Akashi elindeki makas ve saç tutamları ile odadan çıkarken sasuke tamamen neye uğradığını şaşırmış bir halde oturmuş aynada kendine bakıyordu. Kendini kısa saçlı görmeye alışık değildi. Asla değildi. Ve bundan nefret ediyordu çünkü yüzü ortaya çıkıyordu...
O beyaz saçlı kadın burada mı diye etrafına bakınmak istedi. Fakat burada sadece akashi ve kendisi vardı. Biliyordu...
İç çekip oturduğu yatağa uzandı tekrardan. Kabullenmeli ve sadece sevgilisini beklemeliydi.
Akashi tekrar yanına geldi ve yatağa onunla uzandı. Belini kavradı Sasuke'nin.
Sasuke başını ona çevirdi ve sırıttı. "Çok mu sevdin beni?" Diye lafa girdi rahatça. Sanki demin ağlamamış gibi.Akashi saskeyi altına aldı. Kasıklarını onun kasıklarına sürttü ve ağız kenarı ile sırıttı. "Çok." Diye yanıtladı. Bu durum sasuke'yi tam bir fahişe gibi hissettirse bile başka çaresi yoktu. Çünkü biliyordu... Ona karşı gelemez.
"Artık benimle yaşayacaksın uchiha" dedi Akashi. Sasuke ne kadar kabullenmek istemese de biliyordu ki Naruto onu zor bulacaktı. Naruto gibi birinin yanında dahi bilgilerini alan biri Naruto kadar tehlikelidir diye düşündü.
Sasuke çok çaresizdi. Şimdi ise sevdiği varken başkası ile olmalıydı. İçinden söylendi 'affet beni' diye. Ama Naruto onu asla duyamazdı...
Akashi dokunuşlarını Sasuke'nin bedeninde gezdirdi. İyice yakınlaştı ve nefesini sıcak tutarak Sasuke'nin boynuna sürttü dudaklarını. Sasuke yutkundu. Buna hazır değildi ama zorundaydı. İki taraf da bunu biliyordu.
Naruto uzumaki pov.
3 gün sonra
Sasuke hiçbir yerde yoktu. Naruto onun evini gezdi, evinin yolunun kamera kayıtlarını izledi ama hiçbir şey bulamadı. Kendi evinin yakınlarındaki sokakta bir ümit baktı kayıtlara fakat kayıtlar silinmişti. Bu da demek oluyordu ki Sasuke kendi isteği ile gitmemişti. Evet, kaçırıldı. Şimdi ise gecenin bir vakti elinde sigara, aklında bulanık düşünceler ile yürüyordu. Naruto yoruldu. Naruto çöktü.
Hayır Sasuke'yi aramaktan değildi bunlar.
Bunlar, sasuke yok diyeydi... Sasuke'nin yokluğu ona ağır geliyordu. Çok ağır birşeydi bu onun için.Belki de bilmiyordu ama hayat onu Sasuke'den uzak tutacaktı... Naruto'nun yolu uzun. Kim bilir? Belki yıllar sürecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Need You - NaruSasu
Fanfiction"borcunu ne zaman vereceksin?" eski arkadaşları yüzünden borç bataklığına gömülmüş 19 yaşındaki genç ne yapmalıydı? tabiki onun da herkes gibi tek istediği... yani onun gibi yalnızların tek istediği huzurlu ve kendine yetecek bir yaşamdı. bu yüzden...