdir ama, Onunla seviştikten sonra onu hep yanımda istedim. Satılmasını hissetmek, beni öperken verdiği his... Hepsine hasret kaldım

Ama o büyük bir iş adamıydı. Belki işlerinde çok meşgul olduğu içindir.

Tabi, yine de bunu hiç sanmıyorum...

Maaş için bizzat yanına gitmem gerektiğini söylemişti ilk günlerimde. Bende dediğini yapıp işlettiği restorana gittim. Bugün oradaydı.

Odasının kapısını çalıp içeri girdiğimde ne görsem iyi? Siz düşünün...

Yada söyleyeyim ki, Kucağına oturan oldukça güzel bir kadın ile eğlenmenin peşindeydiler. Bunun için mi gelmemi istedi? Bu muydu? Yoksa planında mı yoktu?

Görüşüm onun yüzünden ikinci defa bulanıklaştı. İlki zevkindendi, şimdiki acısından.

İkisi de bana döndüler. Naruto kadının bacağını okşayıp başını geri yasladı ve "ne oldu?" Dedi.

"Maaş için yanına gelmemi istedin." Gözümdeki yaşı elimin tersi ile iterek sildim.

Sıkıntılı nefes verdi. "Çok paragözsün. Daha ne kadar vereyim sana?"

"Ne? Paragöz falan değilim!"

“Değilsin ha” kucağındaki kadının belini okşadı. Her hareketi beni incitiyordu.

“O zaman neden para istiyorsun?”

“Çünkü birine yüklü miktarda para borcum var.”

Göz devirdi ve alnını ovdu başı ağrıyormuşcasına.

Kendimi tutmak istemiyorum

“Ne diye benimle yattın o zaman!? Ha!?”

“Kıçın lezzetliydi.”

Odaya girip masanın önüne geçip ellerimi masaya diktim sertçe. “GERÇEKTEN BU MU? O... O SENİN İÇİN SADECE BASİT BİR YATAK EĞLENCESİNİ Mİ İFADE EDİYOR!”

Kucağındaki kadın bana yan yan baktı. “Onu rahatsız etme.”

“Sen karışma.”

Bak sen. En azından elaleme laf ettirmiyor ha?

“Düzgün konuş.”

Naruto kadını kucağından itti “Gidebilirsin o zaman orospu seni.”

Bekle? Bu ne...

Kadın Narutoya kabullenmezce baktı.

“Ne duruyorsun? Yedin mi hemen?”

Şuan ne olduğu için en ufak fikrim yok

Kadın kendine yediremeyip Naruto'ya bir tokat indirdi ve odadan çıktı.

Bunu ben yapmalıydım

Naruto'ya kızmak için baktığımda hemen üzerindekileri iğrenerek çıkardı ve etrafa savurarak temizleyeceğine inandı

"Ne oluyor..."

"İĞRENÇ KARI BAYANİ!"

I Need You -  NaruSasuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin