benim yavşaklık seviyesi
________________________________________________________________
Kafede daha ilk günüm olsa da sabahın köründe bir mesaj ile uyandım. Bu mesajda yazanlar ise şunlardı:
_______________________________
Bugün, normal iş saatinden yarım saat daha erken, yeni gelenler ve önceden de çalışıyor olanlar kafenin üst katındaki toplantı odasında olsun.
_____________________________
"sokayım size ya zaten uykum hafif uyumama izin verin göt çiçekleri"
söylene söylene üzerimi giyindim ve bonyoya girdim. Olmayan dedemin dedesinin ebesinin nenesinin geçmişten buz devrinden kalma gelen; ferahlatmayı geç, derin dondurucu özelliği taşıyan suyla yüzümü ve ellerimi yıkadım. palyaçoyum artık! kıpkırmızı oldu suratım.
Derin nefes alıp banyodan çıktım, külüstür telefonum ile ta liseden beri kullandığım küflenmiş cüzdanımı alıp mont falan giymeden göçmen olarak gelmiş kabede üstünü başını yırtan dilencilerden tek farkım olarak yırtık üst olmadan kafeye gittim. Evet sizi ezikler 2 saniyemi almadı çünkü bu bir. kitap.
Kafeye girdiğimde daha karga bokunu yemeden gelen iki kişiyi gördüm. Vay anasını şuan saat 07.30 ve bu götler burada. Acaba kaç saattir buradalar. Belki daha yeni geldiler aman be.
Ağzımı eşek ya.... sığacak kadar açarak esnedim ve merdivenleri ağır ağır çıktım. Of asansör yapın şuraya...
Merdivenleri çıkma serüvenim çok maceralıydı en az üç kere esnedim. (Bende esnedimşuan) çıktığım kata gözlerimi gezdirdim. Toplantı salonu sağ taraftaydı. Odanın kapısının önüne geçip kolu kavrayıp okşadım. Of of liseden beri sikişmedim hep karı kız sikerdim. DESEM İNANIR MIYDINIZ? inananda hata var zaten inanmayın bana.
Kapıyı tekrar ağzımı at gibi açarak esnememle açtım. İçerideki sarışın adam bana baktı. Bende sarı bülbülüme baktım.
"Sasukeydi değil mi?"
"Evet.."
"Geç otur."
Başımı sallayıp uyuşuk uyuşuk masaya geçtim ve oturdum. Tekrar aynı şekil esnedim. OF ÇOK UYKUM VAR!
Sarı bülbülüm bana dönüp ellerini masaya yerleştirerek üstüme eğildi ve yüzüme yaklaştı. Oha gay buldum
Merakla ne diyeceği için ona bakarken derin nefes verdi. "Sasuke."
"He canım?"
"Sen esnerken ben senin o küçük dilini görmek zorunda mıyım Sasuke."
"Evet."
"Yeni sahip ve patron benim ona göre terbiyeni takın."
"he he tama-"
BEKLE... PATRON VE SAHİP O DERKEN?!
birden ayaklanıp şaşkınlık ve korkuyla ona baktım "NE DİYORSUN SEN BE MORUK"
"Moruk babandır"
"Babam dirilip sana sövüp tekrar yatar"
"Ne diyorsun sen? İşlettiğim tek yer burası değil istesem bırakırım . Bura dışında 3 kafe daha ve 1 italyan mutfağı için hazırlanmış lokanta daha var. Tabi bunlar da tek değil petrol ve balo salonl-"
"Tamam zenginsin."
"Hah bende onunla hava atacaktım anlaman güzel oldu"
"Seni dandik hurda külüstür çakma telefonumla döverim"
"Tamam şimdi bir sahip ile bir garson gibi davranalım ben senin askerlik arkadaşın değilim diycem de bu boyla askerlik sende ne arar zaten tipinde de hayır yok"
-------------------------------------------------------------------------------------
kitaptaki espiriler ve bu samimiyetten yanı yazı stilinden rahatsız olan varsa söyleyebilir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Need You - NaruSasu
Fanfiction"borcunu ne zaman vereceksin?" eski arkadaşları yüzünden borç bataklığına gömülmüş 19 yaşındaki genç ne yapmalıydı? tabiki onun da herkes gibi tek istediği... yani onun gibi yalnızların tek istediği huzurlu ve kendine yetecek bir yaşamdı. bu yüzden...